Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Magnolia83, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ucks wat fijn dat je nu meer hoop hebt en dat het beter aan voelt! Die paar sliertjes kunnen inderdaad echt geen MK zijn geweest. Spannend morgen de echo.. ik hoop echt dat jullie meer duidelijkheid krijgen! Ik duim in ieder geval voor goed nieuws voor jullie!

Geen sorry zeggen Magnolia, dat is nergens voor nodig! Dit is juist de plek om je onzekerheden kwijt te kunnen en je verhaal te doen. Wat jammer dat ze nog niks voor je kunnen doen.. Nog even doorbijten tot volgende week dus helaas :(.. Ik hoop dat de tijd snel gaat voor jullie. Ik duim ook voor jou meis!

2. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.047
    113
    Vrouw
    Ucks, ik hoop op een goede echo voor jou morgen!

Magnolia, dikke knuffel voor jou. Ik snap je angst en onzekerheid heel goed, wat moet het slopend zijn om niets anders te kunnen dan afwachten.

Ik heb gevoelige borsten en menstruatie achtige krampen.. Dus lijkt me dat er wel iets gaande is in mijn lijf?

3. Ucks

Ucks Actief lid

15 jan 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt Robijn! Spannend die klachtjes hoor, ik duim voor je!

4. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Lieve dames, heel erg bedankt voor jullie reacties. Jullie woorden hebben me echt goed gedaan.

Hier is het inmiddels weer overgegaan in doorzichtige heldere afscheiding. Dit past dus wel bij een gesteurd haarvaatje. Dat was de afgelopen keer niet, omdat het toen ruim een week doorging met roze/rode afscheiding. En is toen niet gestopt.

Het zegt allemaal geen hol natuurlijk maar voel me wel beter dat het gestopt is. :) Ik probeer mijn zen houding weer te vinden. :)

Ucks, jij mag morgen al! Hoe laat? ben je zenuwachtig?!

Robijn, spannend! Ik hoop dat het een goed teken is!

5. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Steek het maar lekker op de hormonen Magnolia (da's een goed teken ;))

Dank voor alle welkomsberichtjes!
    Vandaag moest ik naar het ziekenhuis voor controle, anderhalve week na de miskraam was er nog wel wat "rommel" te zien maar ik mag van de gyn nog 2 weken afwachten. Het vloeien moet tegen die tijd wel gestopt zijn, anders moet ik weer terug en dan moet ik ervan uitgaan dat ik dan alsnog een curettage krijg. Het worden dus weer 2 spannende weken. Ik leef nu al 4 weken met een rollercoaster aan emoties, die twee kunnen we wel hebben.

Ik vind het wel bizar hoe nuchter ik het allemaal oppak. Ik voel ook helemaal geen verdriet om een verloren kindje, misschien dat het ook komt omdat we het hartje nooit hebben zien kloppen. Als ik achteraf erop terug kijk heb ik me ook maar kort echt zwanger gevoeld, dat gevoel is gestopt bij de eerste echo.

Ik ben wel weer erg onzeker over de toekomst, ik heb PCOS dus het kan zijn dat we deze keer erg lang moeten wachten op een nieuwe zwangerschap. De tijd zal het leren...

6. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve Magnolia, nooit sorry zeggen hier! We weten allemaal heel goed hoe onzeker deze periode is, laat staan als je dat soort klachten hebt. Vooral blijven praten, ff stoom afblazen kan soms echt goed doen!
    Dikke knuffel!

7. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Iedereen reageert er anders op! Ik merkte zelf ook dat ik er redelijk gauw, in ieder geval sneller dan ik verwacht had, rustig onder was. En bij mij was dat zwangere gevoel ook weg, zelfs al een beetje toen het nog niet definitief was. Ondanks dat we twee dagen daarvoor het hartje hadden zien kloppen.
    Soms voelde ik me ook raar, alsof ik er 'vrede' mee had. Maar ik heb in die tijd thuis gezeten en ook al heeft het lang geduurd, ik heb er bewust mee bezig kunnen zijn. Dat heeft bij mij denk ik ook wel gescheeld.
    Merk wel dat het weer wat meer boven komt nu, maar dat is logisch denk ik.

Ik hoop zo dat je gauw weer een positieve test in handen hebt, ik duim heel hard voor je! En hoop dat het in de komende twee weken door gaat zetten zodat het kan stoppen en je verder kunt...

8. mama2512

mama2512 Lid

4 feb 2015
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmmm... had gisteren een zere borst en vandaag voelde ik mij rond de middag misselijk en niet lekker. Nu zit ik weer met een zak chips voor mij, jummie! Twee weken geleden nog buikgriep gehad. Het voelt hormonaal, maar wat is het? Toch nu pas ongesteld? Eisprong?

9. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Dames, heb alles bij gelezen. Nog een hele klus!

