Hoi lieve dames! Welkom Ucks! Ook twee achter elkaar. Hier nog een helaas. Onze dochter is ook drie. Geweldige leeftijd hè? Ik vind haar hilarisch op het moment. Sjaaa ik duim als een malle voor je! Mijn Wens: Dat het lichte streepje op de kruidvat test vandaag van een nieuwe zwangerschap is en niet van de miskraam.
Huhhh, Magnolia. Heb je een lichte streep op de test?? Maar je zit toch nog voor je eisprong? Hoe kan dat dan?? Foto foto!!
@pitahaya ik was bij alle drie rond de 6 wkn. Heb goede hoop als ik eindelijk een hartje zie kloppen. Dat hrb ik namelijk alleen bij mijn zoontje gezien en die is er gezond en wel. Mijn man vond de pauze moeilijker dan ik, ik had t echt even nodig. Moest nu ook echt de knop weer omzetten eerlijk gezegd hoor... Maar nu hij om is wil ik niks liever. Heb mezelf denk ik onbewust ook beschermd door me er zo vanaf te keren een jaar lang...
Oh spannend magnolia, heb je al wel weer een blanco test gehad na je miskraam? Hier was ik vandaag heel opstandig. Kon iedereen wel schieten. Beetje frustratie in me momenteel over alles wat bij elkaar komt. En dan ook nog een lijf wat gesloopt is maar helaas niet meer zwzwanger. Geduld is zo niet míjn ding. Najaar even diep ademhalen, ventileren en ik ben er weer! Zondag testen om te kijken of mn hcg al weg is. Duimen!
Zo herkenbaar! Van de week was ik zo chagrijnig dat ik iedereen wel wat aan kon doen. Niks was goed. Vanmorgen een dip omdat mijn lijf zo'n pijn blijft doen. Vanmiddag even buiten geweest en dat heeft mij goed gedaan.
@magnolia83 3 jr is geweldig! Zo wijs en zulke leuke uitspraken en vind hem iets makkelijker dan jaar terug omdat hij nu dingen begrijpt en je in overleg kunt. 2 en wel alles kunnen, maar geen gevaar zien vond ik een pittigehaha mijn ovu test was vandaag donkerder dan gisteren. Lijkt toch een eisprong aan te komen 1 dezer dgn en morgen is dag 14 van mijn cyclus. Zou dus heel netjes zijn als dit zo blijkt! Duimen!!
Hoiiiii ik ben nieuw hier.. moet even uitvogelen hoe dat werkt maar ga er ook eentje maken! dankjewel.. ik ben nu pas 7 weken.. Dat is waar wat je zegt heb er inderdaad geen invloed op..
Nou meid! Fijn dat je vruchtbare dagen er aankomen dan kan je aan de slag! Dankjewel! Wij hebben het opgevangen en begraven in onze tuin.
Hoi dames, ik vervoeg mij als ik nog mag!? Hier helaas ook een vroege miskraam.. Middenin de feestdagen 27 december had ik ongesteld moeten worden, 26 december testje gedaan en heeel licht streepje, 27 's morgens nog een testje gedaan en toen ik daarna veegde, zag ik dat ik toch ongi was.. test was echter nog steeds positief en streepje was zelfs duidelijker geworden. Bij de zwangerschap van ons zoontje heb ik de eerste maand ook nog gewoon mn ongi gehad, dus ik dacht dat het met het oplopende streepje wel goed zat! Wij al helemaal blij! Tot ik op 29 december er toch niet helemaal gerust in was en nog een testje gehaald had en helemaal wit.. niks meer te zien.. dan wist ik al hoelaat het was.. 30 december nog bij mn HA geweest, die ook zwangerschappen doet, hij heeft nog een echo gedaan en zag inderdaad dat mn baarmoeder vergroot was, dus dat er inderdaad een zwangerschap was (geweest), bloed geprikt en 31 december 's morgens de uitsag: negatief (happy new year! ) Alhoewel het echt nog heel vroeg was, en ik in eerste instantie dacht dat dit niet zo'n impact zou hebben, heb ik er toch heel diep door gezeten! Vooral op oudejaarsavond (met de nodige buikpijn en hevigere bloedingen) zag ik alles zwart! Gelukkig is dat nu wel voorbij, ik heb terug zin in alles en met te gaan werken enzo mn leven weer terug opgepikt, maar ben er vaak toch nog verdrietig over hoor, het was misschien nog geen kindje, maar had er wel een geworden, toch? 'Blij' te lezen dat heel veel gevoelens die ik heb, jullie ook hebben! Ik hoop dat we allemaal snel weer zwanger zijn!
Welkom glinster! Pff dat zijn geen leuke feestdagen geweest. Sterkt met het verwerken hiervan. Hoeveelste kindje is het van iedereen? Wij hebben een dochter van 21 maanden. Liva fijn dat je vruchtbare dagen er weer aan komen. Lekker aan de slag en dan weer in spanning wachten. Mijn ongi is officieel weer voorbij. Ik ga vanaf di weer beginnen met ovulatietesten, aangezien ik een korte cyclus heb. Gok eind volgende week of weekend de piek..
