Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Magnolia83, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou, ik vind dat depri wel meevallen hoor Rijn, je mag best even moeilijke momenten delen, daar zijn we voor!!

Nu pas een trainingsbroek 's avonds Lizzy? Ik moest gisteren alweer overstag, ik leek wel zwanger ;) Met 12 weken liep ik al met een positiebroek hoor!

Wij hebben een Bugaboo Cameleon, prima kinderwagen maar om eerlijk te zijn gebruik ik hem niet vaak meer. Ik heb een stapel draagdoeken en ik gebruik die veel liever. Tegen de tijd dat de tweede er is is ons zoontje bijna 2 dus dan gaat de bak er weer op en moet mijn zoontje maar lopen. Ik denk dat de kans groot is dat ik dan alsnog de wagen thuis laat, baby op de buik en peuter aan de hand. Als peuter moe wordt heb ik nog een polekje vrij op mijn rug :)

2. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Ik vind het ook geen depri stukje hoor Rijn, valt best mee.
    je moet ieder gevoel kwijt kunnen, ook als deze iets minder positief is op het moment. Ik denk denk dat het altijd even slikken blijft als mensen het over een toekomst met kinderen hebben. Ik vond het heel vaak ook erg lastig. je doet het super hoor :) Fijn dat je keuken af en klaar is.Heerlijk gaan koken ter afleiding ;)

Super Lizzy een goede uitslag, dat maakt het genieten compleet.
    En grappig dat je je broeken nog gewoon aankan. Bij mij zit het allemaal best strak, kan ze nog wel aan maar het knelt erg. Heb mijn knoop dan ook met een elastiekje vast gemaakt. :p

Wij twijfelen ook over de kinderwagen, bugaboo, stokke of joolz vinden wij het mooist. Helaas zijn dit ook de duurste :D:cool:

3. Jasmijn87

Jasmijn87 Actief lid

30 dec 2014
    280
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een keuzes inderdaad wat betreft kinderwagens, en hele grote prijsverschillen. Wij krijgen de kinderwagen cadeau van mijn schoonouders, echt veel te gek! Ik ben uitgegaan van 1 bron qua informatie over welke kinderwagen 'goed' zou zijn. Het gaat natuurlijk altijd nog om wat te zelf fijn vindt, maar er is teveel info en ik zag door de bomen het bos niet meer.

Uit onderzoek van de Consumentenbond komt oa de Koelstra Binque Daily erg goed naar voren op veel punten. Cosumentenbond test de kinderwagens op super veel punten. Ik wil nu graag kijken waar deze te koop is om uit te proberen. De populaire kinderwagens van joolz, mutsy ed vind ik ook erg mooi, maar ik probeer me zoveel mogelijk te focussen op functionaliteit.

4. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    Wij gaan voor de Joolz Geo. Dit is, zo goed als, dezelfd wagen als de Joolz Day. Alleen de Joolz Geo kun je ook als duo-/tweelingwagen gebruiken. Dit betekend dat deze veel gewicht kan dragen en dus steviger is. Wij gebruiken 'm gewoon als monowagen. Je betaald €50 meer voor de Joolz Geo, maar je hebt een super grote boodschappenmand (zo handig, als je alles lopend moet doen) onderin, omdat er normaal gesproken een reiswieg geplaatst kan worden wanneer je 'm als duo-/tweelingwagen gebruikt. Wij gaan 'm binnenkort bestellen! :D Ik kan niet wachten.

5. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    Rijn, zo depri vind ik het helemaal niet! Je doet het toch hartstikke goed! Soms heb je minder positieve dagen.. Die mogen ook gewoon gedeeld worden toch? Fijn dat je keuken klaar is. Veel kookplezier! :D

6. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd, super fijn!!!

En een dikke knuffel voor jou rijn!

7. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Fijn dat de combinatietest goed was, Lizzy!

Knuffel voor jou, Rijn.

Vanmiddag de geslachtsbepaling, spannend!! :D

8. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Veel plezier Robijn, we wachten in spanning af!

Wij krijgen de kinderwagen van mijn ouders, echt heel fijn. Ik lees dus mee als jullie tips hebben, we zijn er zelf nog niet echt mee bezig.

