Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Magnolia83, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had eerst een action test gedaan die heel donker was. Nu net maar weer een Kruidvat test gedaan en die geeft een licht streepje aan.

Dus ik denk dat ik het maar laat voor wat het is..

Wat zeggen jullie?

@Liva87 ik was 5weken zwanger

2. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Najatt, je kunt alleen vergelijken als de omstandigheden hetzelfde zijn. Dus één merk test gebruiken en op hetzelfde moment van de dag testen.
    Action testen hebben minders HCG nodig dan de kruidvat. Wanneer heb je de action gedaan?

3. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Hihi wilde net vragen hoe lang het bij jullie duurde voordat je weer wit testte maar zie dat jullie dat al uitgebreid besproken hebben :D. Heel verschillend ook per persoon dus.

Hier nu 4 dagen bloedverlies gehad met gisteren weeën achtige kramp. Voor míjn gevoel is het alweer bijna voorbij wat me erg snel lijkt. Morgen echo dus hopelijk bevestigd die mijn gevoel en kunnen we vol goede moed opnieuw beginnen.

Las hier iets over schuldig voelen. Heb ik ook even gedaan. Heb de 1e week van de zwangerschap 600 kerst pakketten lopen sjouwen van 8 kilo de stuk. Maar ondertussen is er het besef dat het de natuur is Die ingegrepen heeft en niet het sjouwen. Probeer die schuldgevoelens opzij te zetten, je hebt echt geen invloed op het wel of niet krijgen van een miskraam.

4. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    De Action test heb ik met ochtend urine gedaan. En die van kruidvat net voor ik het berichtje plaatste.

Ik twijfel of ik even vk moet bellen voor een controle of dat ik het nou hierbij moet laten. Aangezien ik al een echo heb gehad waar in alles schoon bleek te zijn.

5. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Erg jammer van je verlies en sterkte in het verwerken hierbij.

Hoop snel dat het voorbij is en je weer de volgende rond in gaat met een goede zwangerschap!

6. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou gewoon bellen. Gewoon voor de zekerheid

7. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Eens met Liva Najatt. Anders blijft het maar knagen.

Even tussendoor: ik vind echt dat we al een gezellig clubje aan het worden zijn. :)

8. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het ook met de eisprong te maken kan hebben. Aangezien ik die vandaag heb. En om eerlijk te zijn toch niet zo veel zin om de vk te bellen.

Dus laat het gewoon zo en ik zie het wel over 2weken als ik niet ongesteld word.

Ook ik vind dit een leuk clubje worden. Zijn jullie al mama of gaan jullie voor de eerste?

9. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Wij hebben een dochter van ruim drie.
    Van haar waren we de derde ronde zwanger. Vandaar dat we nogal naïef waren toen we voor de tweede gingen. :) Was van korte duur.

10. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Wij hebben een zoontje van 1,5. Ook hier erg verwend, bij hem in de eerste ronde zwanger eennu weer alleen met andere afloop. Vorige zwangerschap dus vrij naïef, nu wel op de hoogte hoe het werkt eneest een wonder het eigenlijk is.

11. marieke24

marieke24 Actief lid

10 nov 2014
    486
    1
    16
    Hier is een bloeding begonnen.. dus ik ben bang dat ik weer voor een nieuwe ronde moet gaan =(

En najatt ik zou de vk ook even bellen als ik jou was ! =)

12. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Wij hebben een dochter van 21 maanden. Daar ook 1e ronde zwanger, nu ook ronde 3 maar ja helaas anders afgelopen..
    Hoop dus dat het niet al te lang hoeft te duren. . Maar helaas geen invloed op.
    Ik had na 9 dagen weer een witte test! En 1e cyclus was 31 dus wel iets langer..
    Jezszz hopp voor je morgen dat alles schoon is!

13. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een dochter van 5,5 jaar.
    Wij gaan voor een 2e kindje maar eerste van ons samen.
    ik werd zwanger in 2008 1x raak want toen was de condoom afgegaan en wat naïef gereageerd.
    Was toen een beginnende relatie.
    maar toen ik zwanger bleek (ik 21 hij 27) werd het heeel ingewikkeld.
    En hij wou het niet.
    ik wel dus werd alleenstaande mama. Erg mooi en soms pittig.
    toen mijn dochter 1 was kwam mijn man in ons leven. Eerst erg voorzichtig en buoten.mijn dochter om toen werden we steeds.meer een gezinnetje.
    Zei ging papa zeggen ze wist niet beter.
    in 2014 14 februari gingen wij in ondertrouw en erkende haar als zijn dochter en draagr ze nu zijn achternaam. 4-4-14 zijn we getrouwd. Nu hard aan het werk voor een kindje van ons samen en wat zal zij een trotse grote zus zijn zeg.

laat maar komen wij zijn er klaar voor

14. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Wat een mooi verhaal Liva!

