Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Magnolia83, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Goed nieuws Tacita, fijn!

2. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Fijne berichten dames :)

3. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Wat super Tacitha.!!

Hoe gaat het met de andere meiden hier?

4. DNM

DNM Actief lid

16 mei 2015
    419
    0
    16
    Vrouw
    Dames, ik heb een vraag..
    Ik loop al 2 dagen met kiespijn en hoopte dat het over zou gaan, maar helaas. Nu ga ik morgen de tandarts bellen en horen hoe of wat. Ik denk dat ik langs moet komen. Maar wat nou als ik verdoofd moet worden? Ik weet natuurlijk niet of de innesteling al gaande is! Moet ik melden dat er kans is dat ik zwanger kan zijn? Of kan t nu nog geen kwaad.. Help please? 😳

5. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Volgens mij kan het voor een evt innesteling geen kwaad. Zwangeren mogen in geval van nood ook verdoofd worden dacht ik, je zou voor de zekerheid kunnen vragen of het schadelijk is. Zo gaf ik ooit aan dat ik mogelijk zwanger kon zijn toen er een röntgenfoto gemaakt moest worden.

Beterschap met je kiespijn!

6. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wat ButterflyNova ook zegt, naar mijn idee mag een verdoving ook. Je kan het de tandarts vragen, zij weten dat ook. Een röntgenfoto kan je beter niet doen.

7. DNM

DNM Actief lid

16 mei 2015
    419
    0
    16
    Vrouw
    Nou ik kom er goed vanaf!! Kiespijn is vertrokken.. Dus geen tandarts bezoekje! (gelukkig!!!) hahaha..

8. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Hoi lieve allemaal!
    Ik heb 1,5 maand geleden helaas ook een miskraam gehad, en ben toen even een maand ondergedoken geweest, geen zin in ZP. Inmiddels 1x een menstruatie gehad na 28 dagen, dus mijn cyclus zal wel weer in orde zijn gelukkig. Ik zou graag met jullie meepraten als dat oke is :) Wij willen er deze maand weer voor gaan, maar ik vind het stiekem ook erg spannend omdat de miskraam nog steeds erg gevoelig ligt. Hadden jullie dat ook?

9. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Welkom, wat vervelend dat ook jij dit mee hebt moeten maken. Je bent van harte welkom hoor om hier mee te praten!

Het is zeker heel spannend en oh zo herkenbaar! En die angst van de miskraam zal ook zeker niet verdwijnen, laat staan bij een nieuwe zwangerschap. Dat is althans mijn ervaring. Nu kan ik zeker wel genieten van mijn zwangerschap, maar ik heb de eerste 12 weken als slopend ervaren. De angst dat het verdriet herhaald word was erg groot, je bent bijna bang om blij te zijn.
    Gelukkig ook al veel voorbeelden nu hier dat het ook zeker goed kan en vaak zal gaan gelukkig daarna. Maar we hebben allemaal op jouw punt gestaan, dus voel je vrij te delen wat je kwijt wilt!

10. DNM

DNM Actief lid

16 mei 2015
    419
    0
    16
    Vrouw
    Dames,

Nog 7 dagen op dat vreselijke wachtbankje... Ik had er een goed gevoel over, maar op de een of andere manier nu niet meer. Testdrang is grooooot, maar zo zinloos.. 😖 Naar me lichaam durf ik niet te luisteren, bang dat ik voor de gek gehouden wordt.. 😳
    Dus of ik symptonen heb, geen idee.. Ik weet niet meer zo goed wat ik moet denken.. Zal blij zijn als ik kan testen en het weet.. Wat een drama! 😞

11. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Hallo dames, afgelopen vrijdag helaas een miskraam gehad bij bijna 6 weken. We waren nog helemaal niet echt begonnen met 'actief' zwanger worden dus de zwangerschap op zich was al een hele verassing. Was pas de eerste maand dat we 2x zonder condoom hadden gevreeën.

Nu dat geluk eenmaal geproefd te hebben kunnen we niet wachten om echt aan de slag te gaan.
    Hopelijk mag het snel weer lukken en mag het blijven zitten, al ben ik wel ontzettend angstig!

