Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Magnolia83, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Pinniewinnie, met een bbz bedoel ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap (innesteling in de eileider of buiten de baarmoeder) . Ik heb dit in augustus 2014 ook al eens gehad en ik vrees dat de symptomen gelijkaardig zijn aan wat ik nu ervaar. Laat ons gewoon hopen dat het door de utrogestan (progesteron) komt. :(

2. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Moodyl, kan dat, ook als je negatief test?
    Wat waardeloos om daar angst voor te hebben. Als je te erg blijft twijfelen gewoon aan de bel trekken en je gyn bellen hoor!
    Succes en knuffel. Die angsten zijn niet fijn.

Pinniewinnie: Thanks, maar heb niet het gevoel dat ik mezelf op welke manier dan ook buitensluit. Ik spreek net zo veel met mijn vriendinnen af als anders, eet alleen geen rauwe dingen, drink niet of nauwelijks alcohol en rook even geen sigaretje mee de laatste twee weken van mijn cyclus. That's all. :)

3. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Bij mijn bbz in augustus heb ik ook een negatieve test gedaan, maandstonden doorgekregen. Maar na 4 dagen voelde ik me nog altijd erg zwanger en dan een positieve test afgelegd. Bij een bbz maak je niet zoveel hcg aan en het stijgt veel minder snel. Het is in mijn bloed dat ze gezien hebben dat het een bbz was...

4. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Ach jeetje. Dat wist ik helemaal niet.
    Wat dubbel rot joh. Wat ga je nu doen? Kijk je het aan of laat je bloed prikken voor de zekerheid?

5. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Ik denk dat ik het eerst nog even ga afwachten. Het is de eerste maand dat ik die hormonen gebruik en misschien brengt dat mijn lichaam nu helemaal in war. Als ik tegen het einde van deze week er nog geen goed gevoel bij heb ga ik wel eens bloed laten prikken...

6. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Sterkte de komende week. Ik hoop dat het de hormonen zijn. Knuffel.

7. pinniewinnie

2 feb 2015
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei, Moodl heavy! En wat zijn dan de symptomen?
    Lijkt me sterk dat het twee keer kan komen?
    In ieder geval dikke knuffel!

Magnolia, gelukkig:) Maar alsnog goed dat je het doet, respect!

8. Ucks

Ucks Actief lid

15 jan 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje moodyl, wat eng. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Wat ga je nu dan doen?

9. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Haha ik snap je hoor ;)

10. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Ik heb volgende symptomen nog:
    - trekkerig gevoel in de borsten met af en toe een felle steek (minder dan vorige week, maar ik ben dan ook gestopt met de hormonen)
    - volle borsten
    - vermoeid
    - duidelijke aders op mijn borsten en armen
    - tintelingen in baarmoeder

Ik ben dus ook al 3 dagen ongesteld, maar echt niet zoveel als je zou verwachten, maar dat is misschien ook door de medicatie?? Ik vond het echt niet erg om mijn regels te krijgen, maar nu word ik wel weer een beetje bang :(

Als het donderdag nog is dan ga ik naar de huisarts om bloed te trekken.

11. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Weet je Moodyl, dit had ik ook de cyclus na de miskraam. Je lichaam is volledig van het padje af door alle hormonen. Dit had ik ook na de bevalling van onze dochter, ik heb toen zelfs een paar testen gedaan omdat ik het niet vertrouwde. Ik hoop zo voor jullie dat dat het gewoon is en er verder niets naars aan de hand is!

Goed dat je voor jezelf een deadline hebt staan. Dat zal al wat meer rust geven. En ik hoop nogmaals dat het niets is.

'B': Thanks! (als mijn reactie een beetje pinnig over kwam, was niet zo bedoeld hoor! Stomme platte teksten. :) )

12. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Magnolia, dat geeft me weer wat moed. Ik hoop zo gewoon dat het daaraan mag liggen :)

13. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Haha nee hoor meis, ik 'ken' je forum gedrag nu goed genoeg om te weten dat jij niet zo snel pinnig bent :D

Ik ook niet trouwens, mag ik dat zeggen ;)?!

14. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Heey meiden

Ik ben een tijdje even niet zo actief geweest..
    Merkte dat het me even teveel benauwde.. Ik vind het fijn om de herkenbare dingen te lezen, maar merk dat ik het soms lastig vind om er op te reageren..
    NU hoorde ik zondag dat mijn zus weer zwanger is. Ben heel blij voor haar (want haar 1e heeft ze 3 jaar over gedaan in de medische molen en nu binnen 3 maanden spontaan zwanger).. maar heb er ook even een traantje om gelaten.. Ik wil ook zo graag..

15. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Hey Annekeruiter, ik ken het gevoel. Zeer dubbel, want je bent enerzijds enorm blij voor je zus, maar langs de andere kant heel triest dat het voor jou niet wil lukken.

Ik weet dat het enorm cliché is en ik hoor het zelf niet graag, maar het komt voor ons ook nog wel! We houden moed ;)

16. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Kansloos gedoe. Gewoon een hele post kwijt.:(

Poging nr2 :D

'B' ja dat mag! Ik vind jou altijd lekker direct maar zeker niet op een 'pinnige' manier!

Moodyl: Hoe is het vandaag?

Anneke: gewoon super ruk. Hoe blij je ook voor je zus bent het steekt. Dat snap ik best! Niets met misgunnen te maken maar je wilt zelf ook zo graag. Kijk, als je nou zou weten dat je zelf over twee maanden ook goed zwanger bent dan is het niet zo erg. Wij moeten nog even geduld hebben maar mogen dit echt weer meemaken. :) knuffel.

Hier. Overweldigend gevoel dat het raak is. Alweer. Zucht. Al een paar dagen doodmoe. (Dit had ik ook zo erg bij onze dochter, de week voor ik positief testte) en gekke kramp in mijn onderbuik. Geen menstruatie, geen eisprong gevoel.
    Ik voel me net een dom blondje dat bij elke scheet die dwars zit denkt dat ze zwanger is. :D toch jammer voor een vrouw van 31 (!).

17. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ach lieverd, dat zijn dubbele gevoelens. Je gunt het je zus natuurlijk maar jezelf ook heel erg! Herkenbaar hoor. Ik hoop dat het snel raak is voor jullie!

18. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Magnolia, ik hoop dat je gevoel juist zit!! Het is je van harte gegund :D
    Spannend, nog 8 dagen zie ik vooraleer je kan testen! Ben super benieuwd.

Met mij gaat het vandaag beter. Sinds ik denk dat het gewoon een verstoorde cyclus na het miskraam is, kan ik het een plaats geven. Gisteren nog een test gedaan en volledig negatief. Bij een bbz zou er ondertussen toch al iets van HCG waarneembaar moeten zijn... We zijn hoopvol en gaan naar de vruchtbare weken! ;)

19. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    hahaha Magnolia.. nee hoor, je bent geen domblondje.. Dit is wat je voelt en zoooo graag wilt..
    Iedere maand neem ik me weer voor om er niet teveel mee bezig te zijn.. En dan toch al die kleine symptomen zorgen ervoor dat je hoopt dat het met een zwangerschap te maken heeft...

20. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Haha, gelukkig! Ja that's me :D

Aii dat gevoel ken ik, kan je helemaal gek maken. En het enige wat we kunnen doen is wachten :) Ik duim voor je!

Deel Deze Pagina