Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Magnolia83, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Pff Belony zo houdt je lijf de spanning er wel in zeg als je een week rommeltijd hebt. Ik hoop dat je lijf je dan nu heel erg aan het foppen is :D

Butterfly gewoon even samen verdrietig zijn en toelaten kan soms heel fijn zijn. HIer nog niks op gang, verwacht volgende week disndag mijn NOD te hebben gezien de omowitte ovu testen van vorige week. We gaan het zien....

Welkom Aichas, spannende tijd voor jou nu dus!

@Magnolia Fijn dat je je over hebt kunnen geven aan je emoties. Is soms heel moeilijk maar oh zo nodig! Die drang van controle ken ik heel erg, ben je ook zo'n planner? En euh die vitamines.... geen man overboord als je die een dagje niet neemt hoor!

Spannend Lizzy, ook weer 1e ronde dus! En idd ik stop ook na 1 wijntje just to be sure.... maar kan sws momenteel slecht tegen alcohol dus vind het ook prima zo.

2. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Planner, ik? :D

Ja, heel erg.

3. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    hier moet een lachende smiley staan maar t lukt niet ;)

4. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    @Jeszss: Neeeeeeeeee juist niet, hahaha. Ik zit juist op een menstruatie (de 1e na mijn mk) te wachten zodat ik mijn behandeling weer kan herstarten om zwanger te raken. Veel dames hier = veel informatie = moeilijk te onthouden allemaal, dus geeft niet haha ;)

5. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Oh **** das helemaal geen handige opmerking van mij :) kom maar door duiveltjes!

Begin idd alles een beetje door elkaar te halen;)

6. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    @aisha: welkom en wat spannend! Wanneer ga je weer testen? En welke test heb je gebruikt?

Ik zit nu precies 1 week voor mijn NOD. We hebben het vorige week flink gezellig gemaakt, maar ik heb niet echt een knaller van een ovulatietest gehad... :(
    Sinds gisterenavond ben ik wel misselijk, af en toe pijnscheutjes in mijn baarmoeder en ineens puistjes?? Op zich goede tekens maar het is nog veel te vroeg om te testen. En misschien is het ook gewoon buikgriep... Heb stiekum maar wel e sensitiefsten van zwanger en fit besteld. Alhoewel ik natuurlijk weet dat het oliedom is om vroeg te testen, maar jaaaaaaaa :p

7. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    KleineM, spannend dat jouw NOD dichterbij komt!
    Ik kan me voorstellen dat je vroeg wil testen.. probeer je in te houden 😉 uiteindelijk komt die NOD vanzelf 😊 (makkelijker gezegd dan gedaan, I know)
    Heb je normaal geen last van kwaaltjes als je normaal gesproken ongesteld moet worden? Ik krijg dan namelijk altijd pukkeltjes en buikpijn.. Daardoor is het voor mij niet mogelijk om het ouderscheid te maken of ik zwanger ben of ongesteld moet worden.

Aisha, welkom! Jammer dat je dit ook mee hebt gemaakt..

8. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gezellig gekletst vandaag :D

Ucks wat ontzettend balen dat je menstruatie doorgebroken is :( ... Je lichaam kan je inderdaad flink voor de gek houden. Het klonk zo veelbelovend.

Lizzy hadden jullie even geluk dat de jarige ziek was haha ;). Hopelijk over 2 weken een mooie test in je handen.

Aichas welkom en wat spijtig dat je ook een mk mee hebt moeten maken. Spannende dagen voor jou ook dus :)

Butterflynova wat vervelend dat je al die klachten er ook nog eens bij hebt. Kan me voorstellen dat jullie verdrietig zijn.. De wens is zo groot. Knuffel voor jou

Ah Magnolia het is niet niks meis. Af en toe moet je ook even toegegeven aan je emoties. Knuffel voor jou ook. Ik blijf het allemaal ook nog steeds wel moeilijk vinden.

Spannend Kleinem... Haha al een lichte testdrang dus... :p

9. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    KleineM. Spannend! En tja. Te vroeg testen. Wat zal ik daar eens over zeggen......... je neemt je iets voor en dan besluit je je daar niet aan te houden. :D

Ils. Hoe is het met jou?

En welkom Aicha. Sorry, ik wilde op jou reageren maar mijn geheugen....... niet altijd wat het moet zijn. :)

10. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    KLeineM zullen we kijken of we het samen gaan volhouden? Mijn (vermoedelijke) NOD is dinsdag, 1 dagje na jou ;)

11. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Met mij gaat het allemaal wel goed Magnolia, lief dat het vraagt :). Af en toe heb ik wel momenten dat ik weer een dipje heb. Ik blijf vooral vaak denken van: nu zou ik 18 weken zijn geweest en nu zouden we weten wat het geslacht geweest zou zijn. Dat blijven wel moeilijke momenten. En natuurlijk dat we het zo graag willen, maar nu even een ''pauze'' hebben ingelast omdat we natuurlijk die andere onderzoeken ook willen doen. Over 3 weekjes bloedprikken en over ongeveer 5 weekjes hebben we dan alle uitslagen binnen. Ben wel heel erg benieuwd of er iets uit gaat komen... De kans is wel klein. Stiekem hoop ik (klinkt misschien gek?) dat er iets kleins gevonden zal worden en wat dan door iets simpels verholpen kan worden. Dan zou er toch een verklaring zijn voor de vorige miskramen. Het zou natuurlijk super zijn als er niks gevonden wordt, maar ik blijf dan wel mijn twijfels houden denk ik.. Verder geniet ik nu even van de momenten dat ik weer meer energie heb, lekker kan sporten en af en toe lekker een wijntje drinken.

