Haha, goed bezig "M". Ik slik ook nog steeds Tarwekiemolie. Sinds januari mee begonnen, toen op dag 14 van de cyclys. Deze keer op dag 10 al begonnen (tijdens de vorige menstruatie was ik even gestopt) en zo waar zwanger Daarnaast slik ik nu nog foliumzuur van de Etos. Over een paar weken wil ik stoppen met beide en overgaan op Davitamon Compleet. Blij te lezen dat ik niet de enige ben die tarwekiemolie nog doorslikt. (Zwangere) dames, ik heb de hele tijd van die steekjes in mijn buik. Herkennen jullie dat?
Ik slik de zwanger multivitamine vd kruitvat. Daarnaast had mijn vriendinnetje t ook over tarwekiemolie ivm mijn erg vroege miskramen telkens. Ga er nu niet meer mee beginnen, maar houdt t wel in mijn achterhoofd (hoop natuurlijk dat deze krummel blijft zitten waar hij zit!) @butterfly, ik heb wat jeuk en speldenprikjes in mijn borsten en ze zijn wat zwaarder en als ik tijdje heb gestaan of mijn kleine man heb getild heb ik zo'n spierpijngevoel in mijn onderbuik en liezen. Soms wat weeig wat ik kan oplossen door te gaan eten. Kon me inhouden en vanochtend niet getest, op naar de indicator cb morgenochtend!!
Hier ook de Action testen en die zijn elke ronde heel duidelijk geweest! Had nog veel dipsticks liggen van 123, maar vertrouwde daar weinig op. Alhoewel, deze keer knalden ze beiden haha Maar ik vind het wel verhelderend, heb daardoor goed inzicht gekregen in mijn cyclus
Hier gewoon de zwanger vitaal van de Kruidvat. Cyclus was elke keer gelijk en heb niet lang hoeven wachten op eerst zwangerschap. Lees veel dubbele verhalen over tarwekiemolie, dus ben er zelf bewust niet aan begonnen. En alles verliep goed, dus dan vind ik het prima Als ik weer zwanger blijk te zijn stap ik over op Davitamon Mama Compleet met visolie (hou niet van vette vis haha).
Hahaha!! Je bent geweldig juf! Thank you!! Heb Teunis gehaald, b12 niet, wachtte even je antwoord af juf 😄😄😄
Is dat wel goed alles door elkaar en met elkaar slikken??? Ik heb geen idee of dat gewoon kan hiermee hoor...
Tarwekiem heeft wel mijn voorkeur. De teunisbloem eigenlijk niet zo, maar had gewoon de verkeerde in m'n hoofd. Tot ik ging lezen...en dacht: shit, verkeerde meegenomen. De b12 laat ik maar even zitten. Vind ik prima zo. Slik genoeg dosis omdat ik Herbalife eet. Ach ik ga zo manlief even naar de action statafel halen voor 20 euro en dan even snel kruidvat of Etos in. En dan de goede pakken!! 😄
Ilse, voel me super....afwachtend. Steeds minder de hoop dat ik zwanger ben, aangezien ik niet ongesteld ben en gisteren niet positief testte. Vorige keer was het er wel 2 weken na de eisprong een streep. Aangezien mijn man doordeweeks weg is, doen we het dus niet al te vaak. Gisteravond had ik daarbij flinke krampen, niet normaal! Maar vandaag nog niks. Vitamines: Ik slik elke dag trouw mijn foliumzuur, zo af en toe omega3, maar die stinken en af en toe B12, puur voor mijn haar Schijnt het beter van te groeien
Pinniewinnie, dan kan het natuurlijk nog steeds hè! Ik slik Davitamon mama en fit plus.. Wordt aangegeven als een compleet pakket aan aanvullende vitamines. Om de goden straks niet te verzoeken heb ik nu alvast een zwangerschapstest gehaald met early predictor! Wetend dat ik het toch niet ga volhouden tot 16 maart Verder ook de milestone cards voor zwangerschap besteld.. Met dezelfde reden, goden niet verzoeken als we weten dat het zover is. Waarschijnlijk (bijgeloof) durf ik dan niks meer te halen. Op een of andere manier heb ik een heel goed gevoel over deze maand.. Iets in mij zegt dat het kan.. Komt omdat ik op dit moment gewoon weer vertrouwen heb in mijn lichaam. Vorige maand had ik dat absoluut nog niet.. Nouja, positief op het wachtbankje dus
Positief blijven Lizzy Je hebt toch niet die Early test zelf gekocht hè? Die test nog positief met water. De testen van de Action schijnen ook al een paar dagen voor NOD te kunnen.
Lees de meest wilde verhalen over die test, check het forum hier maar eens Ik wil je wel streng toespreken dat je wacht tot NOD
Heb het bij de gezondheidswinkel moeten kopen, zit die ergens in de buurt? Let op dat het koud geperst is en capsules.
Pfff ik kan dat dit beter direct in de container gooien... Wat een slechte berichten idd.. Of ik moet testen of ons kraanwater zwanger is dan ga ik dat drinken hihi