Ils1, wat shit dat jij zelfs al 3 miskramen mee hebt moeten maken. Ik snap heel goed dat je wacht tot de uitslagen er zijn, wij hebben dat geduld helaas niet. Ik ben heel benieuwd of er wat gevonden gaat worden. Mijn huisarts is hier zelfs nog langs geweest en zegt dat het domme pech is, maar dan denk ik, waarom 2 keer achter elkaar! Vandaag heb ik een erg slechte dag, heel erg emotioneel, word er zelf gek van! Magnolia, ik hoop ook voor je dat je over 2 weken een positieve test in handen mag hebben!
Goedemorgen Dames, Thanks Joycee, dat hoop ik ook! Liva, hoe is het bij jou? Heb je inmiddels een nieuwe test gedaan? Hoe voel je je? Hoe is het met de rest van de dames?
NOD Lijst♥ NOD (6) : 1 feburari ButterflyNova - 28 jaar - 4e ronde na tweede MK - 1e kindje 8 februari Annekeruiter85- 29 jaar - 3e ronde na miskraam - 2e kindje 9 februari Kleine M - 38 jaar - 2e ronde na MA -1e kindje, 15 februari Lizzy - 27 jaar - 1e ronde na miskraam - 1e kindje 24 februari Magnolia83- 31 jaar - 2e ronde na 2e miskraam - 2e kindje 1 maart Ucks - 25 jaar - 2e ronde na miskraam - 2e kindje (1 mk voor zoontje, 2 mk erna) Datumloos (4) : Jeszss - 31 jaar - 1e ronde na miskraam - 2e kindje Ils1 - 26 jaar - 1e ronde na (derde) miskraam - 1e kindje Kymmie - 31 jaar - 1e ronde na (tweede) miskraam - 1e kindje Belony - 37 jaar - 1e ronde na (tweede) miskraam - 1e kindje Totaal: 10 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde na miskraam en hoeveelste kindje. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.[/QUOTE]
Ik test donderdag pas weer. Gister was niet heel donker streepje maar duidelijk genoeg om niet te twijfelen. Het indrogen was hij duidelijk een donkerder streepje. ik ga dan voor de knal test. Morge is het dan als het goed is 1x verdubbeld en donderdag 2x dus dan hoop ik een knaller te hebben. ik voel me verder goed. Niet echt veel symptomen. Vooral heel moe. en pijnlijke tepels en veel afscheiding (wit romige) Geen bloed geeft moet. En dan donderdag nog een test.
Wat goed Liva!!! Knap ook dat je het zo lang vol kunt houden. Ik ben wat dat betreft een muts, moet elke dag testen terwijl dat echt helemaal niets zegt natuurlijk.
Zijn er trouwens dames die het gezellig vinden om een besloten FB pagina aan te maken? Kun je toch wat opener met elkaar kletsen zonder dat je bang hoeft te zijn dat er mensen meelezen. Ik vind het ook altijd leuk om te zien hoe iedereen eruit ziet. Zo ja, stuur me even een pbtje met je facebooknaam zodat ik je kan toevoegen.
Dat lijkt me leuk Magnolia83, ga je proberen pb te sturen. Ken alles hier nog niet zo goed haha. Mag ik trouwens ook op de lijst? Ook al weet ik nog geen datum van nod
Liva, laat je de knaltest donderdag wel zien? Hier gaat het goed, ben echt aan het aftellen tot het weekend, tot ik kan testen! Duurt echt lang! Ergens heb ik het gevoel dat het raak is, maar dat is gebaseerd op niets... Alleen dat ik vanmorgen duizelig was bij het opstaan en ik krijg het niet meer warm. Dat had ik bij de vorige zwangerschap ook, zonder dat dat echt een teken voor zwangerschap hoeft te zijn natuurlijk. Mijn man denkt niet dat het raak is, maar dat dacht hij vorige keer ook niet.. Zegt ook niets dus. Ik heb al zin om te testen, maar dat heeft nog geen zin. Ik heb de Etos test al wel in huis liggen.. Hoop dat ik geen menstruatie krijg dit weekend en dat er dus reden is om te testen... Aan de ene kant lijkt me fb wel leuk, ben ook wel benieuwd hoe iedereen er uit ziet. Maar ben ook bang dat jullie bekenden blijken te zijn en dat het dan niet meer geheim is dat wij bezig zijn voor een kindje.. Van onze miskraam weten alleen onze beide ouders, broers en zussen en één stel vrienden... Onze omgeving verwacht niet echt dat wij met kindjes bezig zijn (de mensen die het weten waren heel erg verrast).. Maar dat zou wel betekenen dat we beide met hetzelfde geheim rond lopen dus ja.. Dat is zo erg misschien ook nog niet
Gewoon op mijn nick gaan staan met je muis, dan krijg je meerdere opties te zien waaronder een privé bericht sturen. Lizzy, snap ik. Al is de kans natuurlijk heel klein! Ik ben er vrij open over geworden na de laatste miskraam. Laatst begon een buurvrouw ook weer over een tweede. Dat het leeftijdsverschil wel heel groot wordt...... Ik heb letterlijk gezegd dat ze dan wel moeten blijven zitten. En dat we ons best doen. Is het gelijk stil. En geen gezeur meer. Laatst vroeg een teamgenoot aan me of ik wel eens een miskraam gehad heb. Dan lieg ik er niet over maar vertel gewoon wat er gebeurd is. Vind ik makkelijker dan er geheimzinnig over doen. Maar dat moet natuurlijk wel bij je passen. Ik ben sowieso een flapuit.
