o wat goed nieuws cdvg! gefeliciteerd hay jasmijn zozo lekker druk dus nog 2 weekjes hihi ook veel beterschap ik hoop dat jeje snel beter voelt.
Super Cdvg, ook fijn deze oplossing met de verloskundige. Gefeliciteerd met jullie huis, Jasmijn. En beterschap!
Mooie banner cdvg! Ik zag jouw banner en dacht ineens dat jij laatst zei dat wij niet ver van elkaar zitten. Toen dacht ik: "ben ik echt al bijna 10 weken?!" Jeetje dit schiet op zeg!
Haha dank je, vind het best bijzonder om te zien telkens. Zo van; ben ik dit?! Jaa gaat lekker al he? We schelen maar 5 daagjes!! Ja he Butterfly
Dames! Wat een gezelligheid hier. Lekker veel gekletst! Wat lees ik een fijne berichten. Iedereen gefeliciteerd. Heerlijk nieuws! Geniet er maar lekker van. Zo leuk om zoveel zwangere dames op de lijst te zien. Allemaal zwangere dames in mooie jurkjes/rokken. Leuk dat er inmiddels al 3 meiden op staan die het geslacht van hun kindje weten. Ik vind zoiets altijd veel te leuk al om te weten. Hoe was ieders weekend? Hier was het momenteel even hectiek. Klussen thuis, maar wederom een ziek meisje thuis. Koorts, hoesten, nachten wakker zijn.. Heel vermoeiend en zielig allemaal. Lichamelijk gaat het weer beter met haar en is ze nu ook weer op de peuterspeelzaal. Maar ze zit momenteel ook in een fase. Waarschijnlijk gewoon 'the terrible two's', haha. Het is een kleine terrorist momenteel. Niks is goed. Heel snel boos en hysterisch huilen. Ze gooit met spullen en haar eten. Allemaal fases. Moeilijke fases, haha. Wij hebben donderdag de 20 weken echo. Blijft toch spannend! Ik heb er zin in!
Inikkens heftig he dat soort weekenden. Hier komt na ziek zijn ook meestal zo'n gruwelijke fase. Duurt een week en dan keert de rust weer terug. Hier van t weekend nieuwe auto opgehaald. Echt zo fijn dat we nu de ruimte hebben. Toch wel blij dat we voor een station zijn gegaan. Verder ben ik al een aantal dagen stikbenauwd en dat begint me aardig in de weg te zitten. Zelfs in rust weinig lucht. Morgen weer echo bij vk, dus dan maar even aangeven.
Dank je Rijn, hoe is het met jou? Fijn dat je meisje inmiddels weer beter is Inikkens. Klinkt als een heerlijk voorruitzicht dat mij en meer te wachten staat haha.. Altijd leuk, Jeszss, als je een nieuwe auto ophaalt.. Bevalt de auto een beetje tot nu toe? Hier hebben wij vrienden te logeren gehad. Zij komen uit ene kant van het land en wij aan de andere dus zien elkaar maar een aantal keren per jaar. het was erg gezellig en wat blijkt, zij is ook zwanger, we schelen maar 1 dag. Hoe toevallig is dat?? Zo ontzettend leuk. Ze zijn de eersten die het weten, naast ouders en dat was best spannend. Ik kon er openlijk over praten. gek gevoel vond ik dit.
Ja, echt heftig! Vandaag lijkt ze rustiger te zijn, haha. Het nadeel is ook dat haar hele eetpatroon in de war is. Ze wil geen fruit meer eten, geen brood en drinkt bar weinig. Zo frustrerend. Het eten maakt me niet uit, maar ik wil heel graag dat ze voldoende blijft drinken! Dwars, dwars en nog eens dwars, haha. CDVG, haha, ja.. Gelukkig is alles een fase! En wat super leuk dat jullie samen zwanger zijn. Samen genieten en lekker kletsen met elkaar. Heel toevallig en super leuk! Dat jullie ook maar 1 dag schelen, hihi. Super!
Dat lijkt me zo leuk om je zwangerschap te delen met een vriendin! Mijn buurvrouw is eind november uitgerekend, ik kan niet wachten om het haar te vertellen! Na de echo van volgende week, ook als die niet goed is. Op het werk weten een aantal collega's het al en onze ouders.
Inikkens : het is een fase pff m'n neefje kan er zo ook wat van zeg! Daar moet je dan volgens mij echt wel doorheen worstelen. Het gaat hier met ups en downs. Tis gelukkig vrij druk op m'n werk, dus echt veel tijd om na te denken is er niet. Wel vind ik de confrontatie zo vreselijk moeilijk. Zaterdag een gesprek met een oud vrouwtje uit de buurt die zegt: als je later kleine kinderen heb..... Pff zo lastig om dan niet te roepen: je moest eens weten. Ik merk daarnaast aan mezelf dat ik zwangeren uit de weg ga. Gewoon proberen niet met ze hoeven te praten. En als ik een goeie dag heb, dan genieten m'n man en ik van het samen zijn. En noemen we alle dingen op die we nog zouden kunnen gaan doen nu we nog samen gaan....
Pff wat een depri stukje wat ik vanochtend heb neergezet Ik mag eigenlijk niet klagen! Het gaat best goed met me en ik besef ondertussen dat zwanger worden op zich niet echt een probleem is. Daar dacht ik een halfjaar geleden wel anders over. En ik geniet enorm van onze nieuwe keuken. Het huis kan eindelijk weer schoon gemaakt worden, zonder dat er de volgende dag alweer stof en puin overal ligt
Ey meid! Ook depri momenten horen bij het verwerken en daar komen soms wat andere berichten uit voort.. Hoe goed het ook gaat, dat gaat met ups en downs. Ik begrijp je heel goed hoor! Inderdaad ook beroerd als mensen dan tegen je zeggen "als je later kleine kinderen hebt..". Dat zijn niet de leuke momenten. Dikke knuffel voor jou! Ben blij dat het redelijk goed met je gaat! En mocht je de behoefte hebben... depri stukje schrijven mag hier altijd als je dat even nodig hebt!!
Hier hebben we de combinatietest gehad! Onze kleine uk doet het nog steeds goed en we hadden een gunstige uitslag! Kon niet beter volgens de echoscopiste! Ik geloof nu langzamerhand echt dat het echt is! Mijn buik is na mijn eerste mini bubbeltje nog niet verder gegroeid. Ik vind het wel fijn dat mensen het nog niet aan mij kunnen zien. 's Avonds alleen een darmen buik, dus dan moet ik mijn trainingsbroek aan! Vind het al veel te spannend dat mensen het nu allemaal weten! We hebben onze familie en vrienden nu allemaal verteld van ons kleine ukje. Wel super leuke reacties van iedereen gekregen! Bijna niemand wist van onze miskraam, dat hebben we mooi zo gehouden. Voor hun ben ik nu voor het eerst zwanger. Dat vind ik wel prima zo.
iNikkens, fijn om te lezen dat het al iets beter gaat met je dochtertje.. hopelijk is ze gauw weer helemaal fit en eet&drinkt ze gauw weer goed! Jeszss, wat leuk dat jullie de nieuwe auto hebben opgehaald! Wat vervelend dat je zo benauwd bent... Hopelijk kan de vk je hierbij helpen met tips&trucs. Succes en veel plezier met de echo vandaag! Hebben jullie ook tips over kinderwagens? Welke bevallen goed en welke minder? Wij staan hier nog redelijk blanco in. Natuurlijk weet ik wel welke ik mooi vindt, maar misschien ook wel fijn om te weten welke kinderwagens goed bevallen?