En nog steeds geen menstruatie te bekennen trouwens ;)..

Spannend die naderende NOD's :D hopelijk snel positief nieuws, zou leuk zijn!!

12. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Ils1, ik vind het wel heel goed van je hoe je je gevoel beschrijft en hoe je er mee om gaat. Het mooiste zou inderdaad zijn dat er iets kleins aan de hand is geweest wat op een simpele manier te verhelpen is. Dat zou ook meer zekerheid geven als je daarna weer zwanger zou zijn.

Een vriendin van mij heeft ook diverse onderzoeken gehad. Zij had ook meerdere miskramen gehad. Door de curettage waren er verklevingen ontstaan die operatief zijn verwijderd.. Die verklevingen hebben volgens mij meer effect op het niet zwanger kunnen worden, maar ze heeft een paar weken geleden een gezonde zoon op de wereld gezet. Ik duim voor je dat de uitslagen dusdanig zijn dat je daarna een fijne goede zwangerschap zult hebben!

13. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ach die momenten herken ik.. het 'scheelt' nu dat de uitgerekende datum van de eerste zwangerschap ik geweest. Ik denk nu alleen maar.. pff we hadden een kleintje kunnen hebben..

Hoop dat er een verklaring komt voor je miskramen meis en dat het heel simpel verholpen kan worden.

14. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Ik weet dat het eigenlijk nog niet kan, maar toen ik net in de auto naar huis reed vanaf het werk voelde ik toen ik stil stond voor het stoplicht opeens steken onder in mijn buik.. Het duurde ongeveer een minuut en toen was het weg..

Voorheen was ik me nooit zo bewust van zulke gevoelens. Zo heb ik van de eerste zwangerschap eigenlijk ook niks bijzonders gemerkt totdat ik niet ongesteld werd.. Maar de laatste tijd lees ik meer op dit forum en heb ik ook vaak gelezen dat mensen het over zulke steken hadden en dat dat dan een teken zou kunnen zijn.. Dus toen ik dat net voelde begon ik me opeens af te vragen of dit dan een teken was, ofwel 'een symptoom'!

Ik maak mezelf nu al gek!!! Whaaaaa! Ik wil weer onbewust en relaxed zijn met het idee 'ik zie wel of ik ongesteld ga worden of niet'.. Nu we het weer voor het eerst na de miskraam geprobeerd hebben en nu ik weet hoe fijn het voelde om zwanger te zijn is de wil opeens weer zo sterk!

*zucht*

15. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Nu ga ik ophouden met mezelf gek maken, maar tijdens het koken was het weer.. Dat gevoel... Pffff! Ik moet niet zo nadenken, maar ik kan het niet tegenhouden :$

16. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Oh butterflynova wat komt jouw berichtje binnen. Dikke knuffel. Ik hoop dat jullie heel snel ouders mogen worden.

Lizzy: kennis is macht. Behalve als je zwanger wilt worden. Dan wordt je een soort van hypochonder. :) het is zo herkenbaar. Bij onze dochter was ik heel bleu. Nu Let ik op elk pijntje, krampje en valt het me op als ik een dag niet naar de wc geweest ben. Dodelijk vermoeiend. Gelukkig is er wijn. :)

17. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Ils: herkenbaar. Ook ik hoop voor je dat ze iets vinden wat makkelijk te verhelpen is. Sowieso fijn om een 'boeman' te hebben lijkt me.

18. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ah Butterflynova ik herken je gevoel zo.. Ik was anders in begin januari uitgerekend (1e miskraam).. Nu zijn er 2 meiden die ik ken deze en vorige week bevallen van een gezond kindje. Dan komt het ook wel even heel hard binnen! Hoop dat jullie droom snel werkelijkheid mag worden meis!

Lizzy je maakt het wel spannend allemaal :D..Nog 12 dagen wachten zie ik.. Ga je het volhouden? Haha.

Hier vanaf vanmiddag toch wat buikkrampjes en steken. Misschien komt mijn menstruatie er toch aan :).

19. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Najatt hoe is het nu met jou?

20. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Ik ga het volhouden! Ben geen vroege tester ;)

Mooi dat jouw menstruatie eraan lijkt te komen, zou mooi zijn! Hebben jullie al een datum wanneer jullie voor onderzoek moeten?

Deel Deze Pagina