Lizzy01, als je vroeg wil testen denk ik dat de kv2v5 het best zijn. Hoewel je echt best ten vroegste 2 dagen voor nod test. Ikzelf test niet meer voor nod omdat ik weet dat als ik positief test en het loopt toch nog mis (en die kans is dan nog behoorlijk groot) ik weer in zak en as zit. Ik test volgende week woensdag, dan ben ik 15dpo Hier nog altijd behoorlijk wat kwaaltjes en zeer in de war. Steekjes achter het schaambot en trekken onderin de buik. Daarnaast droom ik sinds een paar dagen enorm eng. Vannacht wakker geworden uit droom waarin ik nog maar 7 weken te leven had. Kan dit ook allemaal van de medicatie? De pijnlijke borsten en sterkere geur weet ik zeker dat ook van de medicatie kan komen. Wat extra vitamines betreft neem ik enkel foliumzuur en probeer voldoende groenten en fruit binnen te hebben. Tarwekiemolie ken ik zelfs niet
Ik neem ook alleen foliumzuur en eet goed groenten en fruit. Lizzy01; Inderdaad k2voor5 en action zijn heel gevoelig en wel betrouwbaar! Omdat ik niet precies weet wanneer mijn NOD zal zijn, vandaag een testje er tegen aan gegooid. Was negatief. Merk bij mezelf dat ik niet heel erg teleurgesteld ben.. Tuurlijk wil ik graag weer zwanger worden, maar boven alles wil ik dat mijn lijf het weer 'doet'. Dus ik hoop echt dat mijn menstruatie doorzet zodat ik daar niet meer aan hoef te twijfelen. Of niet natuurlijk, maar dan wil ik een positieve test .
Pfff ik zit mezelf gek te maken. Manlief praat me er gelukkig wel uit. Testjes lopen mondjesmaat op, maar voor mijn gevoel niet hard genoeg. Die knaller laat nog wel even op zich wachten denk ik. Cb indicator gaf vanochtend aan 'zwanger 1-2 wkn' denk dat ik nu toch wel 4,1-4,2 wkn ver ben. En zoals manlief zegt heb ik nooit knaltesten gehad, zowel bij miskraam als mijn zoontje (toen bracht de mvm test me nog in onzekerheid met 5,5 wk omdat hij niet knalde). Maar toch kan ik t niet van me afzetten...
Gefeliciteerd!! De ene vrouw maakt gewoon sneller meer HCG aan dan de andere.. Als je nooit knallers hebt gehad dan is het niet heel vreemd dat je nu ook geen knaller hebt. De streep is er!! En ook cb zegt genoeg 😉🎉 Geniet ervan meid, is je gegund!
Is ook lastig.. Ik hoop voor je dat je snel een positieve test hebt en anders snel ongesteld zal worden.. Het wachten tot je lichaam weer goed werkt is echt slopend.. Dikke knuffel meid!
Dankje! Denk dat ik na alle verhalen over valspositief ook maar ga wachten tot NOD... Is natuurlijk ook het beste. Ik heb geen idee wat die medicijnen allemaal kunnen doen.. Ik zal voor je duimen!
Wauw!!! Das gewoon zwanger hoor!!! En idd de digitale heeft gelijk! Die MOET genoeg HCG ontvangen voordat ie zwanger zegt en dat doet ie: je bent zwanger!!!! 😃😃 Ik kan mij voorstellen dat je zo denkt, maar t is nergens voor nodig meis! Geniet ervan! Manlief en ik waren gisteravond laat thuis. Heel gesprek gehad met 2 fijne Herbalife collega's, door de miskraam zijn wij nauwelijks meer gaan werken ermee. Maar nu mét een Lidestyle Center in de buurt van ons vieren (zij zijn ook een stel) voel ik de mood weer helemaal komen! Vandaag de liggende leads bellen, klanten maken en dan knallen! Kom maar op! Ik heb er zin in! T is zo'n heerlijk positief wereldje en dát heb ik na alle ellende even hard nodig! Voordat we er heen gingen, zijn we begonnen met de schutting schoon spuiten. We zijn de eerste bewoners in 30 jaar die dat doen, je kan je voorstellen hoe mooi ie nu gaat worden haha Hier nog geen rode vloed te bekennen. 30 dagen na de laatste stolsel, 48 dagen na mijn cytotec.... M'n bm ligt nu hard te wezen wat hoger dan van de week.... Dinsdag naar t ziekenhuis: spannend!
Hier nog geen rode vloed te bekennen. 30 dagen na de laatste stolsel, 48 dagen na mijn cytotec.... M'n bm ligt nu hard te wezen wat hoger dan van de week.... Dinsdag naar t ziekenhuis: spannend![/QUOTE] Spannend, benieuwd wat deze maand jou gaat brengen! Op naar de echo! Bedankt voor je fijne woorden!
