Veel succes met de echo's vandaag dames inikkens , cdvg Hay DNM ik mag pas 07/07 testen lekker lang wachten dus jij aankomende maandag toch?
Echo was weer goed gelukkig. Vanmorgen had ik na het plassen erg veel roze verlies dus was erg nerveus en bang dat er iets was.. Gelukkig was dit niet zo en kan het komen van de gevoelige baarmoedermond in combinatie met de aspirine die ik slik! Welkom Dnm! Helaas is de reden minder leuk maar ik hoop dat je hier fijn kan meeschrijven. Hier iedere ronde na de miskramen direct raak, zo ook deze keer! Hopelijk is er voor jou ook snel weer goed nieuws. Hieronder nog even showen met mijn mooie echo Ben nu 10w5d
Mooie echo Cdvg! Hoe ver ben je nu? Je banner is opeens verdwenen.. iNikkens, succes vandaag met de 20 weken echo!! Echo's blijven spannende momenten vind ik.. Hopelijk is jullie kindje straks van binnen en buiten helemaal door de keuring
Hey dat is gek. Bij het andere topic doet ie het wel. Heb het er maar even bijgezet Edit, en nu doet ie het wel
Wat een mooie echo Cvdg!!! Hier zojuist uit mn middagslaapje gerukt door onze bengel, moet even bijkomen Welkom dnm, hier was t de 4e ronde na mk raak. Vergis je niet dat je lijf met name de ronde na de mk je goed voor de gek kan houden met symptomen.ondanks dat hoop ik natuurlijk dat het zo snel raak is!
Thanks voor je antwoord! 29e pas... 🙈 Nog langer op dat bankje! 😂 Wat een drama eigenlijk he.. Je kan niks meer doen nu, alleen maar wachten.. Maar dan ga ik wel pas maandag testen als mijn menstruatie dan nog niet door gekomen is. En mssn heb ik dan wel een positieve test, je weet t nooit.. Maar ga er vanuit dat het niet zo is! Dan valt het alleen maar mee! 😉 Maar die witte afscheiding had je dus ook??
Woooow, en dan zit ik te zeuren over maandag! 🙈.. Hahaha! Ja wat ik begrijp mag ik inderdaag maandag testen. Dus ik hou me daar ook maar aan denk ik. Ik heb echt geen idee wat me te wachten staat! 🙈 Vind het allemaal zo spannend!! X
Wauw, prachtige echo! 😍 Heerlijk genieten van deze zwangerschap! Fijn dat alles nu goed is. Heb je veek mk gehad? (Omdat je zegt na de miskramen direct raak!) Ben blij voor je dat het nu allemaal goed gaat in ieder geval! Liefs x
Dankje! Ja dat gevoel heb ik nu dus. Dat me lichaam me echt in de zeik neemt. Vorige zs had ik namelijk niks door en was een totale verrassing. En nu blijf ik die afscheiding toch raar vinden! Maar we wachten af... Nog 4 dagen 🙈
wat een prachtige echo foto cdvg! O spannend hoor DNM ik duim voor je dat je een positieve test in handen mag hebben. O dames ik hoorde net van iemand dat je ook gewoon een vaste cyclus kan hebben (menstruatie altijd op tijd) maar dat je dan geen eisprong hebt. Kan ik echt zomaar? loop ik nu natuurlijk te denken dat dat bij mij ook kan. Ik heb deze maand de clearblue digital ovulatietest gedaan. 1ste dag een gewone cirkel, dan 9 dagen lang een knipperende smiley ... dus 9 dagen een verhoogde vruchtbaarheid maar geen piekvruchtbaarheidsdag. :'( Wel flink en leuk geklust. Hoop alsnog dat het kan raak zijn. En dat ik dus wel een eisprong heb.... misschien als het deze maand niet raak is even langs huisarts?
Als je een smiley hebt gehad heb je gewoon een eisprong gehad hoor. Die clear bleu slaat niet zomaar aan. Lijkt me dat je daarvoor niet naar de huisarts hoeft. Maar als je jezelf er beter door voelt kun je de assistent altijd bellen
ik hoop het Lizzy, knipperende smiley = hoge vruchtbaarheid gewone smiley= eisprong. Heb enkel hoge vruchtbaarheid gezien. Maar ik heb met mannetje afgesproken als het deze maand niets is, ik gewoon even naar de dokter ga. Om even te praten over mijn onzekerheden.
Als je denkt dat je dat helpt moet je dat zeker doen! Bedenk wel dat er 'gewoon' weer een jaar voor staat na een miskraam om zwanger te raken. En ik denk dat je er gewoon vanuit moet gaan dat je een eisprong hebt. Die testen zijn geen 100% science, verhoogde vruchtbaarheid heeft toch aan dat er wat gebeurt en je kans maakt. Het blijft lastig maar tegelijkertijd: probeer ook gewoon vertrouwen te hebben in je lichaam, er is niks wat zegt dat dit onterecht is. Je bent immers hiervoor ook zwanger geraakt. Succes!
dank je wel Tacita. je woorden doen me goed. Het zelfvertrouwen terugkrijgen is beetje moeilijk. Maar werk eraan . Hoe gaat het vandaag met het wachten DNM?
Tsja.... Wat zal ik zeggen? Moet gelukkig zo werken, dus de dag is zo weer voorbij.. Kan wel eerder gaan testen maar het heeft toch geen zin. Vorige keer had ik licht postieve streep 1 dag na nod. Dus ga er nu vanuit dat ik voor maandag toch negatief test! Dat maakt het wel dragelijker! 🙈
Vandaag weer met de kleine man van t mooie weer genieten! Lastig alleen dat hoe warmer t is, hoe lastiger ik me kan kleden. Buik verbergen begint heel moeilijk te worden Boni hoe moeilijk ook, probeer op je lijf te vertrouwen. En als je echt twijfelt is t ms een idee om te gaan temperaturen? Geloof dat je dan echt ziet of je eisprong is geweest.
Hihi tja wat dat betreft is de winter dan weer ideaal maar nog ff en dan hoef je het niet meer te verbergen toch?