Lief Ladies! En Robijn: schuldig moet je je zeker niet voelen! Nu voel ik me weer schuldig dat jij je schuldig voelt!
Wat leuk Saartje, allemaal zo op volgorde Jeszss, Balen dat je ouders eerst hun vermoeden uitspraken in plaats van jullie te feliciteren. Dit had inderdaad andersom gemoeten.. Gelukkig zijn ze wel dol op je zoontje en dat is dan wel erg fijn. Wat vervelend van je werk, daar zit je zo vaak dat je je hier eigenlijk wel op je plek moet voelen. En als er dan ook nog iemand zo onbeschoft tegen je doet in je eigen huis kan het net allemaal te veel zijn.. Gewoon lekker spuien hier hoor ben je het even kwijt Deed hij de volgende dag wel gewoon normaal? Saartje, dit heb ik ook hoor, als ik niet op tijd eet dan wordt ik echt sjagarijnig en ben ik niet te genieten. Gisteren tegen vriend uitgevallen (omdat ik niet gegeten had en hij wat treuzelde) terwijl hij eigenlijk niets deed. Gelukkig zag ik dit zelf ook in haha Tacita, super dat de controle goed was. Wel jammer dat je niet even hebt kunnen spieken maar dit mag gelukkig volgende week weer. Inikkens, fijn dat alles met de kraamhulp al geregeld is en dat er een lactatiedeskundige komt Ik wil dit eigenlijk ook wel omdat het zo vaak mis gaat terwijl dit niet zou hoeven.lekker drukke dagen heb je, wel allemaal leuke dingen, dit scheelt. Boni, fijn dat het beter gaat meid.. Dat je nu zo reageert op de kinderen van een ander zeggen niets over je kwaliteiten als moeder hoor.. dit is denk ik toch anders. En ik denk dat iedere moeder wel eens 'zat'is van haar eigen kind Komt vast goed meid.. Magnolia, fijn om weer iets van je te lezen meid en super dat het naast de moeilijke momenten zo goed met je gaat. Voordat ik zwanger was merkte ik dat vriendinnen die ook zwanger waren inderdaad afstand namen en mij zelfs niet durfden te vertellen dat ze zwanger waren, hierdoor wist ik het als laatste en voelde ik mij eigenlijk nog slechter. Ik wil alleen maar zeggen dat ik je begrijp. Ik denk niet dat ze weten wat het echt met je doet, en hoe je je echt voelt. Zij kunnen zich geen voorstelling maken van je leegte en jullie verdriet. Dit komt omdat het inderdaad niet zichtbaar is.. Gelukkig heb je nog een boel vriendinnen waar je het wel leuk mee kan hebben op dit moment. Het zou fijn zijn om je weer wat vaker voorbij te zien komen, vond/vind je altijd zo inspirerend en sterk over komen op het forum en daar heb ik veel aan gehad. Maar snap ook dit je dit weer moeilijk vind door de onderschriften, dit is het ook!! Het voelt allemaal soms zo oneerlijk. Heb je wel eens aan mindfulness gedacht? Wellicht helpt dit je? Alles echter op zijn tijd.. Knuffel... Hier al drie dagen wat roze verlies en hoge buikpijn en rugpijn. Gyn gebeld om dit te uiten en nu mag ik morgen langskomen ter geruststelling. Ze denkt niet dat ik mij zorgen hoef te maken maar met stress rond lopen is ook niet goed/fijn voor de baby dus dan maar een extra echo. Normaal zou ik pas volgende week vrijdag mogen dus dit vind ik echt super fijn....
Leuk om weer wat van je te horen Magnolia! Ik snap je gedachte bij de banners, dat had ik zelf ook. Qua zwangere vriendinnen was het bij mij juist andersom. Ik wilde er niet te veel van weten. Ik werd er zo verdrietig van! Ik gunde het ze ontzettend, maar ik wilde ook zo graag! Nu baal ik dat ik van sommige weken weinig meegekregen heb. Maar ik kon het toen gewoon even niet handelen. Ik kan me ook voorstellen dat jouw vriendinnen wat afstand nemen omdat ze denken dat jij het moeilijk vind. Misschien moet je het bespreekbaar maken? Wat goed dat je zo fanatiek aan het hardlopen bent en ondanks alles toch lekker aan het genieten bent! Succes morgen, laat je het ons even weten?
He Magnolia, fijn weer wat van je te horen! Ik begrijp je gevoel heel goed, zeker als het wat langer gaat duren wordt het moeilijk.
CDVG: wat een lieve reactie. Dank je wel. Allemaal zijn jullie lief. Wat gaan jullie vandaag allemaal doen met het mooie weer? Ik moet helaas werken maar morgen begint mijn weekend!
Ik was gisteren vrij, eind van de dag was ik doodop! Kleine man wilde geen slaapjes doen dus ik heb een hele dag met mijn dreumes rondgezeuld. We zijn naar de ruilmiddag voor de dierenplaatjes van AH geweest en nu is ons boek vol (jeeej!). Vandaag gelukkig werken, lekker de hele dag achter de PC op mijn luie krent . Morgen moet ik ook werken en dit weekend gaan we weer naar mijn ouders.
Wij hebben vanmorgen de termijnecho gehad, alles was goed! Het kindje was lekker met de beentjes aan het trappelen!
Wat fijn, Nine!! Ik kreeg net berichtje van de opvang, kleine man heeft hand- voet- mondziekte. Vooral schadelijk aan het begin van de zwangerschap, verhoogde kans op een miskraam. Ik kan wel janken, het enige wat we kunnen doen is hopen dat mijn lichaam z'n werk doet en ons prutske lekker beschermd is. Ik denk dat ik zo maar even een doos plastic handschoentjes en mondkapjes koop!