9. boni

boni Actief lid

23 feb 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    spannend hoor robijn hihi.

hier wat minder aan het reageren sorry dames, deze dagen zo druk! dagen van 12 werkuren + babysitten er nog eens bij. Ik ben de bout af. Valt ook zo ongelukkig met mijn vruchtbare dagen. Na een 11-12u dienst nog even knuffelen met mijn schat. twas ni gemakkelijk maar toch van elkaar kunnen genieten. Nu spannend afwachten of we deze maand geluk hebben :)

10. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Spannend Boni! Ik zal voor je duimen dat je over twee weken een positieve test kan laten zien!!

Robijn wat leuk! Ik ben benieuwd! Heb je een voorgevoel!

Ja nu pas mijn trainingsbroek.. Ik moet eerlijk toegeven dat mijn broeken wel strakker beginnen te zitten. Heb nog wel een lievelingsbroek die gelukkig nog past. Zal niet heel lang duren voordat ik echt overstap naar zwangerschapsbroeken. Dat strakke zit niet heel fijn namelijk

11. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oei zo spannend Robijn89! Tromgeroffel :D :D :D

12. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Wij waren er echt van overtuigd dat het een jongetje was, maar we zaten er helemaal naast; we krijgen een meisje! Alles zag er goed uit, dus we zitten nu heerlijk op een roze wolk.

Bijgevoegde bestanden:

13. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Haha super... Kun je er soms naast zitten he? Maar dit maakt het niet minder leuk. Gefeliciteerd meid, volgens mij domineren de meiden hier nu ;)

Is er nog een lijst trouwens? ;)

14. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Ja, die is er nog!
    Heb het meteen even aangepast! :)

--

♥ Wachten op eisprong (7)

pKuiper
    Belony
    Ucks
    Kat
    Sanne84
    Lindaatje22
    Boni

♥ NOD onbekend (2)
    Magnolia
    Rijn

♥ Wachtbankje (0)

♥ Zwanger!! (13)

♥ ButterflyNova - 5 november 2015 - meisje!
    ♥ iNikkens - 7 november 2015 - jongen!
    ♥ Tacita - 18 november 2015 - meisje!
    ♥ Robijn - 16 december 2015 - meisje!
    ♥ Lizzy - 28 december 2015 j/m
    ♥ Jasmijn 31 december 2015 j/m
    ♥ Mothertobe1 - 1 januari 2016
    ♥ Wensje90 - 6 januari 2016
    ♥ Carina01 - 7 januari 2016
    ♥ Cdvg - 13 januari 2016
    ♥ Nine - 21 januari 2016
    ♥ Jeszss - 28 januari 2016
    Saartje 5 - 12 februari 2016

Afspraken

iNikkens - 25 juni - 20 weken echo
    Tacita - 29 juni - controle vk
    Nine - 2 juli - termijnecho + intake
    Robijn89 - 6 juli - controle vk
    ButterflyNova - 8 juli - controle vk

15. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Ah superleuk RObijn! Wat kan je gevoel er dan naast zitten he!

Ow... maar die overdaad aan meiden gaat weg hoor, hier krijgen we vast een jongen :D

16. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Super, nog een meisje! Hier is de verwachting ook een jongen, ik ben benieuwd...

17. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yeah girls rule haha, en iNikkens heeft de Benjamin van het clubje haha :D leuk hoor! Ons voorgevoel klopte toevallig wel, denk dat ik even raar zou staan te kijken als het anders was maar dat het gauw went. Gefeliciteerd!!!

Wij hebben het onze familie dit weekend verteld en het was me gelukt zelf gender reveal taarten te maken! We waren erg blij dat het gelukt is, omdat we de cupcakes nooit hebben kunnen gebruiken de vorige keer (op die bewuste dag ging het ook mis).

Het word best wel echt nu je weet wat het word. Voor mij eerst binnenkort nog een controle en de 20 weken echo; heb ik wel even nodig om nog meer besef, bevestiging en geloof te krijgen. Maar we zijn op de goede weg!

Bijgevoegde bestanden:

18. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wat goed gelukt Tacita! Super!

19. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wat leuk! Gefeliciteerd :D

Even snel een reactie vanaf ons vak adres ;)

20. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Wat leuk gedaan Tacita, hij ziet er in ieder geval lekker uit. Nu heb ik zin in taart haha :D

Wij denken ook beiden een jongetje dus ben erg benieuwd...

Ik zal de lijst even aanpassen, mijn datum is niet meer 13 maar 16 ;)

Deel Deze Pagina