Ucks, dat wist ik ook niet dat een eisprong zo kon verschillen per cyclus. Ik ga er hier toch ook goed op moeten letten. Vorige maand na mk mooie follikel gezien door gynaecoloog. Toen zei ze dat het voor de volgende dagen ging zijn. Uiteindelijk een ovulatietest gedaan 6 dagen later die knalde. Maar ik voelde mijn eisprong al zeker meer dan een week ervoor aankomen. Magnolia, ik zou zeggen doe morgen of overmorgen nog maar een testje
Magnolia lastig die twijfel. Heb zelf gemerkt dat je lichaam je flink kan bedonderen en je gedachten met je op de loop gaan. Heb zelf nog nooit een tuurstreepje gehad als ik niet zwanger was, zou dus een moord voor die tuurstreep doen. Maar in jou geval zou ik ook mijn twijfels hebben en toch wel over 2 dgn nog een keertje testen... Mijn ovutest was net een licht streepje, denk dus toch dat ik er nog voor zit (hoop ik althans) alhoewel we t twee dgn terug nog gezellig hebben gehad. Mocht mijn ei al zijn gweest zit t ook wel goed denk ik. We wachten af en testen weer even door de komende dgn...
Ucks, hoe lang is je cyclus normaal? Gemiddeld moet ik zeggen? En je zit nu op dag 12? Bij een cyclus zoals de mijne (rond de 30 dagen) zou hij op dag 16 moeten springen, dus heb je nog even. Als je bijvoorbeeld wisselende cycli hebt van 28-37 dagen dan zal je eisprong in het geval van 28 dagen op dag 14 vallen en in het geval van 37 dagen op dag 23. (uitgaande van een lf van 14 dagen.) De LF kan namelijk ook van 10-18 dagen verschillen.
Hier, ja natuurlijk ga ik overmorgen weer even testen om te kijken wat hij doet. Maar ik heb al zo vaak streepjes gehad zonder dat er spraken was van een zwangerschap dat ik nergens van uitga. Of eigenlijk wel, ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben. Nóg niet.
Mijn vorige cycli was 28 dgn met ei op dag 17-18 pas. Daarvoor waren t pilcycli. Vorige keren wisselde ik tussen de 28 en 30 dgn ong.
Je lichaam schijnt na de pil nog even op gang te moeten komen. Al heb ik na de pil en na de mirena daar zelf nauwelijks last van gehad. Je eisprong kan dus eerder komen maar hoeft helemaal niet. Daar heb je geen yota aan he?
Haha magnolia, zowel voor jou als voor mij blijft t afwachten. Heb eig ook nooit echte ontpillingsverschijnselen gehad, mijn lichaam pakt t snel zelf weer op
Dat is fijn. De verhalen die ik hier soms lees.... meer dan 100 dagen en nog niet ongesteld na de pil. Lijkt me geen pretje. Wachten.... tja daar draait het allemaal om he? haha Gaat jou dat makkelijk af? Ik ben er namelijk niet zo goed in.
Even vlug een reactie om te laten weten dat ik jullie niet ben vergeten! Het gaat iets beter, nog niet 100% helaas.. Wel gezellig aan de klus, we zitten weer in een vruchtbare periode dus er moet gewerkt worden Kymmie tegenvaller maar fijn dat er wel actie ondernomen wordt. Alleen die vloeistof foto lijkt me geen pretje, heb er geen ervaring mee, sorry! Hopelijk valt het mee en draagt het bij aan snel zwanger worden. Later reageer ik even uitgebreider dames!
Ucks, mag ik vragen waarom dat je meerdere mk'n heb gekregen, als je dat zelf weet? Ik voel me zelf overigens prima, ik had het zelf snel verwerkt. De wetenschap dat ik (snel) na 5 rondes kan zwanger worden, geeft me een dankbaar gevoel. Zo veel vrouwen en ook om mij heen die dat niet kunnen en ik kan het wel, dus dat geeft een goed gevoel. Wat grappig, ik ga geen carnaval vieren, maar gezond intiem zijn Wij hebben, als de cyclus zoals het ervoor was is, ook het vruchtbare weekend. Daarbij ga ik ervan uit, als mijn lichaam er nog niet aan toe is om zwanger te worden, zal ik het nog niet worden. Zo wel, dan wel
Pinniewinnie als ik dat eens wist! Ben jong 25, gezond, normaal slank postuur, sport, rook niet, drink af en toe een wijntje (maar amper). Door de gyn inwendig goedgekeurd. Ze houden het op pech. Denk zelf mis stress, de laatste twee miskramen waren in heel drukke periode. Maar blijft gissen. Waarom vraag je dat?