Allereerst een hele dikke knuffel voor "M", lieverd toch wat zul jij geschrokken zijn. Ik begrijp dat het nu weer gestopt is? Heb je misschien iets gedaan (geniest, getild) waardoor er een vaatje gesprongen kan zijn? Het doorbloeden is nu allemaal wat beter he, ik had eergisteren ineens een bloedneus. Ook al maanden niet meer gehad.

Ik hoop dat het hier bij blijft meis en duim voor je dat alles in orde is straks op de echo, ik weet hoe eng jij het vindt. Ik ook, had vandaag ineens wat afscheiding dat naar buiten druppelde. Schrok me rot!

Daarbij vannacht ineens heftige buipijn, ik werd er wakker van. Werd gelijk heel naar en ben naar de badkamer gegaan, door kreeg ik een soort van paniekaanval. Zwetend en hyperventilerend op de badkamervloer beland, dacht dat ik moest overgeven maar dat kon ik tegen houden. Doodeng vond ik het. Gelukkig wist ik mezelf rustig te krijgen en kon ik weer in slaap komen.

Mijn darmen zijn nu nog wel wat van slag volgens mij, telkens als ik iets eet dan gaat het gelijk borrelen daar beneden.

Saartje en Muis Welkom. Ik vind het rot voor jullie dat jullie je hier moeten melden, toch hoop ik dat jullie steun en begrip kunnen vinden en dat jullie snel zwanger mogen zijn en blijven.

Lindaatje, wat stralen jou berichten een kracht uit zeg! Echt zo jammer dat je niet zwanger bent maar er staat een eitje klaar om te springen, laat die mooi bevrucht worden!

Hier is MvM vandaag langs geweest, een prachtige knaltest! Werd er stiekem wel een beetje blij van. Die vrouw zei dat ik veel HCG aanmaak en dat ze er een goed gevoel over heeft, zo lief! Vanaf vrijdag mag ik mee doen en mijn urine opvangen. Heb ook een hele lieve en zachte wikkeldoek voor de beeb gekregen. Hoop dat die in november gevuld kan worden met een prachtig beebje.

10. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Ik zwijmel helrmaal bij jouw laatste zinnen over mvm en de beeb...wat een heerlijk gevoel he 😍

Dank je wel voor je compliment. Soms vraag ik mij ook wel eens af hoe ik zo sterk blijf. Ik huil veel hoor, nog wel eens, maar t gaat meer en meer een plekje krijgen.

Ik herken wel wat meiden hierboven zeggen: t was zo kort en we hebben geen tikkend hartje gezien (laat staan dat je t hebt voelen bewegen), dus t lijkt wel of we het sneller kunnen vergeten/een plekje kunnen geven.
    We kunnen achterom kijken en denken: was ik dat? In die hel? Met dat mega verdriet?
    Nu hopen wr snel van het gedoe af te komen. Dan kunnen we weer verder ...😊

Knuffel voor iedereen! 😘

11. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.047
    113
    Vrouw
    Ik zat ook helemaal te zwijmelen bij je laatste zin, Butterflynova. Wat een mooi vooruitzicht! :)

Ik heb net een testje gedaan met ochtendurine... negatief. Mijn lijf voelt wel of er iets aan zit te komen, maar dat voelt al dagen zo. Hoop dat het snel doorzet, word er onzeker van :(.

12. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn dat het gestopt is Magnolia! Hoe voel je je nu ?

Wat ontzettend naar Butterfly :(.. En wat schrikken ook.. Heb je daar vaker last van? Wat fijn dat je mvm test zo knalde, dat moet een fijn gevoel geven :D. Hoe is het nu?

Heel veel succes vandaag Ucks. Ik hoop zo dat jullie duidelijkheid krijgen..

Wat kan je dat onzeker maken he Robijn :(. Ik hoop dat jij ook snel duidelijkheid krijgt meis.

Ik begin nu toch wel kriebels te krijgen voor morgen... :)

13. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier vandaag mijn NOD en opgelucht door de testen... Vorige keer op NOD was het echt een tuurstreep en liep het heeeeel langzaam op. Dus dan voelt dit wel beter. Zei vk ook, dat dit wel fijn was na de vorige keer.
    Heb me dus ook weer aan kunnen melden. Echo duurt nog een tijdje en is ruim gepland met 7wk5dg. Mocht al met 6wk4dg, maar vorige keer was het ook precies dan en daar hadden we gemengde gevoelens bij. Dat begreep ze wel, dus nu wat langer aangehouden. Bij klachten, twijfels enz meteen bellen, zeker na wat er hiervoor gebeurd is.
    Omdat ik eisprong wist (heb dag na positieve ovulatietest aangehouden, omdat we die nacht ervoor geklust hadden en ze 24-48 uur erna aanhouden voor eisprong... lijkt het me dat ik dan eerder een dag verder zou zijn dan minder en dat wil ik liever), ben ik nu ook op 4wk0dg gezet en uitgerekend op 19 november.

