Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Magnolia83, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Zou het misschien kunnen zijn dat ik al aan het ovuleren ben? Normaal echt pas 10 dagen na start van de menstruatie, maar dit is misschien niet meer zo betrouwbaar met het nemen van de extra hormonen? Ik merk ook dat de zin begint te komen en dit heb ik echt enorm als ik in mijn vruchtbare periode kom.. :p

Iemand hiermee al ervaring?

2. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Volgens je banner zit je pas op dag 4 in je cyclus, klopt dat? Dan lijkt het me vrij onwaarschijnlijk.

3. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Het is nogal ingewikkeld. Mijn nod was eigenlijk 8/02, maar door de utrogestan is mijn menstruatie opgeschoven naar 14/02. Dus ik weet niet wanneer mijn cyclus dan terug gestart is. Vanaf mijn menstruatie of vanaf mijn eigenlijke nod?? Ik ben sowieso niet zwanger geweest...

4. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Je cyclus start altijd op de eerste dag van het helderrode bloedverlies van je menstruatie. Weet je nog welke dag dit was?

5. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Dat was nu zaterdag. We zullen daar dan maar vanuit gaan :)

6. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    #666 Magnolia83, 18 feb 2015
    Laatst bewerkt: 18 feb 2015
    Dat zou ik wel doen Moodyl. Rot die cyclus na de miskraam he?
    Je voelt alles zoveel beter dan daarvoor. En volgens mij doen die hormonen ook gewoon gek de eerste maanden erna.

Volgens mij ben ik bezig ziek te worden. Nu weer een dikke keel en zooo moe. Griep ahoy! :) Bummer.

7. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Veel beterschap Magnolia!

Ik ga een rare vraag stellen, maar hebben jullie eerder al geelgekleurde menstruatie gehad op het einde van de ongi? Over een raar verloop van mijn cyclus gesproken!

8. Ucks

Ucks Actief lid

15 jan 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Moodyl, ik ken t niet. Wel beetje bruinig, laatste restjes oud bloed maar nooit geel... Als je t allemaal niet vertrouwd zou ik toch eens bij de huisarts aan de bel trekken.

9. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Heb inderdaad net gebeld en het zou allemaal te wijten zijn aan de utrogestan. Vandaag zijn de symptomen toch ook weer een beetje afgenomen dus ben al wat geruster. Het is gewoon niet iets dat je 2 maal wil meemaken. ;)

Hoe gaat het met de meiden op de wachtbank?

10. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Zijn dat die bollen die je vaginaal moet inbrengen?! Dan snap ik het idd wel die afscheiding! :) Wat we allemaal niet moeten ondergaan he? Wat hebben die mannen het toch makkelijk. ;)

Wachtbankje: Een kramperig gevoel in mijn onderbuik en pijnlijke borsten. Had ik afgelopen maand ook en toen dus niet zwanger.
    En nu ook ziek aan het worden. Feestje! :)

11. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Dat zijn inderdaad van die bolletjes, maar zit er echt niets mee in als het maar helpt!! :D

Ik heb ook elke maand alle symptomen. Ik weet alleen bij de zwangerschap van mijn dochter dat ik die maand dacht dat het niets ging worden. Zei de dag voor mijn positieve test nog tegen ML dat ik dadelijk ongi ging worden... Het is dus misschien inderdaad best om het los te laten, maar dat is zo goed als onmogelijk ;)

12. pinniewinnie

2 feb 2015
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap Magnolia!

Gele menstruatie klinkt heel raar, nooit van gehoord en "gelukkig" nooit gehad!

13. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Hallo meiden,

Hier even niet zo actief geweest op zwangerschappagina. Wordt dan ook onmogelijk om nu wel overal op te reageren. Heb alles wel gelezen hoor, jeetje wat maken jullie het spannend!

Anneke, wat dubbel dat je zus zwanger is! Dat wil je nu niet horen, hoewel je het haar ook wel gunt.. Het is zo'n confrontatie met je eigen werkelijkheid dat het bij jullie niet goed is gegaan.. Knuffel!

Moodyl, voor jou ook spannende dagen geweest. 'Goed' om te horen dat het waarschijnlijk door die pilletjes is gekomen, dan weet je waar het door komt.

Magnolia ik zal voor je duimen! Maar niet ziek worden hoor.. dat is niet handig!

Ik twijfel voor mezelf om toch een keer ovulatietesten te gebruiken.. Wil mijn ei niet nog een keer missen.. Afgelopen maand zat het gevoel er wel naast, en dat vind ik geen fijne gedachte.. Mijn cyclus was altijd zo betrouwbaar.. :(
    Iemand een idee welke ovulatietesten goed werken?

14. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Magnolia Beterschap.
    Moodyl.. Hmm vast, maar fijn dat je wat gerust gesteld bent dat het door de utrogestan kan komen. .
    Lizzy II gebruik de ovulatietesten van zwanger en Kids en vind ze prima.
    Ik hoop nu maar gewoon dat ik samen met mijn zus zwanger mag zijn!

15. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Beterschap Magnolia!