Dames, mag ik vanaf hier weer inhaken? Er is zoveel gekletst tijdens mijn vakantie dat het niet te doen is op alles te reageren. Sorry. Magnolia, fijn weer iets van je te lezen meid!
ButterflyNova, welkom terug! Heb je een leuke vakantie gehad? Tuurlijk mag je hier weer inhaken. Ik ben niet eens op vakantie geweest en ik kan het soms al even niet meer volgen. Komt denk ik ook door het mooie weer. Wanneer ik uit het werk kom zitten we vaak lekker buiten en zit ik niet zoveel op de Ipad enzo.. Heerlijk bijkomen eigenlijk en het voelt ook wel prima om niet teveel met electronica en tv bezig te zijn hihi! Magnolia jij ook welkom terug. Neem je tijd.. Hopelijk voel je je nog steeds begrepen hier, ondanks de inmiddels vele banners die op zwanger staan. Hopelijk mag je snel goed volgen en anders hoop ik dat ze je in Gent verder kunnen helpen in september. Hier heb ik tot nu toe weinig last van de warmte, maar dat komt denk ik ook door de goede airco op het werk. 's Avonds genieten we dus lekker samen in onze tuin. Morgen avond weer een echo.. hopelijk alles nog steeds goed met de kleine. Ik heb op dit moment nergens last van, behalve ontzettend gegroeide dames.. Mijn lichaam groeit, maar ik zie er nog niet echt zwanger uit.. mijn beginnende bobbel is nog steeds een beginnende bobbel en daardoor lijk ik eerder volgegeten dan mooi zwanger.. hopelijk straks wel een mooie zwangere buik.
Fijn Nine! Oeh Saartje, wat vervelend . Hopelijk blijft je kleintje zitten waar het zit! Fijne vakantie gehad, ButterflyNova? Vandaag zijn de laatste bussen voor MvM opgehaald, weer een mijlpaal. Fijn dat ik dit heb kunnen doen, maar ook fijn dat ik weer gewoon normaal mag/kan plassen .
Wat vervelend Saartje, misschien wat tips vragen hoe je hier het beste mee om kan gaan? Misschien zijn er voorzorgsmaatregelen? Fijne vakantie gehad ButterflyNova?
Lastig te volgen en onthouden soms, maar paar korte reacties: Saartje5 heel veel sterkte, ik hoop dat je kindje gauw opknapt en dat de kleine veilig blijft zitten waar hij/zij zit. Heel veel sterkte! ButterflyNova welcome back, hopelijk heeft de vakantie je goed gedaan! Nine85 wat fijn om te horen, gefeliciteerd!!!
Saartje, wat vervelend meid, Misschien inderdaad wat tips vragen? Hie lang duurt de besmettelijke periode? Misschien 2 daagjes uit logeren brengen? (geen idee of dit gek klinkt)? Nine, super fijn Nu kun je vast houden aan een datum Butterfly, leuke vakantie gehad? Hier zo straks de extra echo gehad en dit was gelukkig helemaal goed. Baby had de hik en dit zag er toch schattig uit.. hupte heel de baarmoeder door , draaide om zijn as en was enorm druk.. Lag goed op schema, zelf 2 dagen voor dus was perfect.. Zorgen om niets gemaakt.. Geen gekke dingen gevonden en de pijn kan worden veroorzaakt door mijn heupen/bekken. Ik ben geboren met een heupafwijking en heb hiervoor vanaf 3 maanden totdat ik 1 jaar was in de beugels gezeten.. Hoefde echter niet en kon ook gewoon bij de zwangerschap horen of door de spanning Meer loslaten en genieten dus.. Dit weekend 12 weken dus het wordt misschien ook wel tijd....
Woehoe dan mag je het 12 weken dansje doen zo fijn, elke dame uit deze groep die zover gaat zijn, ik gun het iedereen echt enorm!
Dank voor jullie steun dames, nu de baby weer op bezoek gehad en alleen maar plezier erin gehad. Was vast eff een dipje van mijn kant. En het niet kunnen hechten aan de oppas baby komt vast ng door verdriet. Is al meer dan half jaar geleden maar kan er zo weer om huilen. wat leuk nine! ooh Saartje das schrikken, heb je contact opgenomen met vk voor vragen? En wat je kan doen om jezelf goed te beschermen? veel beterschap voor je kleine schat gelukkig heb je niet zo'n last van de warmte lizzy veel succes met de echo morgen
Thanks dames! Fijne vakantie gehad, wel ontzettend warm. 40 graden gemiddeld, in combi met een brandende zon niet altijd even prettig. Veel moois gezien en lekker kunnen afkoelen in de zwembaden. Ben blij dat het vliegen goed ging en ze op het vliegveld niet moeilijk deden. Fijn te lezen dat het met de meeste van jullie ook goed gaat! Ik doe vandaag een 22 weken dansje
Gaaf cdvg, fijn dat het goed gaat! Ik moet me volgens de huisarts en VK geen zorgen maken maar ik kon wel beter besmetting vermijden. Dus geen kusjes en knuffels de komende tijd. Ik eet al niet van zijn bestek want dan kan hij me misschien met CMV besmetten. Hij heeft er wel heel veel last van, slaapt weer slecht en is super huilerig, gelukkig mag hij volgende week bij oma en opa logeren.
Bedank meiden... Morgen een dansje doen Tacita!! Hier heb ik zolang naar uit gekeken!!! Fijn dat je het leuk hebt gehad Butterfly, lekker gedanst gisteren?