Ucks, veel sterkte! Ik hoop voor je dat alles goed gaat! iNikkens, ik heb mijn nod 10 maart. Ben vandaag 10dpo en heb men ei gehad cd 9. Veel vroeger dus dan als je op basis van voorgaande menstruatie zou berekenen zoals in men banner staat.
Ben blij dat je opgelucht bent nav het gesprek met je fijne huisarts Ucks!! Liva...hoe was het??😃
Hee dames Na een spannende maar goede echo lig ik nu moe op de bank. ik zou rond de acht weken zijn misschien 2 dagen minder. na een kort gesprekje met de verloskundige, mocht ik gaan.liggen voor de echo Wat was in zenuwachtig zeg. Gel op mijn buik en daar gaan we..het bleef behoorlijk lang een lege zwarte vlek..ik zag het somber in. toen zei ze ineens. Ja ik zie een hartje kloppen. het mini kindje van net iets meer als 1 cm had zich dicht tegen mijn baarmoeder want aan geplaatst dus heel lastig te vinden. Gelukkig tikke her hartje mooi krachtig en snel. het kindje was lastig op te meten omdat het zo dicht tegen mij aan lag. De eerste meting was 7+2 en vanaf een andere hoek 7+4 maar dat zegde niet veel. Omdat het nog kan veranderen. mijn man werd wat onzeker door al de vele op meten. Buiten was hij toch wat.ingerust. ik vertelde dat het wel vaker gebeurde. over 3 weken weer een echo. Als het goed is zien we dan echt een mini mensje.
Hey Liva! Ziet er goed uit! Duidelijk al zeg! Blij voor je! Ucks: ik zit hier ONWIJS voor je te duimen!
Ucks, wat spannend... Ik zal heel hard duimen! Liva, wat een mooie foto's en wat fijn dat het hartje zo goed klopte! Wel een tegenstrijdigheid vandaag.. Bericht van Ucks, tegenover het bericht van Liva. Zou zo hopen dat het bij alle dames straks goed gaat en dat we 2016 allemaal in gaan met een klein kindje op onze armen.. Hier voel ik me sinds gister avond anders.. zoals ik me tijdens de eerste zwangerschap ook anders heb gevoeld.. Vind het eigenlijk nog te vroeg om iets te voelen omdat ik afgelopen weekend mijn eisprong heb gehad.. Maar toch voel ik me vreemd met een raar gevoel in mijn buik. Ik kan het niet zo goed omschrijven, maar ergens voel ik me er wel even prettig bij en geeft het goede hoop
Mooie echo plaatjes! Kan me voorstellen dat het even heel spannend is geweest. Wat fijn dat het een goede echo was, en op zo'n termijn kunnen ze er al snel naast zitten, het is echt millimeter werk. Over 3 weken hopelijk een duidelijk beebje!
Je hebt helemaal gelijk hoor! Vind het ook te vroeg om nu al eventueel iets te kunnen voelen. Blijf realistisch, maar het gevoel vind ik niet onprettig omdat ik er een goede herinnering bij heb, hoe vreemd ook.
Lindaatje: heb je nog getest? Loopt hij weer op? Ucks: Hoe is het met jou? Heb jij vandaag getest? Zitten er niet nog een paar dames rond hun Nod? Hoe is het daarmee?
Geen krampen, bruine afscheiding of bloed hier. Ik test niet meer. Ga mezelf niet meer gek maken. Heb t de ha ook belooft. Zolang ik niet bloed ben ik zwanger...
Ucks, goed hoor! Je hebt gelijk met even niet meer te testen. Heeft de ha bloed afgenomen zodat jet niveau hcg kan opgevolgd worden? Hier 11dpo en ik test dinsdag pas, maar heb ik er geen goed gevoel bij... wel af en toe gevoelige borsten en krampjes in de bm. Vooral heel moe... gisteren om 21u30 in bed, want was echt doodop! Maar ben heel onzeker. De systemen door de Pregnyl waren heel erg aanwezig en met dat het hormoon daarvan aan het verdwijnen is, verminderen ook de symptomen. Ergens besef ik dat dit normaal is en dat vrouwen meestal juist weinig voelen de maand dat ze positief testen. De ene moment dus goede hoop en het volgende zeer neerslachtig. Gelukkig een druk weekend voor de boeg. Zo dadelijk naar ons huis gaan kijken dat in opbouw is. Dat is echt zeer leuk om te zien
Ucks, dat komt helemaal goed! Moodl, houd de moed erin! Hier vanmorgen weer getest en weer omowit....hmmm onzekerheid ten top! Duurt wel erg lang! Nog steeds geen zwangerschapskwaaltjes en/of beginnende menstruatieklachten. Fijn weekend allemaal!