Haha hopelijk snel rommelen in de mist . Die ovulatietesten hebben voor en na delen inderdaad. Ik vond het altijd wel fijn om ze te gebruiken, maar ik snap ook wat je zegt van het oplopen van de testen en dan denken NU is het moment om vervolgens een week later een knaller van een ovulatietest te hebben haha . Maar het is wel fijn dat je vervolgens wel precies weet wanneer je een zwangerschapstest kan doen! Om vervolgens toch weer te vroeg te testen..... Vervelend Lizzy dat je gisteren opeens weer steken in je buik had. Goed dat je even rustig aan gedaan hebt. Spannend nog een weekje wachten... of ga je eerder een testje doen? Hoop heel erg op positief nieuws voor jullie. Kymmie na mijn vorige miskraam werd ik pas na 6 weken ongesteld en de ronde daarna had ik pas na 4 weken weer een positieve ovulatietest.. Ik begon toen ook vroeg met testen, maar het kwam maar niet. Hopelijk heb je snel een eisprong. Fijn dat je dinsdag naar het ziekenhuis mag voor een echo dan weet je misschien wat beter waar je aan toe bent.. Wat fijn dat je weer een beetje naar de toekomst kan kijken meis . Hoe gaat verder met je? Ik heb sinds een paar dagen wat steken en wat last van mijn buik en ik dacht dat mijn menstruatie eraan zat te komen. Maar ik denk toch dat het mijn eisprong is geweest.. Ik had namelijk donderdagavond ineens doorzichtig en rekbaar slijm Op dit forum lees ik altijd dat dat je eisprong is (vorige keren nooit ontdekt dat doorzichtige slijm?). Nu waarschijnlijk over 2 weken pas mijn menstruatie (8 weken na miskraam). Scheelt dat we toch even moeten wachten en dat het niet zo veel uit maakt dus.. Het is alleen vervelend dat je elk moment denkt ongesteld te worden . Gisteren lekker een dagje gewinkeld in Amsterdam en daarna naar een concert geweest met mijn vriend. Het was heel erg gezellig, maar stiekem dwaalde mijn gedachten tijdens het concert soms heel even af... met de gedachte dat ik anders nu 18 weken zwanger was geweest en dat ik dan met een buikje daar zou zitten.. Komt ook omdat we de tickets geboekt hadden toen ik wist dat ik net zwanger was. Ik wil dat helemaal niet steeds denken!! .... Nu hopen op een mooie uitslag van de testen en dan weer positief naar de toekomst kijken! Jullie nog leuke plannen voor dit weekend ?
Gister avond de hele avond een heel vreemd gevoel gehad in mijn buik.. misschien hoop ik teveel maar vanmorgen licht roze iets toen ik naar de wc ging.. een klein beetje.. Iets in mij zegt "is dit een innestelingsbloeding?", maar het andere in mij zegt "je hoopt te veel, stop thinking!" 8 weken na de miskraam voor het eerst ongesteld worden kan natuurlijk heel goed.. Scheelt inderdaad dat je moet wachten, al is het jammer dat het "moeten" is.. Hoop echt voor jullie dat er iets simpels uit komt of zoiets en dat het daarna snel goed gaat! Heel logisch dat je daar dan aan denkt! Dikke knuffel meid! Gaat straks hopelijk allemaal goed komen.. Wij doen dit weekend even helemaal niets. Lekker rustig aan. Vanmorgen samen het huis schoon gemaakt en nu in de relax modus! We hebben beide drukke weken op het werk achter de rug en er komen straks weer drukke weken aan, dus voor nu wel even fijn om samen even te kunnen genieten.