Annekeruiter@ wel fijn zo korte cyclus. Hoef je niet zo lang te wachten. ik heb ook ergens rond einde van de week mijn eisprong. Hopen op veel bevruchtingen. Wij hebben nog een dochter van 5,5 jaar. leuke leeftijd. Vind eigenlijk alle leeftijden erg leuk. daarom is het ook mijn beroep geworden. werk nu op een bso van 4 t/m12 jaar en voorheen kinderdagverblijf van 0 t/m 4 Erg leuk succes met zwanger worden
Heey wat leuk liva.. Ik werk ook op een bso! Ben afgestudeerd pedagoog.. Dus ja vind Kids gewoon leuk. Iedere leeftijd heeft zijn charmes.
Wat fijn, lekker korte cyclussen. Dat zou ik ook wel willen. Bij mij duurt het elke keer zo lang... Maar ik hoop eigenlijk dat deze cyclus nu wel wat korter gaat worden. Ben het zo zat. Ik ga maandag ovulatietesten kopen bij zwanger en kids. Hopelijk zijn ze snel binnen! Ik hoop echt deze ronde uberhaupt een ei te vinden. Bij ons is het het eerste kindje. Dus meteen ook bij het eerste kindje een miskraam. Erg heftig. Nu hopen dat ik snel zwanger raak. Vooral de laatste weken ben ik er weer erg mee bezig. Het kan mij niet snel genoeg gaan. In maart gaan wij verhuizen naar een groter huis. Van een klein appartement naar een huis van 4 slaapkamers. Daar kunnen dus 3 kindjes komen. Het zou perfect zijn als ik dus nu zwanger zou raken... Dan is er dadelijk meteen een kamertje opgevuld. Hadden jullie ook het gevoel bij je miskraam of het een jongen of meisje zou worden? Ik had heeeeel erg sterk het gevoel dat het een jongetje zou worden. Waarom weet ik niet. Helaas zullen we nooit weten of het ook echt zo is. Ben benieuwd wat ik bij de volgende zwangerschap zal voelen.
@Pitahaya Mooi dat je z'n gevoel hebt. Ik had bij mijn dochtertje ook het gevoel dat het een meisje werd. Met 16 weken zeiden ze tegen me het word waarschijnlijk een jongen zoals we het zo zien. Maar met de 20 weken echo zeiden ze toch dat het een meisje was. Daar klopte mijn gevoel wel heel erg bij. Bij me miskraam had ik een gevoel dat het een jongen was. Maar zoals jij zegt zullen we dat helaas nooit te weten komen.
Nee, vind ik ergens wel jammer! Misschien dat ik mij met een volgende zwangerschap heel anders voel en dan zeg dat het een meisje word, of juist het zelfde en dan word het een jongen. Dan had ik misschien wel gelijk. Maarja... we zullen het nooit weten dus laat het ook maar los dan.
He dames, ik had sterk het gevoel dat het een jongen was. Vanaf dag 1 zei ik het. Had zo sterk gevoel dat ik nu ook wel is praat over hij. In een onderzoek die ik is een keer gelezen heb, was naar voren gekomen dat 70% van de miskramen jongens zijn. Meisjes zijn een sterker geslacht En bij een vroeg geboorte zijn meisjes ook sterkter. dus het kan heel goed zijn dat onze gevoelens kloppen. maandag weer extra vruchtbare dagen. En rond vrijdag eisprong
Ik had nog totaal geen voorgevoel.. Al heb ik altijd wel gedacht dat ik alleen maar meisjes zou krijgen.. Naja, we zullen er nooit achter komen idd.. Ik ga vanaf morgen weer lekker genieten van mijn man, extra ons best doen tm volgend weekend/begin volgende week en daarna weer op het wachtbankje..
Welkom Glinster. Wat jammer dat het zo vroeg mis gegaan is. Wat grappig dat de meeste van een jongen uitgaan. Hier nog één. Ook ik weet niet waarom. Maar ter relativering, bij onze dochter was ik er ook van overtuigd dat het een jongen was. Action testen zijn wit geweest maar kruidvat is gevoeliger. Het streepje is van de miskraam. Kan bijna niet anders. Mijn bannen klopt niet. Meen mn ovulatie maandag gehad te hebben. Als ik daar vanuit ga kan die streep niet van een nieuwe zwangerschap zijn. Maar we mochten dagdromen.
Ik heb ook hele lange cycli. De kortste is 30 en de langste is 100+. De laatste was 82 dagen. Ben benieuwd wanneer ik ongesteld word. Wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje. Ik had bij de eerste zwangerschap het gevoel dat het een jongetje was en bij deze laatste een meisje. Don't ask me why.