Ben ook benieuwd naar Robijn! Ja hier is het nog aardig vol te houden, vrijdag wel teveel gelopen en zaterdag te lang gestaan dus voelde mijn banden (bij schaamstreek) gisteren aardig. Maar heb rustig aan gedaan en vandaag gaat het weer aardig. Nog twee dagen werken en dan lekker verlof! Wanneer krijgen de dames hier verlof?
Ik heb vandaag de 20-weken echo dus zit wel een beetje in spanning. Verder heb ik door het vele hoesten nog steeds enorme last van mijn onderkantje en zit ik aan de Tena (sorry voor de details...) Ik denk dat ik met 35 weken met verlof ga, dan kan ik mooi mijn verlof verlengen tot na Hemalvaart.
Spannend Saartje! We duimen voor je dat alles in orde is meid. Willen jullie het geslacht ook weten? Wat vervelend dat je daar zo'n last van hebt. Heb je wel eens je bekkenbodum getraind? Wellicht kan dit helpen. En geen sorry voor de details, ik lees ergere dingen hier
Die 20-weken echo is toch altijd erg spannend hè! Zit vast goed. Hoe laat mag je heen? Hier alles prima, vee leuke dingen gedaan dit weekend. Ik ga net voor de kerst met verlof.
Ja echt spannend, de 20 weken echo! Ga enorm hard voor je duimen! De blaas heeft soms aardig wat te leiden, herkenbaar. Hier blijven de klachten gelukkig heel erg beperkt zolang ik op tijd naar het toilet ga. Maar dat moest ik ook eerst een keer ervaren voordat ik het leerde haha! Hier geen sprake van verlof (helaas hoor, wou dat het anders was...), zit mijn hele zwangerschap al thuis. Vind het nu wel dichtbij komen hoor. Mijn buik gaat harder maar valt nog steeds erg mee, maar toch word het zwaarder nu. Vorige week een stressdag gehad toen de kleine erg stil was, maar op dit moment haalt ze alles weer dubbel en dwars is. Gelukkig wel, ook al is het gevoel soms erg vervelend en put het me meer uit. Maar laat haar nog maar even lekker een tijdje zitten, in ieder geval tot de 37 weken!
Lieve meiden! Ik heb hier even meegeschreven maar ben vaak te druk om het echt bij te houden. Wou alleen een hart onder de riem steken voor meiden met meerdere miskramen zonder reden. Ik heb alle onderzoeken gehad en niks kwam eruit maar toch ging het 4 x mis na een voldragen zwangerschap. En nu opeens spontaan zwanger en al 3 goede echo's gehad dus het gebeurt wel! Ik geloofde er niet meer zo in toen namelijk!
Het staat er een beetje raar. Maar 1 voldragen zwangerschap en 4 vroege miskramen ( 2x 6w 1 x 5 w en 1 x 10w)
Gefeliciteerd! Wat fijn dat je nu allemaal goede echo's gehad hebt, dat moet je veel moed geven (ook al blijft het eng, ik denk voor jou zeker tot de 10 weken). Op naar de 12 weken grens! Het is je enorm gegund
Gefeliciteerd MamaMini! Hoe was je 20 weken echo, Saartje? Hier gaat het zijn gangetje. Morgen weer een echo voor het hartje en hopelijk laat onze kleine dan nog steeds een stabiel beeld zien . Verlof zou ik krijgen met 36 weken, nu met alles er omheen heb ik voor 34 weken gekozen. Hoop dat ik dan nog zwanger ben!
Gefeliciteerd Mamaenmini, ik duim dat het deze keer helemaal goed komt! Succes vandaag, Robijn! Echo was een drama, de kleine werkte niet mee en de echoscopiste had er behoorlijk de pest in dat het niet lukte. Al bij al zijn we 2.5u bezig geweest waarvan toch zeker anderhalf uur echt echo en tussendoor even wandelen of een andere dame helpen. Uiteindelijk was alles wel in orde gelukkig. Ik heb me kunnen inhouden en netjes weggedraaid toen het geslacht in beeld kwam. Mijn man kon het niet laten om te spieken en denkt te weten wat het wordt maar wil het natuurlijk niet aan mij verklappen Omdat hij denkt het te weten gok ik dus dat het een jongen wordt, hij leek te zeker van zijn zaak! Ook hebben we een jongensnaam en geen meisjesnaam en ik heb al een aantal keer gehoord dat als je niet weet wat het wordt en je hebt duidelijk een naam voor een geslacht dat de kans groot is dat dat ook het geslacht wordt.
x2!! Succes vandaag Robijn, wij hopen met je mee. En ik hoop ook dat je die 34 weken gaat halen. Jeetje dat is vervelend, die echoscopiste balen natuurlijk maar ja zo'n kleintje laat zich niet dwingen Fijn dat alles in orde was Saartje! Hele opluchting denk ik? Ik ben benieuwd of je gevoel klopt Hier vandaag mijn laatste werkdag en dan lekker verlof!!
Ik zou opgelucht moeten zijn maar gek genoeg ben ik dat niet, ik blijf het ongemakkelijke gevoel houden dat er wat mis is. Ik voel mezelf ook niet super en morgen ga ik naar de huisarts om te checken op blaasontsteking en te kijken of er een reden is waarom het hoesten maar niet over wil gaan. Morgen ook controle bij de gyn, ik ga het wel met hen bespreken dat ik me er niet goed bij voel hoe het nu gaat. Bij mijn zoontje was ik juist erg onbezorgd en had er alle vertrouwen in dat het wel goed zou komen.
Dankjulliewel! Wij worden morgen 12 uur verwacht . Fijn dat de echo goed was Saartje, misschien dat dat gevoel komt door de miskraam? Wat de naam betreft hadden wij andersom. Wel een jongensnaam maar geen meisjesnaam en we krijgen duidelijk een dochter!
Fijn dat de echo goed was Saartje! Vervelend, dat dat vertrouwen zo'n enorme deuk heeft opgelopen. Geniet van je verlof ButterflyNova!
Wat een super naar en onzeker gevoel moet dat zijn! Ik hoop voor je dat het niet de overhand gaat nemen en je snel kan genieten van alles wat er in je buik gebeurd. Al bij de ha geweest?