Pinniewinnie wat vervelend dat je ook flinke krampen had! Er kan nog vanalles gebeuren, spannend.. Nog geen veranderingen? Spannend MoodyL... Ik duim voor je dat het allemaal positieve klachten zijn. Ucks, je bent gewoon echt z w à n g e r... van harte meis! Je kv test is wel gewoon donkerder als ik het zo zie toch..? Hij moet ook nog verder opdrogen natuurlijk. Als je bij de zwangerschap van je zoontje ook geen knaltesten hebt gehad zal ik me daar geen zorgen over maken. Bij de ene vrouw gaat de aanmaak van HCG sneller dan bij de andere vrouw. De streepjes komen niet zomaar op de test.. Tenzij het een early...... grapje Probeer wat te genieten samen.. Geweldig nieuws!
Lizzy.. De Kv2v5 testen vond ik ook echt heel erg fijn, net zoals die van de action.. Met de kv testen heb ik weleens op 10 dpo positief getest.. Ik duim voor een mooie streep voor je op welke test dan ook.. Spannend! Wat fijn Lindaatje dat je daar weer zo'n zin in hebt gekregen. Een goed teken ook dat je weer wat beter in je vel zit na de MK. Is de schutting van groen naar wit gegaan....? spannend allemaal! Hopelijk snel goed nieuws..
Hoi allemaal! Wat een druk geklets hier weer! Gezellig. 'B': hier ook krampjes in mijn onderbuik en af en doe lichte doffe pijn. Er is duidelijk van alles gaande daarbinnen. Lizzy, Ik had gisteren een gewone predictor test, (kan niet stoppen met testen, moet af en toe een streepje zien.) En die gaf op de controle streep na bijna niets. De teststreep was heel licht en nauwelijks waarneembaar. Ik ben gelijk naar de kruidvat gegaan om een nieuwe te halen en dat was een knaller. (ik moet echt stoppen met testen dit is slecht voor mijn bloeddruk) Koop geen predictor meer dus. Klotespul. De kruidvattesten zijn super, hier op 9/10 dpo positief mee getest. Ucks, ik snap dat je onzeker bent, je wilt gelijk een knaller hebben. Maar als je bij je zoontje ook nooit dikke strepen gehad hebt lijkt me dit gewoon bij jou horen. Gefeliciteerd! Ik wilde op meer reageren maar ben het kwijt.
@ ils. Des schutting zat idd onder het mos en vies hout geworden. Maar ze hebben m nooit geverfd. Dus de oorspronkelijke hout kleur komt weer boven. Wij maksn m grijs 😃👍 @ magnolia. Ik kan mij t testen zo goed voorstellen!!! Ik had er ook zoveel baat bij! Ik ga proberen (doe geen belofte) om pas dinsdagochtend, dag van t ziekenhuis, een test te doen. Dan weet ik ook met wat voor verhaal ik daar aan kan komen. 👍
Ucks, 1-2 klopt wel als je nu 4 weken zou zijn. Ze rekenen vanaf de bevruchting en het is slechts een indicatie. Ik begrijp dat je liever een knaller hebt maar misschien maak jij minder (snel) HCG aan. Ik zeg gefeliciteerd
Ucks, ik begrijp dat je die knaller wilt. Maar de ene vrouw is de andere niet en ik zou niet panikeren zolang de testjes oplopen! Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer er echt van te genieten!! Magnolia, ik kan me zo inbeelden dat je hart even een tel heeft overgeslagen... Ik wist niet dat predictor zo'n slechte testen maakt. Lindaatje, ben blij dat je zo positief in het leven staat! Ik ben wel benieuwd naar de resultaten in het ziekenhuis. Vraag me echt af waar je je bevindt in je cyclus. Vandaag 8dpo, nog maar 7 dagen voor ik ga testen
Sorry Moodyl, deze kon ik niet laten gaan. Ik vind dit zo leuk klinken 'Panikeren', en wou maar dat we dat in NL zo zeiden.
Ik vind het geen rotklussen, ik sta de hogedrukreiniger uit de handen van mijn mannetje te kijken tot ik mag, hihi. En ja, het komt grotendeels omdat ik van aanpakken weet en ik heel graag resultaat zie....
Ik ook! Ik had nu wel gewenst dat er een klein luikje zat met een microfoon en dan mij konden vertellen wat de stand van zaken is, haha. Ik tel de 7 dagen met je af meid!!!! ####ben zo vrolijk, heb al reactie op mijn mails voor een avond Bodyscan die we groter dan 1 op 1 gaan organiseren op 17 maart!! Ik stuur de mails en binnen no time hebben we reactie! Dat stimuleert ENORM!!!! (moest ik even kwijt, hihi) ###