Je hebt ook wel gelijk ik heb je net een persoonlijk bericht gestuurd. Bij ons vragen mensen er niet echt naar, daardoor is het ook makkelijker om het er niet met anderen over te hebben. Als mensen me zouden vragen dan zou ik er ook opener in worden. Ben normaal niet echt het type dat kan liegen.
Ik heb pb gestuurd. Weet alleen niet of je me kan vinden of dat ik dan de instellingen moet aanpassen.
Heey meiden, Ik ben even een tijdje niet zo actief geweest binnen dit topic.. Het werd me allemaal even teveel merkte ik aan mezelf.. Had afgelopen zaterdag een licht positieve test in handen. Helaas zondag weer omo wit.. Had vandaag ongesteld moet worden, maar nog niks van te bekennen.. Ik weet zeker wanneer ik mijn eisprong heb gehad.. Ben even het vertrouwen in mijn lijf kwijt.. naja, komt vast wel weer terug.. Maar laat me maar gewoon ongesteld worden als ik dan niet zwanger ben.. En leuk om mee te kletsen in de besloten FB groep!
Anneke, ik blijf het toch zo rot vinden voor je. Inmiddels zijn er vier leden op FB, weet alleen nog niet of het met Lizzy en Joyceee goed gaat. Die hebben beide PB van mij.
Anneke wat een twijfels weer zeg! Ben benieuwd of de nod wel of niet komt... Hoop toch op die positieve test dan!! Ik twijfel nog over de fb pagina. Vind t anonieme hier nu juist zo fijn, maar anderzijds vind ik t ook wel gezellig. Ik denk er nog even over na!
He bah Anneke.... wat ontzettend rot. Ik was juist zo blij dat je een positieve test had en nu dit. Als we toch gewoon ergens een bestandje hadden zitten met een handleiding van ons lijf dat zou zo makkelijk zijn in deze. HOpelijk krijg je snel duidelijkheid! FB.... wel leuk, denk er ook nog even over na. Ik zit niet zoveel op fb en weet niet of ik het allemaal bij kan houden. Vind het hier op zp soms al lastig. Hier nog grote vraagtekens. Morgen NOD. Ben echt benieuwd, mijn lijf houdt me nog zo voor de gek. Maja... de realist in me weet eigenlijk wel dat het niet raak kan zijn. Gisteren omowit. Vorige keer teste ik op 11 dpo met middagurine al positief. Maarja... dat kleine stemmetje zegt dan weer, dat waren er 2. Je eerste zw testte je ook pas laat positief, klein kansje nu ook weer? Ik begrijp in ieder geval je gevoel Anneke, laat me dan maa rongesteld worden dan weet je tenmisnte waar je aan toe bent! Ben hier trouwens ook volledig omgedraaid. Van eerst krampachtig dat niemand het mocht weten, vind ik het nu juist fijner om het wel te kunnen vertellen. Althans... dat ik er niet meer geheimzinnig over hoef te doen. Dus als iemand er naar zou vragen zou ik het ook gewoon zeggen. Vanuit de buurt nog geen vragen gehad, die had ik dan gezien de MvM kannen wel weer verwacht.
Bij ons heeft niemand de MvM kannen gezien. Geestig he?! Misschien omdat het winter is en iedereen wat minder buiten is.
Hier ook geen geheimzinnig gedoe.. Voor de mk wisten de beste vrienden en ouders/broers zussen het. Na de mk wat meer mensen, prima. Ik ben er zelf ook open over.. Van de week op een verjaardag kwam het ook zo ter sprake, dan zeg ik dat ik een mk heb gehad en we dus druk bezig zijn haha.. Nou idd, bestond er maar gewoon een handleiding.. Ik had bij mijn mk ook op 11 dpo een duidelijke test in handen en op 12 dpo de cb digitaal.. dus ik weet nu echt wel dat ik niet zwanger ben, maar toch...
Dames wat gaan jullie snel En de eerste zwangere zo te zien?! Liva87 van harte gefeliciteerd, hopelijk loopt de test mooi op en heb je over een paar weken een prachtige echo. Het is je gegund! Joyceee, jouw naam heb ik volgens mij al eens eerder hier op het forum gezien?! Heel verdrietig dat jij bij ons aan moet sluiten. Welkom en hopelijk kun je hier je "ei kwijt" Kymmie, wat begrijp ik jouw gevoel. Dikke knuffel! Magnolia dat zou wel vroeg in de cyclus zijn, maar wie weet.. Laat het raak zijn deze ronde Wij duiken de vruchtbare dagen ook weer in. Ik voel me niet zo heel lekker dus hopelijk geen griepje of ander virus, kan ik nu echt niet gebruiken.