Hopelijk gaan deze testen me een beetje een boost en beter gevoel geven...

Bijgevoegde bestanden:

14. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wachten op eisprong (7)

Ils1
    Wensje90
    Mama2512
    Annekeruiter85
    Belony
    Pinniewinnie
    Lindaatje

Wachtbankje (4)

Robijn (NOD 4 maart)
    Joyceee (NOD 15 maart)
    Jeszss (NOD 14 maart)
    Lizzy01 (NOD 16 maart)

Zwanger!! (7)

Liva -
    Magnolia - 5 november 2015 j/m
    ButterflyNova - 7 november 2015 j/m
    iNikkens - 7 november 2015
    Ucks - 10 november 2015 j/m
    Tacita - 19 november 2015 j/m
    MoodyL -

Afspraken

ButterflyNova - 11 maart - Intake MvM
    iNikkens - 12 maart - eerste echo
    Ucks - 12 maart - echo
    Magnolia83 - 13 maart - intake MvM
    ButterflyNova - 19 maart - eerste echo gyn
    Magnolia - 20 maart - eerste echo
    Ucks - 23 maart - echo
    Tacita - 7 april - eerste echo vk
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met jouw gegevens.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De lijst kopiëren werkt niet!!

Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.

15. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    B: Jeetje wat moet dat schrikken geweest zijn! Hen je daar vaker last van gehad? Enig idee waar het vandaan kwam? Misschien was het de misselijkheid die je ineens overviel? Hoe voel je je nu?

Tacita: Nice! :D fijn om die woorden te zien verschijnen he?

Ucks en INikkens heel veel succes vandaag bij de echo's!

Ils: nog maar één nachtje slapen tot de uitslagen, wat onwijs spannend! Hou je het nog een beetje?

Hier: Ik voel me een domme, hysterische gans na gister.:)
    Zo ben ik niet, ik blijf kalm, beheerst. Ik ben om de één of andere reden best vaak als eerste te plekken bij een zwaar ongeluk geweest en bewaar altijd mijn cool, praat met het slachtoffer, bel 112, kan goed tegen bloed en what not. Maar een tikkeltje roze afscheiding die ik niet eens opgemerkt zou hebben als ik niet zo fanatiek het wc papiertje aan het checken was na ieder toilet bezoek is genoeg om me jankend de vlos te laten bellen. Te gênant gewoon.

(ik wil nog even zeggen dat de grapjas die het 'ochtendmisselijkheid' genoemd heeft van mij voor het vuurpeloton gezet mag worden. Het moet een man geweest zijn. Ik heb het bij vlagen de hele dag door. Wat nou ochtendmisselijkheid?!(YES!))

Na die ene keer in de ochtend geen afscheiding meer gehad. En ik voelde me gister ochtend eigenlijk oké. Geen misselijkheid, redelijk uitgeslapen waardoor ik ervan overtuigd was dat ik me niet meer zwanger voelde ergo een miskraam zou krijgen. Gelukkig ben ik nu weer kotsmisselijk. Hé, karma is a bitch! :D

Volleybal begint gewoon een grap te worden, ik heb 0,0 energie. haha. Hilarisch als je high energy probeert en aanval op midden te doen. (welke lul heeft dat net zo hoog gezet!?) Gelijk kramp in mijn kuit ook. Ik heb nooit kramp! :)

Goed, hier gaat het duidelijk weer beter dus!
    Morgen mvm vind ik heel spannend, de test was vorige keer erg licht. En ik ben doodsbang dat hij dat nu ook weer is. :)

16. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    EN de lijst met zwangeren groeit, ziet er goed uit!!!

Tacita mooie testen, fijn om het woord zwanger te zien staan he! Snap dat je de echo liever op een termijn doet dat er een hartje moet kloppen dan op een twijfeltermijn. Dat kan alleen maar meer onzekerheid brengen!

Robijn hopelijk snel duidelijkheid voorje! Niet weten waar je aan toe bent sucks!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik bewondering heb voor de dames die het zo ervaren. Ik heb ook geen kloppend hartje gezien, maar was voor mijn gevoel toch echt al 8 weken heel erg zwanger en stiekem al een beetje aan het plannen. Desalniettemin sta ik er wel vrij nuchter in hoor, de natuur heeft geregeld, het zat niet goed. Maar was toch al van het leven in mn buik gaan houden.

FIjn Butterfly van de knaltest! Altijd een fijne bevestiging. Klinkt heel naar de aanval die je had, daarna geen last meer van gehad? Misschien een combi van angst en snel opstaan dus lage bloeddruk? Dat kan voor nare dingen zorgen!

mama doe je aan ovu testen of juist afwachten?

