Wat is er weer lekker veel gekletst dames! Heerlijk! Voor mij nu een beetje teveel om op te reageren, maar na het weekend heb ik weer meer tijd. Afgelopen dagen hier heel druk gehad met werk en werk en werk.. Ben kapot maar het is wel af 😄 Vanmorgen samen met manlief een kinderwagen uitgezocht! Een bugaboo cameleon gaat het worden. We bestellen pas als we weten wat het geslacht is. Waarschijnlijk doen we dan een kap in de kleur van het geslacht, of we houden het toch neutraal. Maar de keuze is verder wel gemaakt. Ook even een buikfoto van 13+3! Het is nog niet veel, maar ik merk dat het nu sneller gaat. In elk shirtje zie ik nu wel een buikje.. en mijn gewone broeken zitten definitief te strak nu. Daarom net ook een extra zwangerschapsbroek gekocht. Heb er nu voor eerst genoeg. ☺️
Aah op die manier.. Spannend hoor Jeszss. Ben benieuwd naar de reacties Leuk dat jullie een kinderwagen hebben uitgekozen Lizzy. Wij gaan binnenkort ook even kijken.. Alles is leuk hihi Je begint inderdaad wat te zien op de foto, leuk hoot. Kun je er lekker mee showen. Ik kan mijn broeken nog dicht maar dat zit zo strak dat ik al een tijdje rond loop met een elastiek om mijn knoop haha
hay cdvg, nou gelukkig daarna verder gezellig gemaakt hoor tot gisteren zelfs, vandaag voel ik me heel moe dus eff rust. zozo drukjes lizzy hihi, ja ik zie een lief buikje! zal wel snel gaan nu geniet er maar lekker van
Pffff... Nog steeds op het wachtbankje! 😅 Maar denk dat de menstruatie eraan komt. Net gezellig gemaakt, maar na het toilet bezoek had ik een roze veeg.. 😞 Ook was het gevoelig, en dat heb ik normaal nooit.... 😖 Dus denk dat ik morgen ongesteld wordt... Bloed vlak voor de nod is nooit goed toch!??? 😳
Nou denk dat het geen innestelingsbloeding is! 😞 Die stille hoop had ik gister ook nog. Maar Dieheeft dan heel wat veroorzaakt nu. We gaan op naar de volgende ronde denk ik! 😉
Haha boni, ook je rust pakken he?! even bijkomen na de vruchtbare week haha!!! Aah wat jammer DNM, kan het niet van het vrijen zijn?! Dit heb ik ook wel eens..
Jammer DNM Ik zie nu dat ik nog niet op je had gereageerd Lizzy, maar mooi buikje! Je begint het nu te zien!
Goede keuze Lizzy! De onze is bruin met Petrol, ik vind bruin als basis wel mooi, een beetje retro. Mooi buikje teouwens! Jammer DNm, volgende ronde meer geluk! Morgen eerste echo, spannend.... Ik voelde me dit weeken echt vaak misselijk, niet leuk maar het is voor een goed doel. Ook nog steeds bandenpijn als ik moet niezen.
Bedankt dames! ik heb meteen de lijst aangepast. ♥ Wachten op eisprong (6) pKuiper Belony Ucks Kat Sanne84 Lindaatje22 DNM ♥ NOD onbekend (2) Magnolia Rijn ♥ Wachtbankje (2) Boni ♥ Zwanger!! (13) ♥ ButterflyNova - 5 november 2015 - meisje! ♥ iNikkens - 7 november 2015 - jongen! ♥ Tacita - 18 november 2015 - meisje! ♥ Robijn - 16 december 2015 - meisje! ♥ Lizzy - 28 december 2015 j/m ♥ Jasmijn 31 december 2015 j/m ♥ Mothertobe1 - 1 januari 2016 ♥ Wensje90 - 6 januari 2016 ♥ Carina01 - 7 januari 2016 ♥ Cdvg - 16 januari 2016 ♥ Nine - 21 januari 2016 ♥ Jeszss - 28 januari 2016 Saartje 5 - 12 februari 2016 Afspraken Tacita - 29 juni - controle vk Saartje5 - 29 juni - eerste echo Nine - 2 juli - termijnecho + intake Robijn89 - 6 juli - controle vk Saartje5 - 6 juli - intake VK jeszss - 7 juli- termijnecho ButterflyNova - 8 juli - controle vk Cdvg - 10 juli - Combinatietest
Jaaaa, ook hier een mooi kloppend hartje! de meting variëerde tussen 7+3 en 7+5, ik hou het even op wat ik zelf dacht tot de termijnecho. We moesten ruim een half uur op onze beurt wachten, ben in die tijd 2x naar de WC gemoeten van de zenuwen.... ♥ Wachten op eisprong (6) pKuiper Belony Ucks Kat Sanne84 Lindaatje22 DNM ♥ NOD onbekend (2) Magnolia Rijn ♥ Wachtbankje (2) Boni ♥ Zwanger!! (13) ♥ ButterflyNova - 5 november 2015 - meisje! ♥ iNikkens - 7 november 2015 - jongen! ♥ Tacita - 18 november 2015 - meisje! ♥ Robijn - 16 december 2015 - meisje! ♥ Lizzy - 28 december 2015 j/m ♥ Jasmijn 31 december 2015 j/m ♥ Mothertobe1 - 1 januari 2016 ♥ Wensje90 - 6 januari 2016 ♥ Carina01 - 7 januari 2016 ♥ Cdvg - 16 januari 2016 ♥ Nine - 21 januari 2016 ♥ Jeszss - 28 januari 2016 ♥ Saartje 5 - 12 februari 2016 Afspraken Nine - 2 juli - termijnecho + intake Robijn89 - 6 juli - controle vk Saartje5 - 6 juli - intake VK jeszss - 7 juli- termijnecho ButterflyNova - 8 juli - controle vk Cdvg - 10 juli - Combinatietest[/QUOTE]