Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Magnolia83, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wachten op eisprong (7)

Ils1
    Wensje90
    Mama2512
    Annekeruiter85
    Belony
    Pinniewinnie
    Lindaatje
    Saartje5

Wachtbankje (4)

Robijn (NOD 4 maart)
    Joyceee (NOD 15 maart)
    Jeszss (NOD 14 maart)
    Lizzy01 (NOD 16 maart)

Zwanger!! (7)

Liva -
    Magnolia - 5 november 2015 j/m
    ButterflyNova - 7 november 2015 j/m
    iNikkens - 7 november 2015 j/m
    Ucks - 10 november 2015 j/m
    Tacita - 19 november 2015 j/m
    MoodyL -

Afspraken

iNikkens - 12 maart - eerste echo
    Ucks - 12 maart - echo
    Magnolia83 - 13 maart - intake MvM
    ButterflyNova - 19 maart - eerste echo gyn
    Magnolia - 20 maart - eerste echo
    Ucks - 23 maart - echo
    Tacita - 7 april - eerste echo vk
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met jouw gegevens.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De lijst kopiëren werkt niet!!

Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.

2. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    iNikkens en Ucks heel veel succes vandaag met jullie echo's.
    Hoe laat mogen jullie? En hoe gaat het met jullie? Spannend dames!

3. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    JAAAA!!! ECHO DAG!!!! Geniet ervan girls!!!! Spannend hoor..... ik denk aan jullie!

4. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    #1524 MoodyL, 12 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2015
    Succes met de echo vandaag meiden!!

Vandaag weer rollercoaster aan emoties. Zo dadelijk ook uitslag van het hcg (vanaf 14u mag ik bellen) en ben bang dat het niet voldoende gaat zijn... Hoop zo op een goede zwangerschap deze keer.

5. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Oh Moodyl wat spannend! Ik hoop zo met je mee dat het dit keer goed mag gaan! Sterkte nog even met wachten.

6. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Wat duurt wachten lang zeg :(

Hoe voel jij je vandaag, Magnolia?

7. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Goed! Wel weer wat licht bloedverlies gehad maar ik denk dat ik dit zelf steeds veroorzaak omdat ik aan mijn baarmoedermond aan het voelen ben.:)

Nergens last van gehad namelijk totdat ik even naar binnen ging om te voelen of hij nog wel dicht staat. En zo ging het gisteren ook dus ik vermoed dat hij erg gevoelig is op het moment. Ik moet er gewoon afblijven en geduldig wachten tot volgende week vrijdag.

Stom he? Als ik dit van een ander gelezen zou hebben zou ik een beetje meewarig mijn hoofd schudden en er het mijne van denken.

8. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Magnolia, ik snap je volledig. Ergens vind ik het dapper dat je het durft. Ik durf niet meer testen en moest ik niet verplicht zijn om de utrogestanbolletjes in te brengen, ik zou het niet doen...

Ben gewoon enorm bang iets te voelen of zien dat me bang zal maken.

Het kan inderdaad zijn dat die enorm gevoelig is nu. De doorbloeding is in ieder geval beter waardoor je sneller kan gaan bloeden. Volgende week vrijdag heb je je echo? Super spannend!!

9. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, tip van linda om hier te gaan kijken. Ik zit nu zelf in de eerste ronde na onze miskraam die twee weken terug plaats heeft gevonden. Boven verwachting maar 5 dagen gebloed en twee dagen terug weer een positieve ovulatietest gehad. Ik heb al een dochter van bijna 20 maanden en heb daarvoor een bbz gehad die wel (gelukkig) spontaan op een miskraam is uitgelopen en uit mijn lichaam is gegaan.

Nu dus op het wachtbankje. Mag ik hier ook meekletsen?

10. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goede tip van Linda haha ;) Welkom! Natuurlijk is de reden waarom niet leuk, maar wel fijn om een beetje van je af te kunnen praten :)
    Netjes hoor, zo vlot een positieve ovulatietest. (Heb je voor de tijd wel getest of je hcg uit je lichaam is? Anders kan een ovulatietest ook vals positief zijn.)
    Hoe dan ook, ik hoop dat je gauw een positieve zwangerschapstest in handen hebt!

11. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik had roze / bloedverlies nadat ik de vorige ronde een canesten gyno tablet had ingebracht. En ik nieste en hoestte op dat moment veel. Soms vraag je je dan echt af wat waar iets mee te maken heeft gehad. Feit blijft dat het enorm doorbloed is van binnen... en dat is zeker in ons geval 10x harder schrikken ;)

Dit maakt ook dat we denk ik weer een onthoudingsfase in gaan hier... Vorige keer had ik al weinig zin erin, maar met name VL durfde het ook niet. En na de mk denk ik dat het deze keer alleen nog maar meer versterkt is. Want je weet dat je een kleine bloeding kunt krijgen na het vrijen (maar dat het dus van die doorbloeding komt) en alles wat ook maar die kleur heeft is ***.

