Tacita, wat leuk dat jullie het geslacht weten! Een meisje! Cdvg, met een dubbel gevoel zeg ik fijn dat je baarmoeder leeg was. Hopelijk voelen jullie je er goed bij om drie maanden te wachten.. Is dat voor onderzoeken? Volgens mijn gyn is er namelijk geen enkel wetenschappelijk onderzoek dat heeft bewezen dat wachten beter is.. Doe vooral waar jullie je het beste bij voelen zou ik zeggen.. Maantje, welkom hier. Voor jullie ook opnieuw een spannende periode! Hier de laatste dagen weer extreem moe.. Alsof de baby een groeispurt maakt ofzo. Zo af en toe ook tegen het beroerde aan terwijl ik daar echt weken geen last van heb gehad, behalve in het begin. Mijn broeken beginnen echt strakker te zitten.. Pfff zal echt om andere broeken uit moeten, maar vind dit nog best vroeg eigenlijk! Hopelijk ben ik niet al teveel mensen vergeten? Mijn hoofd is een vergiet zo moe ben ik.. Hopelijk straks weer wat energie. Slaap lekker meiden!
Tacita, wat leuk een meisje!!! Prachtige echo! Veel mensen om me heen zijn in verwachting van een jonge weinig meisjes. Ben ook nieuwsgierig hihi
Lizzy, ik denk dat je Rijn bedoeld. Welkom Maantje, ik zie dat je, je eisprong hebt. Succes en veel plezier dan maar gewenst. Hopelijk gaat het voorspoediger dan de voorgaande keer meid.. Het is een fijne club hier hoor... Kan niet slapen.... Ben toch nerveuzer dan ik dacht.. Hopelijk is morgen als ik wakker wordt toch alles nog goed.. Durf er gewoon niet in te geloven hoor... Soms denk ik, ach mens, zeur toch niet zo, wees blij dat je zwanger bent.. Maar de angst dat het misgaat of is, is echt killing en helemaal zo voor de echo..
Succes vandaag cdvg! De drie maanden zijn volgens de VK om m'n baarmoederslijmvlies weer even helemaal op krachten te laten komen. D'r was idd geen onderzoek naar gedaan, maar statistisch gezien waren er meer vrouwen die een miskraam hadden zo kort op de vorige. Eigenlijk vind ik het wel oké die drie maanden. Gewoon ff lkr genieten van elkaar en het leven. Hoop leuke dingen doen met vrienden. En dan voor we het weten is de zomer om en mogen we weer! Fijne dag allemaal vandaag! Als het goed is, staat vanaaf onze nieuwe keuken!!!!!
Gefeliciteerd Tacita met jullie prinsesje! Welkom Maantje, het is een fijne club hier. Cdvg, succes met de echo vandaag! Ik heb een erg slechte nacht gehad, ik steeds boven de wc en was erg misselijk. Overgeven deed ik steeds al, maar ik was er tot nu toe niet misselijk bij..
Lizzy pittig hoor, als je zo ontzettend moe bent. En ga alsjeblieft zwangerschapsbroeken kopen! Is echt niet te vroeg. Sterker nog, ik zal ze over een week weer uit de kast moeten trekken. Ik krijg mijn gewone broeken nog wel dicht, maar wordt er ziek van. Misselijk, buikpijn... ik kan geen druk op mn buik hebben als ik zwanger ben. Het is zo'n opluchting om een zwangerschapsbroek aan te doen. En tegenwoordig zie je echt het verschil niet hoor! Vond het zelfs jammer na mijn vorige zwangerschap dat ik die broeken niet meer aankon, vond ze nl zo leuk . Hebben jullie je zwangerschap nu al helemaal bekend gemaakt of wachten jullie tot 12 weken? Is al bijna joh! Ah Rijn dat is een fijn vooruitzicht een nieuwe keuken! En dan de komende maanden dus lekker veel nieuwe gerechten maken en gezelligheid erbij. Dan is de tijd zo om! Scheelt dat het in de zomer is, is toch altijd gezelliger dan de koude winter. HOe doe je dat NIne, overgeven zonder misselijk te zijn? Ik wist niet eens dat dat kon!
