Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Magnolia83, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ucks

Ucks Actief lid

15 jan 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mavene, welkom meis!!! Wat verdrietig dat ook jij je hier moet aanmelden. Hopelijk kun je je snel bij t rijtje zwangeren voegen.

Moodyl hoe was je hcg?

Ils wat fijn dat de uitslagen goed zijn! Snap je dubbele gevoel, waardoor dán 3x mis... Komt goed!

Onthouding: same here. Ik durf niet. Manlief snapt t en durft zelf ook niet zo. Eerst paar goede echo's. Maar zoals de verloskundige ooit zei 'vrijen en de afstand tot je kindje is te vergelijken met beneden de auto in de garage parkeren terwijl de kleine boven in zijn bedje ligt':)

Hier lukt t afleiding zoeken niet echt meer. Mag om 16:45 voor de echo. Bijna!!! Ben de hele middag al kokhalzend en hoog in de keel zittend misselijk...Jippie!! Nog nooit zo blij gweest misselijk te zijn... Hopelijk zien we straks al iets!?

2. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je, ja zeker een fijn gevoel, voel me voorzichtig iets meer zwanger nu... :)

Kan me voorstellen dat je weer een spannende periode in gaat, dat hadden wij ook, maar laat staan na de meerdere keren die jullie hebben meegemaakt. Maar wel 'fijn' dat er niks bijzonders gevonden is! Nu kun je 'verder'. Hoop dat het gauw weer raak mag zijn en een plakkertje deze keer! x

3. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kan het me voorstellen! Wij hadden de vorige keer pas aan het einde van de week een echo en dan om 18.40u. Zooooo'n lange dag! Deze keer rond dezelfde tijd maar wel eerder op de week, toch iets beter haha.
    Ik ga heel hard voor je duimen!!! Zelfs als ik mn mes en vork er even voor neer moet leggen :D

4. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wat lief, aan de ene kant fijn te weten dat er niks mis is maar waardoor komt het dan hè? Echt 3 keer pech dus :(

Hoop van harte dat het je geen 4e keer hoeft te overkomen!

5. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Spannend! Wij duimen voor je Ucks. Ik hoop dat je iets kunt zien.
    Nog even meis.

6. Ucks

Ucks Actief lid

15 jan 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Manlief staat in de file, gggrrrrr!!! Hopelijk is hij op tijd. Haat files!!

7. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Oeh hopelijk is hij op tijd, succes zo meteen!

En ils fijn dat alles goed is. De mens wil van nature vaak graag t waarom weten, helaas is dat vaak niet bekend. Snap dat het wat dubbel voelt. Maar na zoveel pech miet het voor jullie nu dan toch echt lukken!

8. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Fijn dat alles goed is, Ils. Ik duim dat de volgende blijft plakken.

Ik voel inmiddels lichte paniek. Vanmiddag enorme steken rechts onder in mijn buik, toen ik ging voelen waar het vandaan kwam, voelde ik ter hoogte van mijn eierstok een bobbeltje. En dat in combinatie met niet ongesteld worden...Heb meteen de HA gebeld, kan morgen om 10.45u terecht.. ben zo bang.

9. Ucks

Ucks Actief lid

15 jan 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echo was niet zoals gehoopt. Geen holte of vruchtje, alleen verdikt baarmoederslijmvlies. Of t is al misgegaan of we zijn minder ver (late innesteling). Woensdag weer terug... Pff wat een angst hier, hoopte op een ander beeld en de vk eigenlijk ook. Niks in mijn eierstokken te zien gelukkig. Nu wachten op bloed, een goede echo woensdag of hetzelfde beeld woensdag en dan door naar de gyn en bloed prikken...

10. pinniewinnie

2 feb 2015
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Ucks, wat balen zeg! grote kans, dat het natuurlijk te vroeg is om iets duidelijk te zien! we gaan ervan uit dat het een plakker is natuurlijk!
    (knuffel)

11. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Oh, Ucks das jammer dat het niet het gehoopt nieuws was, maar inderdaad kans dat het nog te vroeg is hoor.

Ils, ben blij dat er niets uitgekomen is, maar snap je dat je soms zou willen dat wel iets zou uitkomen zodat er iets aan gedaan kan worden. Zo 3 maal pech is moeilijk te omvatten hé...

Robijn, hopelijk is het niets! Kan een cyste zijn ofzo? Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Hier uitslag van HCG bloed getrokken dinsdagochtend op 87 (op 14dpo). Ik had toch op meer dan 100 gerekend dus het is dubbel. Vanavond terug bloed laten trekken waarvan ik morgenmiddag het resultaat heb. De vroedvrouw zei dat ik niet mocht vergelijken met men andere zwangerschappen maar dat doe ik sowieso:
    Goede zwangerschap: 1 dag na nod 426
    mk1: 1dag na nod 1012
    bbz: 2 weken na nod ongeveer 400 (maar toen dacht ik dat het al aan het zakken was)
    mk2: 1 dag na nod 58

Dit is de eerste keer dat ik ovutesten gebruikt heb en had men ei al op cd9, als dit de vorige rondes ook zo was verklaart het waarom het hcg toen al hoger lag natuurlijk. Nu heb ik men nod eigenlijk pas nu zondag.

12. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pfff wat een dubbele berichten zeg... Een dikke knuffel voor Ucks en Moody!!!!!

13. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    #1553 MoodyL, 12 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2015
    De vroedvrouw zei wel dat het een mooie waarde is zo vroeg... ik geloof haar en ben hoopvol! :D

Edit. Ik ga haar gelijk geven. Nu begin ik natuurlijk te googelen :)

Bijgevoegde bestanden:

14. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    We zijn inderdaad heel blij dat de uitslag goed is.. 3 keer pech is natuurlijk moeilijk te bevatten, maar aan de andere kant kan het natuurlijk wel. De miskramen waren ook allemaal anders en dat geeft ons wel hoop. Voor nu zijn we wel gewoon heel erg blij dat we geen chromosoom afwijking hebben :).. we kunnen weer naar de toekomst kijken en we hopen dat deze (heel snel) er heel mooi uit gaat zien! Nu hopen dat mijn eisprong nog niet is geweest en maar weer aan de slag haha.

Ah Robijn wat vervelend! Wel heel erg fijn dat je morgen al terecht kan bij de huisarts. Hopelijk is het niks..

Pff Ucks dat is niet het nieuws waar jullie op gehoopt hadden :(.. Wat een domper zeg. Maar het is inderdaad nog heel vroeg en er kan nog van alles gebeuren. Maar voor nu zit je gewoon nog steeds in onzekerheid en dat is k/lote. Een dikke knuffel!

Mooi dat het een mooie waarde is MoodyL. Je kan natuurlijk geen zwangerschap met elkaar vergelijken. Maar ja.. dat is natuurlijk het eerst wat je doet ;)! Ik duim voor je dat het mooi blijft oplopen meis, spannend!

15. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Ohhhhhh meis toch!!!! Wat balen!!! 😔
    Och als ik je een knuffel had kunnen geven, had je nu op m'n schouder mogen huilen.... Och meis... Op naar woensdag: spannend weer!!!

16. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Bedankt meiden, ik hoop ook dat het niets erg is. Hopelijk morgen wat duidelijkheid!

Wat vervelend dat je nog langer in spanning moet zitten Ucks :(. Hoop op goed nieuws woensdag!

Mooie waarde MoodyL, fijn!

17. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    @Mavane: welkom bij de club. Hopelijk vind je hier wat steun bij de rest.

@Ils: wat fijn dat je positief nieuws hebt. Nu kunnen jullie weer verder. Hoop inderdaad dat je eisprong nog niet geweest is.

@ Ucks: wat een nieuws! Tuurlijk zit je in spanning tot woensdag. Hoop dat je een beetje afleiding kunt vinden. Het is gewoon te vroeg, houd je daar maar aan vast.

@Robijn: hopelijk krijg je morgen meer duidelijkheid. Ga voor je duimen.

@Magnolia: hoe voel je je nu? Ben je inmiddels een beetje tot rust gekomen?

Hoe voelen de andere zwangere dames zich?

Hoe gaat het met de dames op het wachtbankje?

18. Wensje90

Wensje90 Actief lid

21 feb 2015
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje meiden! Heb t even zo druk gehad op werk met deadlines dat ik weinig kon lezen en de drukte is nog niet voorbij.. Ga proberen te reageren op alles, maar ik vergeet vast iemand of iets dus alvast sorry daarvoor!!

@nieuwe meiden: welkom maar natuurlijk altijd vervelend dat jullie je hier moeten aansluiten door wat er gebeurd is 😔... Ik merk wel dat we met elkaar veel steun halen uit elkaars berichten dus ik hoop dat jullie hier ook jullie ei kwijt kunnen.

Moodyl: ik heb er alle vertrouwen in dat t goed zit en dat moetje zelf ook hebben. Zelf proberen rustig te blijven is t belangrijkste! Maar natuurlijk heel moeilijk!!!

Ils: onder de omstandigheden fijn om te horen dat er niks gevonden is, maar drie keer een mk meemaken is erg zwaar en snap dat je dan ook nog steeds onzeker blijft. Dat het lichamelijk kan is echter super goed nieuws en komt vast snel goed.

Magnolia: de angst is logisch. Heeft iedereen wel denk ik. En idd geen sorry. We herkennen t als geen ander. Ik ben blij dat je weer wat rustiger bent.

Ucks: bah.. Had zo gehoopt op een super duidelijke echo!!! Ik blijf voor je duimen en woensdag komt t vast goed. Geef de moed nog niet op!!

Robijn: inderdaad hopen dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt omtrent de situatie. Morgen hopelijk gelijk antwoord.

Tacita: gefeliciteerd!!!

Hoe gaat t met de dames op t wachtbankje? En de zwangeren? Het rijtje is aardig aangevuld!! Ik wil ook!!!!

Ik heb mijn eisprong denk ik gehad (cd 10 raar genoeg, voelde twee uur lang aanhoudende pijn in mijn rechter eierstok, daarna niks meer) maar hebben niet geklust.. Bewust.. Heb even voor rust gekozen (ben echt kapot geweest van het niet zwanger zijn en mijn lichaam die me zo gefopt heeft) en moet morgen voor mijn doorverwijzing naar het ziekenhuis. Heel spannend en dat ook nog op vrijdag de 13e! 😵... Ik hoop dat ik morgen wat meer te horen krijg over hoe we nu verder gaat... Weet nu alleen dat ik er half 3 moet zijn..

19. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja rijtje is zeker mooi, maar we willen meer meer meer :D :D :D

20. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de warme ontvangst! Wat een slopende tijd zo na een miskraam, zeker wanneer je weer opnieuw zwanger word. Hoop voor Ucks dat een volgende echo positief bericht geeft!

Na mijn eerste niskraam was ik direct weer zwanger, maar heb me alleen maar zorgen gemaakt. Zo ontzettend zonde van de mooie tijd.

Ik zit momenteel weer op het wachtbankje. Heb vermoedelijk twee dagen terug of gisteren mijn eisprong gehad. Al dagen buikpijn en gisteren wat rose slijmverlies na het vrijen. Alle drie mijn zwangerschappen begonnen anders, maar ga toch vergelijken of ik al voel wat ik toen voelde.

Deel Deze Pagina