Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Magnolia83, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Wat is dat juist moeders voor moeders? Ik lees er hier vaak over, maar denk niet dat we dat n België hebben:(

Ils, nog maar 5 dagen voor ik op nod testen ;) en heb me voorgenomen om tot dan echt niet meer te testen. Heft heeft geen zin om me al op voorhand te zitten opdraaien!

Wensje, ik snap je volledig! Vorig jaar in maart gestopt met de pil 2 mk en 1 bbz later zijn we dan hier beland... maar ik heb het bewijs rondlopen dat het allemaal meer dan de moeite waard is en achteraf zulke we er naar deze moeilijke periode terugkijken en zijn we er sterker uitgekomen!

2. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja verschrikkelijk Lizzy.. Doe gewoon wat je gevoel zegt. Je bent niks verplicht aan iemand en je kan je altijd na een goede echo nog aanmelden. Volgens mij kan je je tot 11 weken nog aanmelden.

Ow sorry MoodyL, ik keek naar je banner. Maar nog 5 dagen tot je nod, het zegt nog allemaal niks. Maar wel spannende dagen voor je. Ik duim gewoon door voor 2 dikke strepen!

Moeders voor Moeders zamelt urine in van pril zwangere vrouwen in Nederland om stellen met vruchtbaarheids-problemen te behandelen. Je krijgt kannen thuis waar je elke dag je urine in moet opvangen en na een week worden de kratjes weer opgehaald. Dit doe je tot ongeveer 16 weken. :)

Knuffel voor jou Wensje!

3. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Het viel me net te binnen dat men banner niet klopt deze ronde :)

4. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland

Mooi gezegd Moodyl! Dat vind ik n mooie om mee te gaan slapen. Zat om 19.30u al te geeuwen. Nu lekker m'n luiken dicht en op naar morgen , weer verder in de tuin. 😃

5. Ucks

Ucks Actief lid

15 jan 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    In zak en as: was om de dag aan t testen tot die knaller. Maar heb vanochtend een bijna witte test. Meteen erna nog 1 gedaan (mis was t de test, maar nee). Zelfde als altijd en ook met ochtendurine. Heb me maar geïnstalleerd met maandverband. Zou vandaag bellen voor een afspr bij de HA voor mijn zoontje, leg daar meteen mijn testen en verhaal ook voor.

Ik geloof niet dat deze zwangerschap nog goed gaat komen:(

6. pinniewinnie

2 feb 2015
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Ucks, knuffel!! Heb nog hoop!

7. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Ohh nee lieve Ucks toch!!! Wat is dit naar om zo de testen te zien! Ik hoop zo dat het meevalt.... Toch een mega dikke digi knuffel 😘

@liva, jij heel veel plezier bij de echo vandaag!

8. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Ah Ucks, wat verdrietig.
    Har je dit met je zoontje ook? Lijkt niet goed te gaan nee. Ik hoop toch tegen beter weten in dat het toch nog goed komt.

9. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Ucks, wat jammer :(

10. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ah nee lieve Ucks :( wat een shit nieuws... Een hele dikke knuffel voor jou. Leg het even voor bij de huisarts inderdaad!

11. Wensje90

Wensje90 Actief lid

21 feb 2015
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ucks!! Dit meen je niet! Ik zou het inderdaad met de huisarts bespreken! Zonder vooruit te lopen op zaken betekent het witter worden van tests over het algemeen niet veel goeds ... 😔 ... Heb je niet toevallig heel veel gedronken voordat je naar bed ging en een korte nacht gehad?

Liva veel plezier vandaag 😊

12. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Succes en veel plezier Liva!

13. Ucks

Ucks Actief lid

15 jan 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    11:30 kan ik terecht. Neem de testen mee.

14. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    :$ :(:(:(

Liva, jij vandaag je echo begrijp ik?! Veel succes!

15. pinniewinnie

2 feb 2015
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Ucks!

