Wat zijn jullie toch lief, bedankt dames. Zo fijn dat we elkaar hier kunnen steunen en elkaar snappen. Met wat tijd komt het vast in orde. Het helpt merk ook om het verdriet toe te laten en het te voelen. Ipv het weg te stoppen en te negeren, waar ik een ster in ben. Hoe is het met jullie allemaal? Huilen jullie er soms nog om? Denken jullie er nog vaak aan? Of zijn jullie vooral met de toekomst bezig?
Huilen meestal als ik weer ongesteld ben geworden, dan komen de trainen weer. Denk er vrijwel elke dag aan, komt ook omdat ik hier actief ben en er daardoor aan denk maar ook omdat ik denk op welke CD zit ik nu.. Wij willen heel graag trouwen maar ook heel graag een kindje, een kindje gaat voor dus we hopen eigenlijk dat het snel raak is. Dan kunnen we ons daarna gaan richten op een bruiloft. En jij Magnolia?
Ik denk er eigenlijk ook elke dag aan. Ik blijf het nog steeds wel lastig vinden allemaal, maar ik merk wel dat ik er beter mee om kan gaan. Ik huil er bijna nooit meer om. De eerste week na de miskraam heb ik er wel heel erg veel om moeten huilen. Heel erg soms heb ik momenten dat het me even teveel wordt. Ik probeer wel positief te blijven, maar soms is dat weleens moeilijk . Wat leuk dat jullie willen gaan trouwen Butterflynova. Als het snel raak is willen jullie dan trouwen als je zwanger bent of daarna?
Ik huil nooit. Nergens om. Dus afgelopen weekeind toen ik even los ging is een uitzondering voor mij. Denk er idd ook dagelijks wel even aan, soms met meer pijn dan anders. Wat leuk dat jullie trouwplannen hebben ButterflyNova! ( ik ga je naam afkorten tot 'B' als je het goed vindt. ) Ik geef je groot gelijk dat je niet zwanger wilt trouwen. Wij hebben dat wel gedaan, ik was 22 weken zwanger, maar achteraf gezien was ik liever later getrouwd. Tijdens het eten wilde ik alleen maar slapen, ik was aan het fantaseren dat ik best even op een bank kon gaan liggen slapen en dat de rest me wel wakker zou maken als de avond gasten er waren. hahaha. Achteraf ook wel weer een leuk verhaal. Edit: ik was nog niet klaar..... Willen jullie een grote bruiloft of bescheiden? Hebben jullie überhaupt al plannen gemaakt of wachten jullie liever? Ik ben zwanger geraakt in de maand dat we druk bezig waren met de planning van onze bruiloft.
Ik huil er ook niet veel meer om. Wel merk ik dat ik minder enthousiast ben over andermans zwangerscbappen.. Ik laat het de mensen niet merken, maar van binnen breek ik dan wel even. Maar ook dat wordt beter.. Inderdaad, ik denk er iedere dag wel aan. Maar ook op een fijne manier, omdat ik het zie als de bevestiging dat het kan.. Wat leuk, trouwplannen!! Echt iets om vrolijk van te worden en waar je de tijd voor moet nemen om het voor te bereiden en om van te genieten. Wij zijn afgelopen jaar getrouwd, toen was ik niet zwanger. We hebben bewust gewacht met 'beginnen voor kinderen' tot na de bruiloft. zwanger op je eigen bruiloft lijkt me inderdaad niet ideaal Dan maar hopen dat je gauw zwanger bent zodat jullie daarna kunnen trouwen
@ Trouwen We willen niet trouwens als ik zwanger ben. Haha dat mag hoor We willen denk ik een middelmatige bruiloft haha. Ongeveer 80 tot 100 gasten. We willen een knalfeest geven en graag drink ik ook een glaasje alcohol. Dus niet mogen drinken en vermoeid zijn behoort niet tot de opties
Hier gaat alles z'n gangetje. Ik denk er minder vaak aan dan na de eerste mk. Toen was ik er heel veel mee bezig. Ik huil er alleen om als iemand mij vertelt dat ze zwanger is. Zoals vanmiddag toen ik een appje kreeg. Ik wil dan niet huilen, maar dan kan ik mijn tranen echt niet bedwingen. @Butterfly: leuk dat jullie trouwplannen hebben. En heel begrijpelijk dat je wilt dat het snel/eerst raak is.