Magnolia (moet altijd aan de serie dr Hart denken als ik je naam zie:D) knuf voor jou... al dat afwachten en onzerkheid is ook niet niks. Afwachten op de eisprong, afwachten op je nod, afwachten op je echo, het vraagt veel van je!

Ucks vandaag echo he? Heel veel succes!

Ils hoe staat het met je kriebels?

Nou dames... jullie gaan het ws niet geloven, maar ik heb niet getest vanochtend. Ondanks dat ik zowel Action als KV thuis heb liggen, ik kon het niet. Bang voor weer negatieve test en dus teleurstelling. :). Net wel honger maar mn boterham maar matig naar binnen gekregen. Denk dat mijn lijf me heel erg probeert te foppen, niet tof! (ja.... verstand neemt het weer over haha). Nou ja, misschien morgen of anders zaterdag testen, ik kijk wel even. Voel me vandaag wel weer anders.... gisteren niet. welles... nietes...welles... nietes ....:p:p

17. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Verder heb ik trouwens helemaal geen last van rondvliegende hormonen hoor! Heus niet.

18. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja echt wel! Dat apparaatje moest er tijdje over denken en dan word je zenuwachtig. Maar dacht die kv is duidelijk genoeg dus het moet kunnen. Voelt wel ineens echter en zekerder nu, ook omdat ik nu wel op mn NOD zit.
    En idd ook al hadden we de vorige keer bij 6wk4dg een kloppend hartje, ze zeiden toen al dat het geen dag eerder had moeten zijn. Dus 7wk5dg voelt beter, ook al lijkt bijna 4 weken verder ipv 3 weken zo lang!
    Probeer zo op mijn lichaam te vertrouwen, maar gemakkelijk is het niet!

Nu op zoek naar afleiding... De zon schijnt, mooie dag om naar een goede vriendin te gaan (en een vroegere goede kennis die ik al lange tijd niet gezien heb). Zij heeft een paar geiten en schapen overgenomen van onze gezamenlijke vorige werkplek. Die beesten zijn zo lekker gek zeker met dit weer; benieuwd of ze me weer herkennen. Ff dollen en op adem komen...!

Fijne dag iedereen!

19. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wachten op eisprong (7)

Ils1
    Wensje90
    Mama2512
    Annekeruiter85
    Belony
    Pinniewinnie
    Lindaatje
    Saartje5

Wachtbankje (4)

Robijn (NOD 4 maart)
    Joyceee (NOD 15 maart)
    Jeszss (NOD 14 maart)
    Lizzy01 (NOD 16 maart)

Zwanger!! (7)

Liva -
    Magnolia - 5 november 2015 j/m
    ButterflyNova - 7 november 2015 j/m
    iNikkens - 7 november 2015
    Ucks - 10 november 2015 j/m
    Tacita - 19 november 2015 j/m
    MoodyL -

Afspraken

ButterflyNova - 11 maart - Intake MvM
    iNikkens - 12 maart - eerste echo
    Ucks - 12 maart - echo
    Magnolia83 - 13 maart - intake MvM
    ButterflyNova - 19 maart - eerste echo gyn
    Magnolia - 20 maart - eerste echo
    Ucks - 23 maart - echo
    Tacita - 7 april - eerste echo vk

Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met jouw gegevens.

De lijst kopiëren werkt niet!!

Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.

20. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Aaah ♥ Ja een heerlijk gevoel, ik hoop dat het allemaal goed gaat komen. Ook voor jullie! Laat het verdriet toe en hopelijk mag je snel weer blij zijn.

Aaah ♥ Balen dat je test negatief is.. :( Hoop dat je snel duidelijkheid hebt meis!

Dat gaf inderdaad een fijn gevoel, heb er gisteren nog heel vaak naar gekeken. Ik ben helaas bekend met hyperventilatie, al sinds mijn 15e maar zo heftig had ik het lange tijd niet meegemaakt.

Inmiddels gaat het gelukkig weer beter, ben nog wel misselijk (halleluja) maar gelukkig is de angst weg. Vond het gisteren wel een beetje eng om te gaan slapen omdat ik weer last had van mijn buik maar ben de nacht gelukkig goed doorgekomen.

Ils, dikke knuffel voor jou!

En "M" je moet jezelf geen domme gans noemen hoor! Die angst is zo goed te begrijpen. Ik ben ook vrij nuchter maar in dit geval is het zo spannend allemaal. Vrijdag de 13e is morgen jou geluksdag met een prachtige knaller van MvM!

Vanaf de positieve test ben je toch al stiekem aan het fantaseren, je denkt na over de uitgerekende datum en wanneer je het kunt gaan delen. Hoe lang je ook zwanger bent het verdriet zal er niet minder om zijn.

Vind het heel knap dat je niet getest hebt! Je maakt me wel heel nieuwsgierig nu ;)

Deel Deze Pagina