♥ NOD lijst ♥ NOD (5) : 1 feburari ButterflyNova - 28 jaar - 4e ronde na tweede MK - 1e kindje 8 februari Annekeruiter85- 29 jaar - 3e ronde na miskraam - 2e kindje 9 februari Kleine M - 38 jaar - 2e ronde na MA -1e kindje, 15 februari Lizzy - 27 jaar - 1e ronde na miskraam - 1e kindje 1 maart Ucks - 25 jaar - 2e ronde na miskraam - 2e kindje (1 mk voor zoontje, 2 mk erna) Datumloos (5) : Jeszss - 31 jaar - 1e ronde na miskraam - 2e kindje Ils1 - 26 jaar - 1e ronde na (derde) miskraam - 1e kindje Kymmie - 31 jaar - 1e ronde na (tweede) miskraam - 1e kindje Belony - 37 jaar - 1e ronde na (tweede) miskraam - 1e kindje Magnolia83 - - - 2e kindje Totaal: 10 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde na miskraam en hoeveelste kindje. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
Al tijdje niet meer gereageerd werd mij te veel om alles vij te houden en werd ontzettend onrustig. Hoe is het.met jullie? Ik ben nog niet ongesteld had ik gister moeten worden. vorige x was het ook wat langer dus test maandag. maar ga het nu wel spannend vinden. Voel niks geen nod en geen zwangerschap. Ja iets last van me rug maar kan van allebei komen. Laat het maandag weten. Hopen op roze en voor jullie ook
Hallo allemaal, mag ik met jullie meeschrijven? Ik heb nog niet alles doorgelezen hoor. Ga ik de komende dagen eens rustig doen. Voor mij is alles nog erg vers. Dit is onze 2e miskraam. 4 dagen geleden hebben wij te horen gekregen dat het hartje niet meer klopt en toen meteen besloten om cytotec te nemen. De vorige keer ging dit namelijk erg goed. Dit keer helaas niet en moest met spoed gecuretteerd worden. Nu hebben wij besloten om het toch nogmaals te proberen ondanks de emotionele toestanden hier. (pff ene moment voel ik me goed, daarna kan ik alleen maar huilen) ik weet niet of wij het meteen de eerste ronde willen proberen ja of nee. Je hoort verschillende verhalen daarover. En ik moet het uiteraard ook eerst allemaal weer een plekje kunnen geven. Ook heb ik geen idee wanneer je weer vruchtbaar bent na een curettage. Ik wil hier graag meeschrijven, om weer voor uit te kunnen kijken na de toekomst Ik hoop dat jullie allemaal heel snel zwanger mogen worden en een goede zwangerschap krijgen!
Welkom Joyceee. Wat verdrietig dat jij ook al twee miskramen heb moeten meemaken. Ik heb ook pas geleden mijn tweede miskraam gehad. Dus hier ook maar afwachten wanneer alles weer een beetje op gang komt in mn lichaam. Heftig dat je met spoed gecurretteerd moest worden. Ik hoop dat je je lichamelijk snel wat beter voelt en dat jullie het een beetje een plekje kunnen geven. Ik zie op tegen valentijnsdag. Dat was mijn uitgerekende datum van mijn eerste miskraam. Ook hoorde ik vandaag dat een kennisje zwanger is. Het groene monster in mij kwam naar boven en ik ben al de hele middag van slag. Vreselijk sjagerijnig. Bah!
Snap ik Kymmie. Je wilt gewoon verder. Nog maar een paar daagjes. Hoe is het met de rest van de dames? Hier: het is bijna niet te geloven maar ik heb volgens mij mijn eisprong nu al. Dag 11! Al een paar dagen last van middenpijn wat nu steeds erger wordt en sinds gisteren vruchtbaar slijm. Als het echt klopt wordt dit mijn kortste cyclus ooit! 25-28 dagen.
Hey Kymmie, wij hebben dan wel erg veel gemeen, aankomende Valentijnsdag was oorspronkelijk ook mijn uitgerekende datum. Vervelend he dat je van mensen dan hoort dat ze zwanger zijn, dan denk ik dat wil ik ook zo graag. Heb in 2 weken tijd (we hebben een grote familie) 3 geboortekaartjes gekregen, dan heb ik het ook even niet meer. Gun het ze wel, maar toch doet het pijn! Ik ga heel hard voor je duimen dat je snel een gezonde zwangerschap krijgt. En laat Valentijnsdag straks snel voor ons voorbij zijn.
@joyceee: wat verdrietig dat ook jij je hier moet aansluiten. In ieder geval welkom. Hopelijk helpt het meeschrijven en meelezen hier jou vooruit te kijken. @Kymmie: heel begrijpelijk. Ik had het vandaag nog met mijn zus erover dat mijn eerste kindje nu al bijna 5 maanden zou zijn. Ook de berichten van zwangeren is heel herkenbaar. Donderdag te horen gekregen van een vriendin dat ze zwanger is. Kon weer mijn tranen niet bedwingen. Heb mij de rest van de dag ellendig gevoeld. Ik heb goede hoop dat wij snel zullen volgen @Magnolia: het zou mooi zijn als je een kortere cyclus hebt deze maand! Hier is alles rustig. Ik voel het al een week rommelen in mijn onderbuik en dacht dat het een aankomende menstruatie zou zijn dit weekend. Geloof steeds meer en meer dat mijn menstruatie niet doorkomt en dat ik maandag ga starten met het opwekken ervan.
