Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Magnolia83, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Je houdt het wel spannend! Ik duim voor je!

2. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oeh, je houdt het spannend Rijn!

Succes Robijn, hopelijk gaat het snel beter met jou. In ieder geval wel fijn dat je beebje het goed doet!

Hier gaat het weer wat beter, de verkoudheid is na 5 weken eindelijk bijna over. Het werd tijd! De kleine is ook super actief, best leuk maar als het dan eens een dagje rustiger is word ik al ongerust...

3. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Ja dat zou ik dan ook zijn. Snachts is de beeb wel wat rustiger?

4. rijn

rijn Actief lid

15 aug 2014
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Terug van mn werk en dr is nu toch wel wat zichtbaar zonder te turen!!!
    20151009_175552.jpg

5. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Zo he die is lekker duidelijk rijn!! Heb je die net gedaan?

6. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Even snel een reactie.. Rijn die positief!! Is dat een nieuwe test??

7. rijn

rijn Actief lid

15 aug 2014
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Nee dat is dezelfde test. Weet dus niet of het helemaal oke is, maar voorlopig hou ik mezelf op zwanger ;) morgenochtend nog maar ff herhalen... en zondag en maandag en dinsdag.... :D

8. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik ben heel benieuwd naar je test morgenochtend. Ik gun het je van harte!!

9. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Dat ziet er veelbelovend uit!

10. rijn

rijn Actief lid

15 aug 2014
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    20151010_093727.jpg

De afleestijd is max 5 minuten. Binnen die 5 minuten staat er wel een tuurstreepje. Ik heb toen een cracker gegeten en toen ik trug kwam wastie zo.
    Mag ik hem dan toch als positief zien?
    Hij stond er vanochtend wel sneller als die van gister.

11. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou ja zeggen! Zolang er binnen die 5 minuten een streepje staat (en ik vind het zeker geen tuurstreepje!) mag je er vanuit gaan dat hij positief is. Wanneer is je nod?
    Ik ga je toch voorzichtig feliciteren, vind het er erg goed uit zien!

12. rijn

rijn Actief lid

15 aug 2014
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik bedoelde datbik na 5 minuten een tuurstreepje zag en deze droogde mooi op tot wat je op de foto ziet. Ik denk een kwartiertje later dat ik dit streepje zag.

Mn nod zou ongeveer vandaag moeten zijn. Mn cyclus is een beetje in de war sinds de laatste miskraam, dus het kan een dagje meer of minder zijn.

We wachte het maae rustig af. Ik heb nog een digitale cb liggen met wekenindicator maar die hou ik voor volgende week

13. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Mijn negatieve testen waren echt negatief. Wit en ook na afleestijd zeker geen streepje te zien. Deze testen zien er echt positief uit!

14. rijn

rijn Actief lid

15 aug 2014
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    :D:D:D

Wauw wat voel ik me goed nou!!!:)

Pff ben al een paar keer bijna in tranen uitgebarsten;)

Lindaatje hoe is het met jou? Ik duim/ denk voor en aan je!

15. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Je houdt het spannend Rijn, ze zijn vaak wel strik 'binnen zoveel minuten' maar waar komt dat streepje anders vandaan zou je zeggen ;) ?!

Ik ben benieuwd wat de CB doet en zolang je geen bloedverlies hebt houden we moed :)

Ik haak vanaf hier weer in dames, sinds mijn verlof zit ik niet meer iedere dag achter een pc en mobiel reageren is toch wat lastig. Daarbij heeft mijn telefoon kuren waardoor mijn toetsenbord zomaar kan verdwijnen en ik dus niets kan typen.

Hier gaat het goed, ben wel wat vermoeider en het wordt wat zwaarder maar hé het zijn de laatste loodjes hè ;)

16. Zeedauw

Zeedauw Actief lid

30 aug 2014
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er ook weer =] en kom even van mij afschrijven.

Ik vind het een moeilijke maand. Mijn 2de miskraam is nog maar kort geleden en ik zit bijna aan de uitgerekende datum van mijn 1e miskraam. En tuurlijk valt het je overal op dat er hoog zwangeren rondlopen.. wat natuurlijk heel fijn is voor die vrouwen, maar kan niet ontkennen dat het toch steekt..
    Nu heb ik ergens weer het gevoel dat ik zwanger ben. Mijn borsten doen onwijs zeer en zijn groter dan normaal, ik zie ze gewoon verder uitsteken. Mijn tepels hebben soms echt die hele dikke rand maar niet de hele dag door. Ook heb ik veel last van krampjes en pijnscheuten. Met vlagen de hik en maagzuur (tot nu toe bij beide zwangerschappen gehad) Mijn honden zitten constant om mij heen waar het kan. Ik had 2 dagen geleden getest, alleen besefte ik na het testen dat ik nog maar op 8dpo zat(klein beetje verrekend maar) maar wel een tuurstreepje. Ik kreeg dus toch klein beetje hoop. Vannochtend weer getest maar zie eigenlijk niks. Nu was ik vannacht wel naar de wc geweest en ook deed het knijpdingetje van de kv test het niet zo best.(maar goed, ik moet ook niet zo vroeg testen =P) maar geen idee dus nu..
    Het voelt allemaal zo dubbel. Ergens wil ik heel graag snel zwanger zijn aan de andere kant is de angst ook heel groot om nogmaals een miskraam te krijgen erg groot.