Hoi Ucks, Ik vroeg me het af, omdat 3 best veel is en nu zeker dat ik lees 25! Voor de volgende keer, weet je het! Relax, neem je rust en ontspan Wanneer is je eisprong?
Pinniewinnie ja 3 is zeker veel. Maar geen aanwijsbare reden helaas. Volgende keer sluit ik me op in een glazen bol haha nee grapje. Maar werk sinds kort stuk minder 1,5 dag per week, mijn opleiding bijna afgerond(die ik naast t werk deed) en minder avonddiensten. Dus kan nu lichamelijk en geestelijk (druk is eraf) rust pakken. Hopelijk werkt t!! Mijn man is een eigen zaak gestart, dat bood voor mij deze ruimte en ik help hem wat meer met de administratie maar dat is vanuit huis.
Nou Pinniewienie, van het overgrote deel van alle miskramen kan er nooit een reden gevonden worden waarom het fout gaat. Botte pech. Volgens mijn verloskundige na de tweede. En nee Ucks. Praat jezelf nou niets aan. Stress kan een rol spelen maar zal in de meeste gevallen echt niet tot een miskraam leiden. Toen ik zwanger was van onze dochter werkte ik 50 uur per week, raakte in met acht weken mijn baan kwijt en trouwde met 22 weken. Toch was die zwangerschap voorbeeldig. Nu werk ik 24 uur, ben nog nooit zo ontspannen geweest en eet gezonder dan ooit. Toch al twee miskramen in 9 maanden tijd. Dus echt, die miskramen heb je NIET zelf veroorzaakt door stress.
Magnolia! Wat maak je het spannend zeg! Ik wordt zelfs zenuwachtig voor jou je houdt ons wel op de hoogte hè Het lichaam heeft een zelfreinigend vermogen, dat er voor zorgt dat een vruchtje dat niet goed is en het groeitempo niet bij kan houden wordt afgestoten.. aldus de gynaecoloog die mij heeft begeleid tijdens de miskraam. Dit klinkt heel cru, maar het kan helpen met de gedachte dat het ons/jullie heeft behoedt voor ergere complicaties in een later stadium van de zwangerschap. Het is vreselijk om je toekomst met dit kindje te verliezen, maar zoals ook al wordt gezegd.. we kunnen zwanger raken.. De kans dat er echt een reden wordt gevonden waarom het mis is gegaan is heel klein... stomme pech en hopelijk voor ons allemaal de laatste keer pech. Tot nu toe heb ik het vol gehouden om niet te testen.. Maar misschien dat ik morgen een test doe.. weet niet of ik het nog langer vol ga houden
Niet doen hoor. eisprong. Ik weet het bijna zeker. Mooie heldere uitleg Lyzzie. Zo zie ik het ook. Het is niet leuk maar het is nodig. Het zat gewoon niet goed. Spannend hoor! Het heeft niet doorgezet na die veeg roze dus?
Lizzy, ik heb die uitleg ook gekregen samen met "brute pech". Je probeert het wel te begrijpen, maar er breekt iets vanbinnen. Magnolia, hou ons niet te lang in spanning! Ucks, ligt zeker niet aan de stress!! Ik dacht dat zelf ook, maar de gyn heeft me verzekerd dat dit niet het geval is! Ik ben vandaag bij de schildklierdokter geweest en hoewel men waarde niet optimaal zijn kan het geen oorzaak zijn voor de vroege miskramen. Hij heeft de dosis van de medicatie wel verhoogd dus voel me gerust. Misschien dat de stollingstesten van eind februari iets aan het licht brengen?