Rijn, wat confronterend zijn die echo's hè.. Maar ergens ook fijn voor de verwerking vond ik. Hopelijk zijn die 3 maanden 'wachten' het straks dubbel en dwars waard! Adviezen verschillen wel per gyn merk ik Tacita, gefeliciteerd een prinsesje voor jullie! Lizzy, ik had met 10 weken mijn eerste positiebroek aan, wat een verademing! Nine, wat vervelend dat je je zo voelt Maantje, welkom en spijtig dat jij je hier moet melden. Hopelijk vindt je het fijn om mee te kletsen. Cdvg, heel veel succes vandaag! Hopelijk weer een prachtige echo!! Pff, hier weer last van maagzuur. Herkennen dames die in het tweede trimseter zitten dat?
Weer even bijgelezen... Gefeliciteerd, een meisje Tacita! Ik ben benieuwd hoe de echo was cdvg, hopelijk is alles in orde. Ik merk dat ik deze keer wat terughoudend ben, alsof ik mezelf een beetje wil beschermen. Ik laat het zwanger zijn op een of andere manier niet helemaal toe. Ook merk ik dat de mensen die het nu weten wat bedeesder reageren, zelfs de verloskindige feliciteerde me "voorzichtig". Dat uitgelatene is er nu gewoon minder dan vorige keer, misschien omdat het geen verassing meer is. Ik vind het niet erg want ik heb het zelf ook. Ach, het is ook een beetje een moeilijke periode, de oma van mijn man ligt op sterven (toen ik van mijn zoontje zwanger was is mijn oma gestorven). Daarbovenop kreeg hij gisteren te horen dat zijn bedrijf meer dan 50% van het personeel gaat ontslaan. Ik maak me geen zorgen, hij vindt makkelijk wat anders in een andere sector maar leuk is het niet.
Tja, geen idee. Het komt gewoon omhoog en na het overgeven voel ik me weer prima. Ik moet zeggen dat dat na vannacht is veranderd. Vannacht wel steeds misselijk geweest en nu ook wat weeïg. Ik heb dat ook heel erg. Toch probeer ik er erg blij mee te zijn en er positief in te staan. Sterkte met de oma van je man. En zo'n groot aantal mensen die ontslag krijgen is inderdaad niet leuk. Heftig hoor.
Mmmm, klinkt niet fijn! Ik was bij mijn zoontje ergens rond de 9 weken het meeste misselijk, pakken cream crackers gingen er doorheen! Ik ben zeker wel blij maar niet dat uitgelaten "ik wil het aan iedereen vertellen" blij... Ik hoop dat het wel terug komt na de echo (die nog zoooooooooo ver weg is)
Heel begrijpelijk Saartje, volgens mij heb ik het al eens vaker gezegd maar bij mij moet het soms ook nog even goed doordringen. Dan hoor ik mezelf praten en dan denk ik, gaat dit over mij? Wat vreselijk dat de oma van je man op sterven ligt Heel veel sterkte voor jullie!
Hey dames, Hier na een erg nerveuze ochtend (was er misselijk van) gelukkig weer goed nieuws. Hartje klopte, ben nu 8.5 weken. Klopt met de meting van vorige week, precies een week verder nu. Baby (klinkt heel onwerkelijk ) was al flink gegroeid en zag beginnende armpjes en beentjes en de navelstreng.. Dit is allemaal nieuw voor mij Het was fantastisch.. We zagen op een gegeven moment de baby bewegen met zijn armpjes... Super hoor! En omdat ik een hele lieve gyn heb en zij weet hoeveel zorgen ik mij telkens maak, mag ik volgende week weer terug komen.. Saartje, wat naar van je man z'n oma.. Sterkte hiermee.. Durf (op vandaag na) ook nog steeds niet zo uitgelaten te zijn hoor.. Hopelijk komt dit nog..
heel veel sterkte voor jullie beide in deze moeilijke tijd saartje. Geweldig om te horen cdvg! Een hele mooie dag dus