Jullie mooie lijstje met zwangere vrouwen geeft me hoop.

12. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Soms kan het allemaal heel snel gaan, dat was hier ook. Dan heb je bijna geen tijd om het een te beseffen voor het ander gebeurt... Het blijft eng en ook spannend, maar ik hoop zeker dat jullie gauw weer van het geluk mogen proeven!

13. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Herkenbaar DNM, misschien probeer je jezelf ook een beetje te beschermen? Dat had ik wel heel erg.

Vervelend dat je ook een miskraam hebt gehad Emsy. Dat je graag snel weer zwanger wil worden nu je er aan geproefd hebt, snap ik heel goed. Hopelijk is het snel weer raak.

14. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Dat is nog vers Emsy, wat vreselijk voor jullie! Ik begrijp heel goed dat je angstig bent, na een MK zul je volgens mij nooit meer onbezorgd zwanger zijn. In hoeverre je al onbezorgd zwanger kunt zijn want je maakt je natuurlijk altijd wel zorgen.

Gelukkig gaat het in veel gevallen ook goed, bij ons is 3 keer nu scheepsrecht. Ik hoop dat het bij jullie de volgende keer al goed mag gaan.

Wees vrij om hier je gevoelens en gedachten te delen.

15. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Ja toch wel heel heftig. Wat ben je gelukkig hé met zo'n positieve test in je handen!

Vrijdagavond was het bloeden begonnen, zaterdag best veel bloed met menstruatiekrampen. Al had ik bijna niks in m'n maandverband alleen als ik naar toilet ging kwam er veel. Gister gelukkig geen krampen en al stuk minder bloedverlies en vandaag is het bloeden zo goed als gestopt.
    Nu alleen nog wat pijnlijke baarmoeder. Voelt allemaal zo onzeker, heb geen idee wat een normaal verloop is enz. Verloskundige gaf aan dat je tot een week nog wat bloedverlies heb maar is gelukkig al gestopt. Sorry voor dit plastische verhaal maar kan het verder bij niemand kwijt die het begrijpt en merk dat ik nog erg onzeker ben.

Was vandaag naar het werk gegaan maar dat ging toch niet. Dus ben naar huis gestuurd en mag morgen ook nog lekker thuis blijven dus dat is fijn.

16. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Fijn dat ze zo begripvol zijn! Ik ben beide keren ook twee dagen thuis geweest. Wilde ons kindje niet op een openbaar toilet verliezen maar gewoon thuis.

17. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Ja super fijn! Werk ook in het ziekenhuis met baby's dus die combi is dan ook niet zo heel geslaagd.

18. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterkte Emsy en welkom hier, jammer genoeg.

Bij ons was het voor onze tweede ook meteen raak en dat ging mis. Ik herken het gevoel dat je het daarna nog veel meer wil omdat je even zwanger bent geweest.

Hier goed nieuws, vandaag de termijnecho gehad en ik ben 1 dag vooruit gezet. Donderdag heb ik intake in het ziekenhuis (weer spieken) en volgende week woensdag de nekplooimeting. Veeeeeel echo's dus deze week.
    Ik ben wel benieuwd naar donderdag, we gaan dan bespreken of ik bij de VK blijf of onder controle kom van de gyn. Verder hoop ik al een beetje de bevalling te kunnen bespreken, daar maak ik me toch weer wat zorgen om al is het ver weg!

19. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Sterkte Emsy! Vervelend om te horen dat jij het ook mee moet maken.

Fijn om te horen Saartje! Lekker naar je kleine kijken deze week :)

20. DNM

DNM Actief lid

16 mei 2015
    419
    0
    16
    Vrouw
    Goedemorgen dames. Vanmorgen toch maar een test tegen aan gegooid omdat vl zelfs zegt dat ik zwanger ben! 😨 Omo witte test natuurlijk! 😞 Volgens app 10dpo maar die rekent zondag 12-7 als eisprong en ik maandag 13-7 Dus ik denk 9dpo. Denk dat we toch op gaan naar de volgende ronde....

Deel Deze Pagina