En Liva veel plezier met de echo!

16. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Ucks...ik denk aan je!

Hoe was het....? 🍀

17. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    :( Ach neeeee! :( Wat vind ik dit erg voor je. :( Veel sterkte. Ik hoop echt dat het toch nog goed komt. *knuffel*

Lizzy, ik snap je gevoel wel. Dat bijgeloof is toch een beetje een houvast. Je wil gewoon dat je zwangerschap goed gaat. Lekker je gevoel volgen hoor. Je bent niemand iets verplicht. *knuffel*

MoodyL, het kan alle kanten nog op inderdaad. Blijf een beetje hoop houden hoor. Ik snap dat dat ver te zoeken is. Ik snap ook heel goed dat je, als het deze ronde niet raak is, je geen behoefte meer hebt om door te gaan. Die dippen zijn begrijpelijk en zou ik ook serieus nemen. Moeilijk allemaal hoor. Jij ook een dikke knuffel. Wanneer wil je weer gaan testen? Ik zie dat je zegt dat je banner niet klopt voor deze ronde.

Liva, veel plezier bij je echo vandaag! :) Spannend!

Over het bijgeloof wat sommige dames hebben. De dag dat ik onze kinderwagen verkocht, begon ik met bloeden. :( Ik had me helemaal gesetteld op een duowagen. Uiteraard niet besteld, want stel je voor dat het mis zou gaan. Maar we hadden de planning onze kinderwagen te verkopen en toevallig had mijn man zijn collega eentje nodig. Dus wij dachten; doe maar dan. Het moet toch een keer. Dus best wel gek dat ik niet de nieuwe wagen wilde bestellen, omdat het mis kan gaan. Maar wel de oude wagen heb durven verkopen. Toen heb ik niet gedacht; misschien gaat het nog fout?

Verder ga ik pas de verloskundige en MvM pas bellen na de echo bij de gynaecoloog 12 maart. Ik wil in ieder geval 100% zeker weten dat het een zwangerschap in de baarmoeder is. Dus dat wacht ik eerst af.

Ieder krampje en iedere toilet bezoek is toch wel een beetje moeilijk. Ik kijk iedere keer in mijn ondergoed en in het toilet. Het maakt het niet makkelijker. Maar goed, bijna echo. Dan weten we het zeker. Moeilijk hoor, dat wachten.

Dames, allemaal alvast een fijn weekend! Nog leuke plannen? :)

18. Ucks

Ucks Actief lid

15 jan 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    De huisarts zei: ik hecht niet zoveel waarde aan die testen, ze zeggen enkel wel/niet zwanger. Ze zijn zeker niet om de hoogte vh hcg te bepalen. Je bent nu gewoon zwanger. En zolang je geen bloedverlies hebt wachten we af.

Hij staat wel 400% achter me als t weer mis mag gaan om me door te verwijzen en me te helpen met t traject enz aan onderzoeken. 4x vond hij dan ook geen toeval. Maandag belt hij om te kijken wat er t weekend is gebeurt en ik mag niet meer testen van hem.

Heb een hele lieve huisarts en hij zei ook dat ik op t juiste adres was en hij mijn onzekerheid snapt. Zijn bovenstaande antwoord was op mijn vraag: Als je nu gewoon naar die testen kijkt, wat denk jij dan???

19. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Ok dan...en hoe was je gevoel over zijn antwoord? Kan je er voor je gevoel iets mee?

Wel fijn om te weten dat hij verder wil kijken denk ik voor je...

En een echo? Of is t daarvoor te vroeg? Even achter t luikje kijken...😉

20. Ucks

Ucks Actief lid

15 jan 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ergens heeft hij me wel gerust gesteld. Niet perse voor deze zwangerschap, maar wel voor verdere verloop mocht t goed of toch mis gaan. Voelde me wel gehoord...

Echo is veel te vroeg, zou je hooguit wat verdikt slijmvlies zien...

Deel Deze Pagina