Tacita, ben blij voor je dat je lichaam terug in zijn plooi valt. Amuseer je vanavond Butterflynova, ik begrijp wat je nu voelt. Dat had ik de laatste keer ook. Hopelijk kan je snel een echo krijgen om te zien dat ie lekker aan het rondspringen is in de bm en je de volgende 8 maanden ten volle van de zwangerschap kan genieten! Hier is er toch wat raars aan de hand. Mijn testen toonden maandag dus overduidelijk een sprong aan en ik had ook overduidelijk het gevoel te ovuleren dat nu weg is. Vandaag naar de gynaecoloog die een follikel van 18mm ziet zitten klaar om te springen. Heb nu voor de eerste keer een spuitje Pregnyl gekregen om het eitje zo snel mogelijk te laten springen en daarnaast ook bloed geprikt om te kijken of er al eentje gesprongen zou zijn. Dit gaat echter mijn petje te boven Sowieso nog een paar dagen extra gezelligen! Misschien dadelijk eens de lingeriewinkel binnenstappen, want vl vindt het vrijen op commando maar niks. Misschien dat ie zo beter in de stemming geraakt
♥ Onze lijst ♥ Wachten op eisprong (5) Wensje90 Jeszsss Ils1 Lizzy01 MoodyL Wachtbankje (4) Annekeruiter85 Ucks Tacita Belony Zwanger!! (3) Liva Magnolia ButterflyNova -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met jouw gegevens. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
Ik hoop het ook Moody! Dus jij moet je eisprong nog krijgen, misschien voelde je de groei van het eitje? Hopelijk kun je wat moois vinden, dat commando vrijen was bij ons gelukkig niet zo'n probleem. We zagen er allebei de lol wel van in
Ah mooi gedaan Lizzy! Misschien ook handig op data er bij te vermelden dames? ♥ Onze lijst ♥ Wachten op eisprong (5) Belony Wensje90 Jeszsss Ils1 Lizzy01 Wachtbankje (3) Annekeruiter85 Ucks Tacita Zwanger!! (3) Liva Magnolia - 5 november 2015 j/m ButterflyNova - 7 november 2015 j/m -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met jouw gegevens. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
Oh MoodyL, wat spannend! Inderdaad nog maar even wat langer gezellig maken! Hier komt mijn eitje er ook aan! Volgens de gynaecoloog was hij nu 15mm, bijna klaar om te springen! Op commando vind ik geen probleem Zorg er wel voor dat manlief in de stemming komt! haha
ButterflyNova, dan moeten we wel even mijn laatste versie pakken.. die je nu hebt is eentje die ik daarna nog gewijzigd had. Had niet alles direct goed. Vond het wel leuk voor Liva, Magnolia en Butterfly zodat jullie kunnen zien dat jullie ECHT zwanger zijn Wel een leuk idee om er data bij te zetten
Ohhhh, dat ziet er mooi uit Lizzy. En wat een lieve opmerking, dat wij nu kunnen zien dat we echt zwanger zijn.
Tof onze eigen lijst! Ik ga straks nog telefoon krijgen of de eisprong al dan niet geweest is. Ik ga ervan uit van niet
T lukt me niet om mezelf bij Wachtbankje te zetten... Mss n datum van verwachte menstruatie neer te zetten?
Hmmm wel gelukt. Alleen je MOET er een berichtje onderzetten zie ik steeds staan, ander kan je geen quote doen (zegt ie steeds)
Wat lief van je! Had ik niet de goede versie? Stom van mij Als we ook verwachte NOD enz. er bij kunnen vermelden hebben we hopelijk een mooi en duidelijk overzicht.
Ga t straks eens proberen op de pc. Maar mijn verwachte NOD is onder voorbehoud...tis immers de eerste menstruatie na mijn miskraambloedingen...
♥ Onze lijst ♥ Wachten op eisprong (4) Wensje90 Jeszsss Ils1 MoodyL nod 14 maart Wachtbankje (5) Annekeruiter85 Ucks Tacita Belony Lizzy01 nod 4 maart Zwanger!! (3) Liva Magnolia - 5 november 2015 j/m ButterflyNova - 7 november 2015 j/m -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met jouw gegevens. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
Linda, ik denk dat ik het zo goed gekregen heb. Ik was me enkel aan het afvragen of Wensje ook niet al op het wachtbankje zat?
♥ Onze lijst ♥ Wachten op eisprong (4) Wensje90 Jeszsss Ils1 MoodyL nod 14 maart Wachtbankje (5) Annekeruiter85 Ucks Tacita Belony Lizzy01 nod 4 maart iNikkens (NOD 27 Februari) Zwanger!! (3) Liva Magnolia - 5 november 2015 j/m ButterflyNova - 7 november 2015 j/m -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met jouw gegevens. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. ************ Wat een mooie lijst. Ik heb mezelf op het wachtbankje gezet. Morgen is mijn NOD. Ik weet niet of ik meteen zal testen. Misschien wel, misschien niet. Maar ik laat het jullie sowieso weten! En dames die zwanger zijn: VAN HARTE GEFELICITEERD!! Prachtig nieuws.
Vanavond niet haha, was vannacht al gezellig en dan misschien morgenavond nog even Moet maar voldoende zijn
♥ Onze lijst ♥ Wachten op eisprong (3) Jeszsss Ils1 MoodyL nod 14 maart Wachtbankje (7) Wensje90 Annekeruiter85 Ucks Tacita Belony (NOD 11 maart) Lizzy01 nod 4 maart iNikkens (NOD 27 Februari) Zwanger!! (3) Liva Magnolia - 5 november 2015 j/m ButterflyNova - 7 november 2015 j/m -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met jouw gegevens. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. ************
♥ Onze lijst ♥ Wachten op eisprong (4) Jeszsss Ils1 MoodyL nod 14 maart Wachtbankje (5) Wensje90 Annekeruiter85 Ucks Tacita (NOD 11 maart?) Belony (NOD 11 maart) Lizzy01 (NOD 4 maart) iNikkens (NOD 27 Februari) Zwanger!! (3) Liva Magnolia - 5 november 2015 j/m ButterflyNova - 7 november 2015 j/m -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met jouw gegevens. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.