Lizzy ik heb er niet veel ervaring mee, die van Kruidvat hebben bij mij goed gewerkt, action was ik niet heel enthousiast over. Meer ken ik er niet...

MoodyL loslaten is ontzettend moeilijk, en ik 'geloof' daar ook niet direct in. Maar ja ook daar kun je wat van vinden :). Fijn te weten dat het van de Utrogestan komt. Wat zit een lijf toch raar in elkaar!

Anneke ik hoop het ook voor je, dat zou het een stuk makkelijker maken.

Hier nu 2 dagen na einde 1e menstruatie na mk. En dames.... ik voel me opgelucht! Mijn buik is weg, mn pukkels beginnen te helen, heb geen buikpijn meer. Ik denk dat mijn lijf nu officieel hersteld is van de miskraam. Dat voelt een stuk beter en ben ook gelijk een stuk rustiger!

16. Ucks

Ucks Actief lid

15 jan 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lizzy ik heb de dipsticks van sensitest. Vind ze heel fijn! 2x goed gespot al!

17. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    @Magnolia: beterschap!

@Lizzy: ik snapte op een gegeven moment niks meer van die ovulatietesten, dus ben er maar mee gekapt. Wel vond ik die van de Action duidelijker dan die van de Kruidvat.

@Jeszss: wat fijn dat je je goed voelt en dat je nu helemaal hersteld bent. Wat een nasleep kan zo'n miskraam nog hebben hè. Volgens mij hadden wij ongeveer tegelijkertijd onze mk. Heb je nu ook weer het gevoel dat je ervoor wilt gaan of wacht je nog heel even?

18. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Beterschap "M" ;) Wat vervelend zeg..

Lizzy ik gebruik Sensitest, daardoor de eerste keer goede LH piek kunnen waarnemen en zwanger geraakt. Zou ook toeval kunnen zijn ;) Tweede keer zwanger geen ovu testen gebruikt en ook zwanger.

Deze ronde ook niet met ovu testen gewerkt, had er geen zin in.. Over 10 dagen weet ik of het gewerkt heeft ;)

Jeszss ik hoop met je mee meis! Fijn dat je je rustiger voelt.

@wachtbankje.. Het gaat van links naar rechts. Ene moment leg ik me er bij neer dat ik moet wachten en andere moment ben ik zo ongeduldig. Ik probeer niet teveel op allerlei kwaaltjes te letten maar merk wel dat het moeilijk is..

Daarbij hoop ik natuurlijk heel erg dat het raak is, dit is namelijk onze laatste kans op een 2015 kindje. Het had een 2014 kindje moeten zijn.. En als het nu niet raak is dan wordt het 2016 of wie weet nog wel langer.. :( Zo onzeker!

19. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Oh Butterflynova ik voel zo met je mee. Ik begrijp dat het lastig is zeker nu je op het wachtbankje zit. Hou moed!

Jeszss ben blij dat je, lichamelijk dan toch, hersteld bent. Gaan jullie er dan ook weer gelijk voor?

Annekeruiter ik hoop het ook voor jou. Hier is men schoonzus nu ook 9 weken zwanger en zo loopt ze natuurlijk altijd maar verder uit. Ik heb me voorgenomen gewoon blij te zijn voor hen. Al hoop ik dat ik ook zwanger ben tegen dat mijn nichtje/neefje op de wereld komt.

Lizzy, ik ga deze maand ook voor de eerste keer ovulatietesten gebruike. Volgens mij heb ik vorige maand voor de eisprong al utrogestan beginnen gebruiken en dit kan de boel saboteren. Deze maand gaan ze mij niet liggen hebben.

Ik ben gisteren dus om ovulatietesten bij Action gereden. Hier op het forum gelezen dat deze redelijk duidelijk zijn en heel goedkoop! Ook een afspraak met de gynaecoloog gemaakt voor volgende week donderdag om een echo voor de eisprong en bloed trekken voor verder onderzoek naar eventuele stollingsproblemen.

20. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    Hallo dames,

Als het mag, wil ik me hier ook graag bij voegen. :)

Wij zijn aan het proberen voor een tweede kindje. Begin November 2014 heb ik mijn laatste pil gehad en ik was meteen zwanger. Helaas verloor ik bloed op 22 December 2014. Ik wist meteen dat het fout zat. Deze zwangerschap voelde vanaf het begin meteen anders.

Na wat onderzoeken in het ziekenhuis (bloedprikken, inwendige echo's & weefsel uit mijn baarmoeder afgenomen) bleek het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn. Waar dit eitje zich had ingenesteld weten we niet. Mijn baarmoeder en mijn eierstokken waren leeg en er was niets raars te zien. Gelukkig heeft mijn lichaam het helemaal zelf opgelost en hoefde er geen nare dingen te gebeuren.

26 januari had ik meteen mijn eerste ongesteldheid alweer. Ik was hier verbaasd over. Ik had verwacht dat mijn hele lijf in de war zou zijn. Maar netjes 33 dagen later gewoon weer ongesteld.

We gaan er gewoon voor en we zien wel wat de tijd ons zal brengen.

Het heeft toch wel impact, een zwangerschap die niet goed verloopt.

Fijne dag dames!

Deel Deze Pagina