Ik heb de lijst ge-update. Ben sinds gisteren een jaartje ouder ♥ [/COLOR]NOD lijst ♥[/SIZE][/B] NOD lijst (4) : 1 feburari ButterflyNova - 28 jaar - 4e ronde na tweede MK - 1e kindje 3 februari Ucks - 25 jaar - 1e ronde na miskraam - 2e kindje 8 februari Annekeruiter85- 29 jaar - 3e ronde na miskraam - 2e kindje 9 februari Kleine M - 38 jaar - 2e ronde na MA -1e kindje, Datumloos (4) : Jeszss - 31 jaar - 1e ronde na miskraam - 2e kindje Ils1 - 26 jaar - 1e ronde na (derde) miskraam - 1e kindje Kymmie - 31 jaar - 1e ronde na (tweede) miskraam - 1e kindje Belony - 37 jaar - 1e ronde na (tweede) miskraam - 1e kindje Magnolia83 - - - 2e kindje Totaal: 8 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde na miskraam en hoeveelste kindje. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. [/FONT]
NOD lijst (6) : 1 feburari ButterflyNova - 28 jaar - 4e ronde na tweede MK - 1e kindje 1 maart Ucks - 25 jaar - 2e ronde na miskraam - 2e kindje 8 februari Annekeruiter85- 29 jaar - 3e ronde na miskraam - 2e kindje 9 februari Kleine M - 38 jaar - 2e ronde na MA -1e kindje, 11 februari[/FONT] Jeszss - 31 jaar - 1e ronde na miskraam - 2e kindje 15 februari Lizzy01 - 27 jaar - ? ronde na miskraam - 1e kindje Datumloos (3) : Ils1 - 26 jaar - 1e ronde na (derde) miskraam - 1e kindje Kymmie - 31 jaar - 1e ronde na (tweede) miskraam - 1e kindje Belony - 36 jaar - 1e ronde na (tweede) miskraam - 1e kindje Magnolia83 - - - 2e kindje Totaal: 8 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde na miskraam en hoeveelste kindje. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.[/QUOTE]
♥ [/COLOR]NOD lijst ♥[/SIZE][/B] NOD lijst (4) : 1 feburari ButterflyNova - 28 jaar - 4e ronde na tweede MK - 1e kindje 1 maart Ucks - 25 jaar - 2e ronde na miskraam - 2e kindje (1 mk voor zoontje, 2 mk erna) 8 februari Annekeruiter85- 29 jaar - 3e ronde na miskraam - 2e kindje 9 februari Kleine M - 38 jaar - 2e ronde na MA -1e kindje, Datumloos (4) : Jeszss - 31 jaar - 1e ronde na miskraam - 2e kindje Ils1 - 26 jaar - 1e ronde na (derde) miskraam - 1e kindje Kymmie - 31 jaar - 1e ronde na (tweede) miskraam - 1e kindje Belony - 37 jaar - 1e ronde na (tweede) miskraam - 1e kindje Magnolia83 - - - 2e kindje Totaal: 8 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde na miskraam en hoeveelste kindje. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. [/FONT][/QUOTE]
Heb de lijst geupdate (2x aangezien ik Belony kruisste) ben in ronde 2. Belony Gefeliciteerd!!! Magnolia hele dikke knuf. Hier voel ik ook de druk van het eerste kind dat ruim 3 is en vraagt om een broertje of zusje. Hij maakt dat nu van dichtbij mee bij een vriendin van mij die net de tweede heeft en haar oudste is even oud als Fedde. Ook voor ons zal dat tweede kindje komen, weet t zeker!