Ik hoop dat we toch gauw echt het roze of blauwe (ik hou het nog even op wit :p) wolkje mogen zweven in plaats van ons zo druk te maken... x

12. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.047
    113
    Vrouw
    Bedankt voor jullie lieve reacties. Die onzekerheid is inderdaad slopend. Mijn vriend zou het liefste willen dat ik vandaag de HA al belde, maar ik wacht liever tot na het weekend. De gyn had het met de na-controle over vier weken afwachten, die zijn dan echt voorbij. En ik hoop stiekem ook gewoon dat ik nog ongesteld ga worden.. Zie zo op tegen nog meer onderzoeken.

Super fijn zo'n duidelijke test Tacita!

Welkom Mavane :).

INikkens en Ucks, hopelijk hebben jullie mooie echo's vandaag.

13. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Zo herkenbaar van die onthouding! Hier ook.
    Waar we voorheen als konijnen tekeer gingen heb ik er, en geen zin in en durf ik niet meer zo goed.

Arme man, ik heb het hem uitgelegd en hij wacht geduldig op de geile fase die de vorige keer rond de 16 weken begon. :D

14. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Dat snap ik heel goed Robijn, daar zou ik ook helemaal geen zin in hebben. Ik hoop dat je lichaam zichzelf weer op de rit zet en je menstruatie heel snel om een leuke reden uitblijft.

15. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ja hoor hier ook, ik wil wel maar ik durf niet zo goed en vl eigenlijk ook niet.

16. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Mavane, welkom hier! Fijn dat je ons gevonden hebt, hopelijk kun je hier je 'ei kwijt' en vindt je begrip. Wat rot voor jullie, hoop dat het snel wel goed mag zijn.

17. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha nou zo erg waren we hier toch al niet en we hebben weinig kans gekregen om het te missen. Tussen mk en deze zwangerschap wel geteld maar 1 keer... Wat dat betreft idd wel weer jammer voor de komende tijd, maar wij durven het allebei niet.
    Nou dan ben ik benieuwd wat er gaat komen na de 12 weken (of bij jou 16 weken grens) haha. En ach, er zijn zoveel manier om intiem te zijn als je wilt. Merk dat we wel nog meer naar elkaar toe trekken sinds deze week, maar totaal echt niet op DIE manier ;)

18. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja echt wel, merk dat ik dat wel even nodig had :). Ging zelfs gisteravond ineens testen omdat ik zo onzeker werd en op zag tegen vanmorgen. Niks voor mij, had ik vorige keer echt niet. :)
    Zondag nog een keer en dan als het goed is niet meer deze zwangerschap ;)

19. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Same here, willen ja, maar durven nee ;)

20. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tacita wat een mooie testen :D.. Fijn gevoel geeft dat he!

Wat fijn dat je je weer wat beter voelt en dat de angst weg is Butterfly :)!

Niet getest Jezssz :$ :$ :$.. Knap hoor haha. Ik zou het niet kunnen denk ik haha..

Welkom Mavane.. verdrietig dat je ook een MK mee hebt moeten maken..

Je baarmoeder mond is inderdaad heel erg gevoelig Magnolia.. Ik heb weleens gelezen dat het niet goed is als je er steeds aan gaat voelen, maar dit weet ik verder ook niet. Laat de week maar snel voorbij gaan...

Hoe was je HCG MoodyL?

Hoe zijn de echo's gegaan...? :)

Hier vandaag het telefoontje al gehad van de gynaecoloog. Ze had vandaag de uitslagen van het UMG binnen gekregen en ze was zo lief om al te bellen omdat we waarschijnlijk al in spanning zaten. Er is niks uit de onderzoeken gekomen! Aan de ene kant natuurlijk echt super goed nieuws, maar aan de andere kant weten we nu nog steeds niet waardoor het 3 x mis is gegaan. Voor nu houden we het maar gewoon op 3 x pech... Maar we zijn wel echt super blij dat we nu weer verder kunnen en weer aan de toekomst kunnen denken.. Gaat weer een spannende tijd worden als ik weer zwanger mag worden/zijn! :).. Ook fijn dat ze vandaag belde, want ik had het vandaag nog niet verwacht. En anders durfde ik morgen bijna niet op te nemen denk ik haha.

Deel Deze Pagina