Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Magnolia83, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Lindaatje, was het niet goed :(?

Tacita, knuffel voor jou!

2. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Haha! Wij zijn elkaars BIg Brother; houden elkaar in de gaten 😄😄

Ja! Wachten op eisprong. Zal zo verslag doen. 😃

3. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha ja volgens mij ook, maar goed, wel fijn dat we elkaar hier in de gaten houden allemaal!

Neem maar even lekker tijd voor jezelf, we lezen het wel als je eraan toe bent! Knuf!

4. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Wat was ik zenuwachtig!!! Pfff... Zo bang voor erg nieuws! Wat voor ergs? Geen idee... Weggestuurd worden zonder iets te weten ofzo 😊

Al met al komt t erop neer dat er verdikt slijmvlies te zien was. Daardoor kon hij niet met de echo alles goed leeg zien. Uit de vorige echo en mijn verhaal concludeerde hij dat wel.
    In mijn rechter eierstok zat een follikel die nog moest springen.
    Zijn advies was om over 3 weken als (ja "áls...."😜) ik ongesteld word, kán ik ervoor kiezen om met een microscoop te laten kijken of écht alles weg is. Vind t persoonlijk onnodig om überhaupt nog ongesteld te worden 😄 en we pakken deze eicel wel 'ff' in hihi nu we weten dat ie eraan komt.
    Dus eind maart even verder kijken. Mijn zelf neergezette NoD datum zal eind maart zijn. Dan ga ik gewoon weer een afspraak maken in t ziekenhuis om weer eens te laten kijken. Dat mag ook gewoon 😊

Al met al redelijk goed gegaan.

Mijn lichaam is nu pas bezig met een nieuwe ronde dus. T heeft soms écht even tijd nodig. T heeft een flinke klap gehad. En daar moet je zeker niet "even" overheen walsen met je gevoel van "ik wil door". Ik merkte dat bij mezelf ook met mijn mega eigenwijze ongeduld 😄😄 maar blijkbaar had mijn lichaam dit even nodig.

Nu op naar de klus momenten! Heerlijk! Ik weet iets van wat er binnen gebeurd. 😃

5. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Ben er al aan toe :-D

6. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Valt mee gelukkig! 😄

7. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Inderdaad mijn eerste menstruatie na de ma, maar heb op de echo op 18 februari een eitje gezien dat op springen stond, vandaar dat ik mijn nod op 4 maart had berekend.

Ik vind het ook lastig om zo lang te wachten met testen, lizzy. Maar wil mezelf ook niet gek maken.

Ik snap je gevoel Tacita, zou het denk ik ook heel dubbel vinden..

Ben benieuwd naar je ziekenhuis verhaal Lindaatje!

8. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    He Lindaatje, je weet in ieder geval dat er weer een eisprong aan zit te komen, dat lijkt mij toch wel goed nieuws? De meesten hebben na 6 weken wel weer een menstruatie maar dat hoeft dus niet zo te zijn, na een bevalling verschilt het ook heel erg wanneer alles weer op gang komt. De ene is 6 weken later weer vruchtbaar, bij mij duurde het 6 maanden voor ik weer ongesteld werd.

Ik ga ervan uit dat het wel een paar maanden zal duren voor mijn lichaam weer op de rit is, dan kan het alleen maar meevallen ;)

9. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    O, ik loop achter met reageren zie ik ;). Zal straks even rustig bijlezen!

10. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja ik moest in een keer ook even bijlezen ;)

Nou aan de klus dan maar weer Lindaatje, na je schutting is nu je vent aan de beurt om onder handen te nemen :p

11. pinniewinnie

2 feb 2015
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow! wat een nieuws hier allemaal!

Lizzy, bedankt om de tabel aan te passen!

Tacita, van harte gefeliciteerd! En zo snel al, wow!

Lindaaatje, wat apart dat je wel een streepje had en toch niet zwanger blijkt te zijn, wat naar! Wel fijn dat je snel weer een eisprong hebt:)

Welkom aan Saar en Mama!

12. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    JAAAAA!!! Zal eerst m'n mannetje wordrn denk ik haha!! Schutting gaan we maken in t laatste weekend van maart als t mooi weer is. Er moet nogal wat hout besteld worden bij de houthandelaar (we hebben t tegen inkoop dat scheelt enorm haha) en dat zijn we nu aan t meten en berekenen. 😃

13. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Enjoy :D:D:D

14. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je wel!

15. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Welkom aan de nieuwe meiden. "Jammer" dat je je hier komt aanmelden....want dat betekent een miskraam nog niet zo lang geleden.

Ik hoop dat je hier vindt wat je zoekt: lotgenoten met de beste eens voor elkaar waar je je verhaal openhartig kan luchten. Jullie zijn welkom....😘

16. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb een dag niet gekeken, wat heerlijk gekletst meiden :D

Ik geloof niet dat ik alles kan onthouden, sorry als ik iemand vergeet :)..

MoodyL van harte meis! Top nieuws.

Lindaatje wat een vervelend nieuws dat je niet zwanger bent. Wel goed nieuws dat je eisprong eraan komt! Wat kan je lichaam ook van slag zijn na de miskraam he..

Welkom muisje en Saartje. Erg spijtig dat jullie ook een miskraam mee hebben moeten maken. Kletst gezellig mee meiden, gezellig :)

Ik ben sinds een paar dagen best wel misselijk af en toe... Je zou bijna gaan denken dat ik zwanger zou zijn, maar dat kan niet ;). Ik denk dat mijn eisprong eraan zit te komen. Heb ik weleens eerder gehad dat ik voor die tijd misselijk was. Laat die eisprong nu nog maar even een paar dagen wachten voor de zekerheid haha ;)

17. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Ik had het gevoel ook niet zwanger te zijn. Ik wist wel dat ik niet wist waar m'n lichaam mee bezig was.... Met opknappen dus 😄 vandaar ook de aankomende eisprong als t goed is 😊👍

18. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Ik hoop van harte dat je ei blijft zitten tot zaterdag ochtend! Met een positieve boodschap van de gyn op vrijdag!

19. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Dank je wel, Lizzy! :)
    Hoop het ook zo. Ik kom er alleen om mijn cyclus in de gaten te houden. De onderzoeken hebben mijn vriend en ik in september al gehad. Ik heb altijd op cyclusdag 10 en cyclusdag 12/13 een echo. Dan kijken ze hoe mijn eitjes op de hormonen reageren. Hopelijk is dit de laatste keer.

20. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe dames. Ook ik vind het naar dat jullie je hier moeten aansluiten. Hopelijk vinden jullie hier steun.

Lindaatje: jammer dat je niet zwanger bent, maar ben erg blij met de goed afloop.

Deel Deze Pagina