Welkom Joyceee. Wat jammer dat ook jij twee miskramen heb moeten meemaken. Zelfs na een kloppend hartje gezien te hebben lijkt me heel zwaar. Gaan jullie onderzoeken laten doen? Excuus voor mijn vorige post. Die sloeg op een bladzijde terug. Ik had een hele bladzijde aan posts gemist.
magnolia83, wij gaan inderdaad onderzoek laten doen. Wij hebben bloed laten prikken om te kijken voor chromosoomafwijkingen en het vruchtje is ook opgestuurd. Over 8 weken kan ik mij pas laten testen op bloedstollingsafwijking en schildklier. Geen idee of er verder nog onderzoeken zijn, maar ze gaven wel aan dat er vaak niets uit komt. Hebben jullie ook onderzoeken laten doen?
Wij hebben ervoor gekozen om verder te gaan met zwanger worden. Mocht ik in april nog niet zwanger zijn, dan laten we dat onderzoek alsnog doen. Onze pogingen om zwanger te worden gaan we nu in ieder geval niet on hold zetten.
Hier een beetje positief nieuws ik had vanmorgen een roze streepje nog wel wat licht maar wel duidelijk een streepje. Had dit weekend mijn nod verwacht. Helemaal geen symptomen dus nog erg onwerkelijk. 2eMaand na miskraam. Hoop op het beste voor jullie!! Liefss
Wij wachten ook niet tot de uitslagen, vaak als er iets uit komt kunnen ze er volgens mij toch niets aan doen. Maar wil gewoon weten of het eventueel aan mij ligt. Ik hoop voor je dat je voor april zwanger bent hoor!!
Wauw Liva, gefeliciteerd wat fijn! Verder wel veel gelezen maar even wat minder gereageerd. Vandaag testje gedaan op 12dpo en omowit. heb t daar nu wel even moeilijk mee. Niet zozeer dat ik niet direct zwanger ben, maar ik heb nog zo'n last van mn buik. Kan nog steeds niet alle broeken aan of ik heb gelijk buikpijn. Had dus hoop dat t ms van nieuwe zw was maar als t dat dus niet is vraag ik me af waarvan dan wel. ook al t hele weekend koortsig. Niet heel fijn dus.
Welkom Joyce.. Spijtig dat je ook al 2 miskramen mee hebt moeten maken! Wat vervelend dat je uiteindelijk toch nog met spoed een curettage hebt moeten ondergaan. Hoe voel je je verder? Wij zijn ook bezig met de chromosoom onderzoeken en over 3 weken ga ik bloed prikken voor de overige onderzoeken. Wij hebben besloten, hoe moeilijk ook, om even niet zwanger te worden. Omdat dit al de derde miskraam voor ons was. Wij willen graag eerst weten of er wat gevonden gaat worden voordat we verder gaan. Ook al is de kans erg klein dat er wat gevonden zal worden. Blijft heel erg lastig he Kymmie.. de uitgerekende datum van je vorige miskraam . Je had dan al een kindje kunnen hebben, blijft moeilijk! Bij ons ook ontzettend veel (nieuwe) zwangeren in onze omgeving. Hier staan sinds deze week ook 2 geboorte kaartjes op de kast.. Wat fijn dat je nu al een eisprong hebt Magnolia. Hopelijk heb je over 2 weken een positieve zwangerschaps test in je handen. Ik zal voor je duimen! Liva Gefeliciteerd met dit fantastische nieuws . Geniet!! Het zal inderdaad nog wel onwerkelijk voor jullie zijn. Helemaal als je geen klachten hebt, maar dat is eigenlijk alleen maar fijn. Probeer te genieten meis! Wat balen dat je test omowit was Jeszss. Maar je bent nog maar 12 dpo dus het kan natuurlijk nog meis! Vervelend dat je zo'n last hebt van je buik ..
Liva wat een mooie test! Hoe licht het streepje ook is, hij is er! Wat een berichten in twee dagen, kan zo even niet onthouden wie wat allemaal getypt heeft. Het lijkt me een moeilijke afweging om te kiezen om voorlopig niet zwanger te worden, hoe graag jullie dat zouden willen... Wel knap om dan wel die onderzoeken te ondergaan. Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je wilt weten of ze iets vinden, maar de wachttijd.. Killing! Hier volgende week NOD.. Testgedachte begint al te komen, maar ik had vorige zwangerschap op NOD een tuurstreepje. Denk niet dat ik voor NOD al iets zou zien.. Nog een weekje wachten hier. Jeszs, niet ziek worden hè..