Balen Marieke!

15. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo wat heb ik veel gemist in een korte tijd!

Ben de namen vergeten, maar nieuwe dame(s), welkom. Jammer dat het nodig is om je hier aan te melden maar wel gezellig.

Idd een gezellig clubje hier

Weet niet of ik t al gezegd had maar ik teste na 6 dagen al negatief. Maar pas 5 weken zwanger en op natuurlijke wijze gegaan..
    Donker streepje die oploopt na miskraam is raar. Als het blijft zou ik bellen om te overleggen...

Rauw vlees kan toch niet gelijk al een miskraam veroorzaken?
    Ik voel me niet zozeer schuldig om de miskraam, was meer boos. Maar dat verdwijnt steeds meer na er veel over praten...
    Heb nu pas, derde ronde erna, er weer echt vertrouwen in. 1e ronde erna was moeilijk en verwarrend, 2e ging beter en nu geloof ik er weer in! Fijn zeg!

Liva, mooi verhaal!

Hier voor m'n eerste kindje en omring door zwangere. Was met veel andere ong tegelijkertijd zwanger geweest als t goed was gegaan dat confronteerd steeds een beetje omdat je dan ziet en hoort hoever je had moeten zijn maar ook dat gaat steeds beter...
    Hopelijk snel weer zwanger!

Ik heb overigens niet echt een idee of je zelf zo snel een miskraam kan veroorzaken maar ben erg blij dat ik me netjes aan alles gehouden had zodat ik me niet schuldig kan voelen... Anders was het denk ik moeilijker...

Zijn er nog meer die voor de eerste gaan?

16. Sjaaa

Sjaaa Lid

29 dec 2014
    41
    1
    8
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal graag sluit ik me ook hierbij aan.. In september 2014 heb ik een miskraam gehad met 10 weken.. Vreselijk... Kwam er op een donderdag achter en kon pas dinsdag gecuretteerd worden.. Vrijdag is de foetus er zelf uitgekomen.. In december had ik een positieve test in me handen.. Heb in die maanden tarwekiemolie geslikt denk dat dat ook een steentje hebt bijgedragen.. Maandag heb ik een vroege echo ivm een eerder miskraam.. Wel moet ik zeggen dat ik doodsbang ben dat het dit keer weer misgaat.. Maar gelukkig bloed ik niet.. Wat de vorige keer wel zo was.. Heb wel verhalen over windei gelezen waarvan ik me rotschrok.. Wat een lange periode zeg.. Totdat 14 weken niet voorbij zijn zit je toch in een onzekerheid

17. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    TE=Sjaaa;18116845]Hallo allemaal graag sluit ik me ook hierbij aan.. In september 2014 heb ik een miskraam gehad met 10 weken.. Vreselijk... Kwam er op een donderdag achter en kon pas dinsdag gecuretteerd worden.. Vrijdag is de foetus er zelf uitgekomen.. In december had ik een positieve test in me handen.. Heb in die maanden tarwekiemolie geslikt denk dat dat ook een steentje hebt bijgedragen.. Maandag heb ik een vroege echo ivm een eerder miskraam.. Wel moet ik zeggen dat ik doodsbang ben dat het dit keer weer misgaat.. Maar gelukkig bloed ik niet.. Wat de vorige keer wel zo was.. Heb wel verhalen over windei gelezen waarvan ik me rotschrok.. Wat een lange periode zeg.. Totdat 14 weken niet voorbij zijn zit je toch in een onzekerheid[/QUOTE]

Ohhh griezelig zeg zelf je foetus verloren zag je echt al een kindje?
    Ik was 6 weken en vond het al heftig ik had een vruchtzakje met vocht gevult en een hard stukje er in.

Gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap! En duimen op een plakker.

18. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Welkom sjaa

Gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap, hopelijk deze keer een mooie plakbaby.
    Helaas heb ik ervaring met een windei, maar het is gewoon pech.. al vond ik het echt wel ff slikkende met de echo. Ben daarom heel blij dat een vroege echo tegenwoordig bestaat.
    Mijn lijf voelt alsof er een menstruatie aan gaat komen.. behoorlijk balen want had toch wel goede hoop..
    Volgende ronde extra veel knuffelen!

19. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Liva: Ook ik vind jou verhaal heel mooi!!

Sjaa: Erg van jou verlies veel sterkte er mee. En ik hoop voor jou dat je nu een vol draagt zwangerschap tegemoet gaat.

20. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjaa, welkom!
    Wat een heftig verhaal van je miskraam zeg! Maar gefeliciteerd, opnieuw zwanger! Extra spannend, dat snap ik, maar hopelijk nu wel een plakbeeb. Die kans is natuurlijk groter! ;)

Deel Deze Pagina