Ik eigenlijk niet zo goed gelezen hoe het met iedereen gaat, maar wat ik zo 1,2,3 zag zijn de laatste berichten iig allemaal positief. Heel erg fijn!

17. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Welkom terug Zeedauw! Begrijpelijk, jouw gevoelens en angsten. Als je er zelf mee bezig bent, op wat voor manier dan ook, dan zie je overal ineens zwangeren om je heen. En dat kan zeker pijn doen!
    Ook de angst die je hebt voor opnieuw een miskraam is net alsof ik zelf net er weer achter ben dat ik zwanger ben. Je onbezorgdheid is weg en dat maakt het een hele zware tijd.

Het blijft dus nog even spannend of het nu weer raak is... bij 8dpo zou je zeker erg vroeg getest hebben. Wanneer zou normaal jouw nod zijn? Jouw klachten kunnen zeker goed passen bij het weer zwanger zijn, maar het blijft ook erg onzeker. Waar ik bij de eerste ronde allerlei klachten had en niet zwanger was, was het de ronde erop en deze weer andersom. Zeker na een mk kan je lichaam wat van de wijs zijn.

Hou je ons op de hoogte?

18. Zeedauw

Zeedauw Actief lid

30 aug 2014
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4998 Zeedauw, 12 okt 2015
    Laatst bewerkt: 12 okt 2015
    Het is inderdaad heel onzeker allemaal, vorige keer had ik zo'n goed gevoel, ik wist vanaf de eisprong dat het raak zou zijn en dat maakte ook dat ik dacht, als ik dit al weet dan moet het gewoon goed zitten. Ik had gelijk dat ik zwanger was, maar het mocht helaas wederom niet baten. Dat je cyclus van slag kan zijn weet ik heel goed, het heeft een half jaar geduurd na de eerste keer. Deze keer was mijn cyclus op 3 dagen na normaal, ook heb ik toen een witte test gehad, waar ik heel blij mee was want de vorige keer heb ik een hele tijd vage lijntjes gehad.(Mijn miskraam kwam er ook pas bij de 2de bloeding uit)
    En nu heb ik mijn eisprong gehad waarop ik kan uittellen dat ik gewoon weer een cyclus van 28 dagen heb.
    Mijn nod is dan ook de 15de dus nu nog een paar dagen. Maar voor het zelfde geld ben ik inderdaad nog aan het "ontzwangeren" Bij mijn eerste keer ben ik nadien ook een aantal kilo aan gekomen, en dat is nu weer, maar ik had toen niet zo'n last van mijn borsten zo vroeg(en die waren ook niet groter), normaal beginnen mijn borsten zo'n 2 dagen voor mijn menstruatie pijn te doen, vandaar dat ik een test deed die ik nog in huis had.. toen bleek dat ik nog helemaal niet zo ver was..
    Maar het blijft afwachten en als het dan raak is, blijft het als nog afwachten, helemaal zorgeloos kun je inderdaad niet meer zijn =[
    Maar jullie dames zover zwanger te "zien" doet goed ;] We houden de moed er in

*ik voeg toch even een foto toe van vanochtend :bloos:
    Dit is een foto van een half uur na mijn test. Binnen de tijd krijg ik helaas het streepje niet goed op de foto, ik zie hem wel op mijn mobiel maar uit ervaring weet ik dat de resolutie dan zover terug loopt dat je hem niet meer ziet.. maar volgens mij valt er op deze wel wat te zien(het blijf turen hoor) =] We blijven afwachten

19. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik sluit me volledig bij Tacita aan Zeedauw! Ik heb even je foto geopend maar kan nog geen tweede streepje ontdekken. Maar als je NOD de 15e is dan is er nog niets verloren. Ik heb bij deze zwangerschap ook vroeg getest en kreeg eerst niets te zien en toen zo rond NOD een mooi tuurstreepje dat daarna mooi op liep. We duimen voor alle dames!!

Hoe gaat het verder met de zwangere dames? Hier geniet ik na van de babyshower die gisteren voor mij georganiseerd was. Fijne middag gehad en heel erg verwend met cadeaus!

20. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wat spannend Rijn! Ik zou zeggen dat het streepje er niet zomaar kan komen. Hoe is het nu?

Zeedauw, je gevoelens zijn herkenbaar. Ik hoop dat je snel een positieve test hebt. Het is nu inderdaad nog wat vroeg om te testen.

Leuk ButterflyNova! Heb je veel leuke dingen gekregen? Mooi dat het zo gezellig was, was het een verrassing?

Ik ben dit weekend met vriendinnen een weekendje weg geweest. Als verrassing hadden ze ook kadootjes voor me gekocht, erg leuk!

Deel Deze Pagina