Ucks: Dubbel gevoel is dat hè? Aan de ene kant dolgelukkig met je kindje en aan de andere kant doodsbang dat het niet nog een keer lukt om zo'n knap mensje op de wereld te zetten. En je wilt je kind gewoon alles geven. Knuffel
Hoi Dames! Hoe is het vandaag met iedereen? Hier van die typische middenpijn. Maar ik verwacht mijn eisprong pas volgende week. Zou wel leuk zijn om een keer een korte cyclus te hebben. Zou natuurlijk ook het groeien kunnen zijn en dat hij volgende week pas springt? Ovulatietesten wil ik niet meer gebruiken. Ik word daar helemaal gestoord van.
Goedemorgen dames! Laatste dag van de werkweek, laat het maar snel weekend zijn! Wat vervelend die pijntjes "M" Ik had eerder deze week ook wat pijntjes, wordt er helemaal gek van. Twijfel ook over ovu testen deze ronde, zijn zijn op en vraag me af of het nodig is ze weer te gebruiken aangezien we het toch wel regelmatig willen doen. We zijn een ronde met en een ronde zonder zwanger geworden..
hahahaha Thanks voor het begrip 'B'! Wij zijn tot nu toe alleen de rondes zonder ovu testen zwanger geworden. Wat op zich ook niet zo lastig is aangezien ik ze maar één ronde gebruikt heb. Ik verander in een hysterisch blondje met die testen (type; kijkt verwilderd uit haar ogen en trekt haren uit dr kop). Verdrietig als we niet van bil gegaan zijn omdat ik dan een 'kans' heb laten lopen als die domme testen donkerder worden om dan vier dagen later pas een knaller te hebben. Arghhhhhh. En zal best dat het beter is als je er wat meer ervaring mee hebt en ze dus beter leert lezen maar ik vind het best zo. Laat mij maar in de mist rommelen dan komen we er ook wel.
Hoewel ik ze nog nooit gebruikt heb (ovulatietesten), ben ik het ook niet van plan. Ik voel mijn eisprong meestal wel en anders is het cervixslijm elke maand een vooraankondiging van wat komen gaat. Mijzelf kennende zou ik helemaal gek worden van die dingen, zoals het type wat Magnolia beschrijft 😄 Gister avond tijdens het sporten opeens weer steken onder in mijn buik.. Ben het direct rustig aan gaan doen en heb mijn sportschema voor gister avond aangepast.. Had iets voorbij zien komen over het trainen van de rechte buikspieren dat dat NO-go zou zijn. Baalde ontzettend dat ik het artikel niet uit had gelezen. Na het sporten achter de pc gedoken, blijkt dat je de rechte buik spieren na drie maanden zwangerschap niet meer moet trainen! Had ik toch niet per se hoeven stoppen. Ben benieuwd of volgende week blijkt of ik zwanger ben of niet. Dan weet ik zeker of het goed is dat ik mijn sport avond voorzichtig heb voortgezet! Duurt lang!
Dag meiden, Ik ben wel met ovulatietesten aan de slag nu omdat ik nooit weet of en zoja wanneer ik een eisprong heb. Ik spuit hormonen om de eisprong op te wekken maar de arts wilde dat ik een paar weken na de curretage zou wachten totdat ik weer moet gaan spuiten. Kans zou aanwezig zijn dat ik misschien zelf in die tussentijd een eisprong zou krijgen en anders kam mijn lichaam in die weken even tot rust komen. Ik ben ruim twee weken geleden gecurreteerd en heb maar de dag na de curretage als cyclusdag 1 aangehouden. Als ik die berekening aan hou, dan zit ik nu op cd 17. Ovulatietesten bleven echt wit of heel licht maar vandaag werd ie al wat donkerder. Dat zegt natuurlijk nog helemaal niets maar ik krijg er een enorme testdrang door. Dit is niet gezond voor mij haha. Gelukkig mag ik dinsdag weer naar het ziekenhuis. Dan krijg ik een echo om alles van binnen even te bekijken en dus ook een follikelmeting om te kijken of er al een eiblaasje groeit. Zo niet dan aan de primolut en een weekje later weer menopur spuiten... Ondanks dat ik nog steeds wel bij vlagen erg verdrietig ben, kijk ik er ook weer enorm naar uit om met de hormonen aan de slag te gaan zodat ik weer echt een kans krijg om zwanger te raken.