Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Magnolia83, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Morgen of dinsdag doen wij een digitale test, maar ik hou rekening met afname van hcg wat gewoon erg lang duurt.... Vanmorgen wad de kV niet erg gestegen ten opzichte van donderdag.... Voel me ook wel weer "gewoon", maar dag gaat af en aan denk ik...

2. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

He wat een onzerheid toch Ucks :(. Dat afwachten dat is zo vervelend. Ik hoop het allerbeste voor je meis! Goed dat even niet meer test, dat maakt je alleen maar onnodig onzeker misschien. Hoe voel je je vandaag?

Spannend Lizzy en Pinniewinnie!

MoodyL ik duim voor je!!! Het kan nog alle kanten op.. Dinsdag ga je testen, spannend! :)

Lindaatje, ook voor jou al zo spannend! Wanneer had je die andere test gedaan? Twee dagen geleden ongeveer? Toen was de test echt wel opgelopen.. Onzeker weer zo..

Duim voor jullie allemaal voor heel erg positief nieuws!

Hier gisteren op kraambezoek geweest bij iemand. Toch wel heel erg dubbel hoor.. Het was namelijk gisteren ook nog mijn uitgerekende datum van MK2.. We blijven verder positief :). Onze tijd komt nog wel!

Liva wat een geweldig goed nieuws, super meis :D. Wat schrikken dat ze eerst niks zag.. Dan gaat er alweer vanalles door je heen. Heel fijn voor jullie.

Hoe gaat het verder met de zwangere dames? En met de rest natuurlijk...?

3. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    Wat fijn voor je, Liva! Super nieuws! :)

Ucks, juist! Moeilijk, maar inderdaad, zolang je niet bloed ben je gewoon zwanger!

MoodyL, hou moed en zoek inderdaad leuke afleiding. Hoe gaat het met jullie huis? Gaat alles naar wens?

Pinniewinnie, wat jammer van die omowitte test. Ik snap je onzekerheid. Wanneer is je NOD precies?

Lindaatje22, loopt je zwangerschap niet goed? :(

4. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.047
    113
    Vrouw
    #1324 Robijn89, 7 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2015
    Fijn dat alles goed was Liva!

Spannend Lindaatje. HCG was wel degelijk gestegen die ene keer.. Hoop op goed nieuws voor je dinsdag!

Ucks, ik blijf voor je duimen.

Knuffel voor iedereen die het kan gebruiken :).

Hier nog steeds geen menstruatie.. voor het laatst donderdag getest, was negatief. Begin me nu toch wel zorgen te maken.. Heb gewoon een eitje zien zitten 18 februari..

5. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    @Ucks: wat een onzekerheid. Inderdaad, zolang je niet bloed ben je gewoon zwanger!

@Liva: gefeliciteerd! Wat een mooie echo. Ben erg blij voor je.

@Lizzy: spannend! Ga heel hard voor je duimen.

Hier dacht ik dat ik woensdag mijn NOD had, maar vanochtend ongesteld geworden. Ik droog mijn tranen en ga me maar weer opladen voor de volgende ronde. Iedereen een goed weekend.

6. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    Belony, wat ontzettend verdrietig! Dikke knuffel! :(

7. pinniewinnie

2 feb 2015
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een onzekerheid bij iedereen!

En Belony, balen zeg! Hopelijk volgende ronde dat het wel goed gaat! Probeer lekker iets leuks te doen vandaag voor de afleiding!

Bij mij gaat nu de NOD beginnen, na 34 dagen. Ik zag bloed en bruin! Weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben! Op naar de volgende ronde!

8. Wensje90

Wensje90 Actief lid

21 feb 2015
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    @belony: ik weet hoe je je voelt. Vooral als je net ongesteld wordt; aan de ene kant boos, teleurgesteld dat het niet is gelukt en rationeel denk je oke van dat wachtbankje af en hop weer proberen.. Ik ben vorige week zondag ongesteld geworden en nu een weet later opzich wel weer redelijk rustig. Ik hoop jij ook snel (hug)!

Ucks: heel goed dat je niet meer test en inderdaad: geen bloed geeft moed! Gaat vast goedkomen!

Pinniewinnie: jammer van je testen.. Maar het kan nog toch?! Ga hier voor je duimen!

Ils1: wat een emoties dan he? Ik denk dat het ook altijd dagen blijven die in je geheugen gegrift blijven.. Maar het nu weer een beetje?

Moodyl: wie weet! Alles is mogelijk! Ik hou hoop voor je deze maand!

Lizzy: ook voor jou ga ik hard duimen!!!

Hoe is het verder met iedereen?

Hier weer wat rustiger.. Zou woensdag naar de gyn moeten maar is verzet van woe 11 mrt naar VRIJDAG 13 MRT!!!! Gelukkig doe ik niet aan bijgeloof want anders zou ik nu al kunnen zeggen dat t een slecht nieuws gesprek wordt 😵!

9. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    He meiden, hier ook weer eens een berichtje van mij. Ik leest wel mee maar ben bewust niet zo actief. voel me deze maand vrij rustig en dat bevalt me erg goed. Ben nu 7dpo, dus nog een weekje tot nod. Gisteren ineens zwaar zenuwachtig en t gevoel dat t gelukt is maar dat is puur een gevoel. Gelukkig trok dat na een paar uur weg en sta ik weer op de grond :D

Belony, nee... Dat is balen meid! Hopelijk kun je wat fijne afleiding vinden dit weekend. Knuf!

Ucks, spannend zeg, maar idd zwanger ben je en meer kan er nu niet gezegd worden.

Moody liepen wij nou gelijk met nod of niet?

10. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Mijn ei was wat vroeger en het jouwe een beetje later :) ik ben nu 10 of 11 dpo. Mijn ei waarschijnlijk op dinsdag 24/02 gehad...

11. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Hier ook bruin gespot...bij t "diep" afvegen al lichter bruin naar rood.
    T stroomt niet, maar weet wel waar ik aan toe ben!

Laat maar komen! Eindelijk duidelijkheid!!! 😃

12. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Belony en Pinniewinnie, wat balen dat jullie ongesteld zijn geworden :( dikke knuffel voor jullie! Gun het jullie ook zo van harte! We zaten op het forum net een beetje in een positieve flow waarbij het opeens bij de ene na de andere scheen te lukken..

Ucks, groot gelijk dat je niet meer test! Maar ik zou me ook goed voor kunnen stellen dat je onzekere gevoel er niet direct mee vertrokken is.. Ook een knuffel voor jou, vol positieve energie!

Robijn, ik hoop dat het ei wat je gezien hebt inmiddels gevuld is en dat je daarom nog niet ongesteld bent geworden! Ik zal duimen!

Ik zal ook duimen voor de rest die op het wachtbankje zit op dit moment!

13. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Is dit je eerste menstruatie na de miskraam? Beetje dubbel, fijn dat je inderdaad weet waar je aan toe bent, jammer voor je dat je niet direct weer zwanger bent..

14. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sterkte voor de dames die nu weer een nieuwe ronde in gaan xxx

15. pinniewinnie

2 feb 2015
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat "grappig" dat we allemaal op dezelfde dag ongesteld worden!
    Mogen we ook allemaal op dezelfde dag over 4 weken positief testen:)
    (en de rest natuurlijk ook!)

16. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Dat hoop ik ook voor jullie dames! Even snel een reactie, denk de hele tijd dat ik bloed verlies maar gelukkig is dat niet het geval! Wel heel rot dat ik dat psychisch blijkbaar zo voel..

Net uit eten geweest en nu voor het eerst misselijk! :$
    Teveel gegeten waarschijnlijk.. ging net bijna over mijn nek..

Nu even rustig op de bank, hopen dat het zakt.

17. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Hoe frustrerend...de twijfel is terug!!!

Ik maar 1x bruin/roodachtig (heel minimaal) afgeveegd en daarna hele dag alleen maar witte afscheiding...áls er al afscheiding IS!!! Want ik ben zo kurkdroog als wat daar!! Herkent iemand dit?? En dat is toch echt niets voor mij... Heb niet eens zin in vrijen....zo vreemd!

Wat is er toch aan de hand???😳😳😳😳

Daarnaast "voel" ik ook mijn baarmoeder. T is bezig gevoel zeg maar...maar waarmee in vredesnaam??? Help...is t al dinsdag? Ik wil nu wel meer weten 😔

18. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Ja Lizzy, t hád mijn eerste menstruatie weer kunnen zijn na mijn miskraam.... Maar ja of t doorzet of wat anders is....geen flauw idee!

19. pinniewinnie

2 feb 2015
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jee, Lindaaatje...
    Bij mij is het ook erg weinig, tot niks. Totaal niet wat ik gewend ben! Het zal wel doorzetten, morgen denk ik!
    Tijdens het wc gaan voelde ik ook mijn baarmoeder, maar ja het heeft flink geleden.

20. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hoi dames! Wat een hoop onzekerheid!

Lindaatje: bij mij begon de eerste menstruatie na de mk net zo. Pas twee dagen na de 'valse start' zette het echt Door. Maar ik hoop dat jij niet ongesteld gaat worden!

Ucks, hoe voel je je?

Hier gaat alles goed. Net als bij 'B' steeds het gevoel bloed te verliezen. Ik veeg me dan ook steeds eerst af voor ik ga plassen zodat ik het wc papiertje kan checken op bloed. Ik hoop dat ik dat nog acht maanden mag doen.
    De misselijkheid neemt hier ook toe, vermoeidheid idem. En ik wordt s nachts wakker van mijn borsten, zo zeer doen ze. Yes! :)

Deel Deze Pagina