Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Magnolia83, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    He dames hoe gaat het hier?

Vanochtend test gedaan en nog een licht streepje zichtbaar. Eind van de week nog een test doen om te kijken of hij dan wit is. Verder is de miskraam zo goed als helemaal achter de rug. Kunnen we weer verder.

Dames met vruchtbare dagen veel plezier!

2. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Lastig hoor zulke lange cyclussen.
    Die van mij zit tussen de 24 en 26.
    Jezszz hoop snel een witte test en een nieuwe menstruatie zodat je weer echt verder kunt.
    Hier de bekende klusweek voor de deur. Eind vd ochtend toch al een ovulatietest gedaan en streepje was al best zichtbaar.. lekker door testen en knuffelen tm weekend!

3. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Wat fijn dat de ovulatie er aan lijkt te komen zeg!

Hier zou dat ook moeten als ik een korte cyclus wil hebben maar heb nog niet echt vruchtbaar slijm. Vanaf morgen ga ik ovu-testen bestellen dus dan daarmee aan de slag. Ben benieuwd of ik deze ronde een ei vind.

Gisteren was manlief jarig en heel veel vroegen er naar.. Hoe zit het met jullie en kinderen? Er was ook een baby'tje op de verjaardag en dan hoor je: Beginnen jou eierstokken al te klapperen? En zo verder... werd er gek van.
    Mja, het is niet anders.

Ik hoop dat ei snel komt, dan hebben we in ieder geval het gevoel dat we verder kunnen. Nu staat het gewoon stil.

4. Ucks

Ucks Actief lid

15 jan 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pitahaya, wat naar als men dat zegt en vraagt hè. Herken t wel 'wanneer komt er bij jullie nu eens een tweede, is t geen tijd!?' Ze denken er niet bij na dat t soms niet zo vanzelfsprekend is. Sterkte meis! hier wordt ik eerder knetter vd ovulatietesten dan wijzer. Eerste test licht streepje, toen iets donkerder (dacht yes hij komt eraan) toen weer licht, toen weer donkerder en nu weer licht streepje. Maar nog geen eentje zo donker als controlestreep. Maar als ik mijn afscheiding moet geloven was t woe, don, vrij veel doorzichtiger en rekbaarder dan nu. We klussen gewoon maar door, hebben er nog plezier in dat scheelt. Zijn gelukkig ook ruim op tijd al begonnen deze maand...

5. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond het zo gek op een test te doen om te kijken of die wit was. En de eerste was een streepje dat was 5 dagen na miskraam en 8 dagen.na miskraam helemaal wit. Gek.om er dan blij mee te zijn. Was een heel dubbel gevoel.

ja vervelend is dat he als mensen er om vragen..je moest is weten denk ik dan.
    vaak.zeg ik dan ook ja we zijn al een tijdje aan het oefenene.
    geen gezeur meer.

hoprlijk zijn wij allen snel zwanger. Het is zo veel erger nu na de.miskraam.
    aan de ene kant rustig maar aan de andere kant denk ik ohh dit gaat lang duren.
    al is dat een onzin gevoel want was de 3e ronde al raak.
    ik zit nog wel soms ohja nu was ik zo ver geweest.
    zou bijvoorbeeld vandaag 11 weken zijn geweest.

Duimen op veel moois dit jaar dames

6. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Ja. Niet iedereen staat er bij stil dat het soms even anders loopt dan dat je graag zou willen..
    vond ik toen ook raar om blij te zijn met witte test en ergens was ik ook blij met mijn 1e ongi na de mk..
    II vind t voor mijn gevoel ook langer duren nu na de mk, maar ook wij gaan nu officieel ronde 2 in daarna dus geen klagen. Maar goed als het goed was gegaan was ik nu op de helft geweest.
    Ik gebruik deze ronde nog de ovulatietesten en ga het daarna weer loslaten denk ik als ik nu weer cyclus heb tussen de 24 en 26

7. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Ook hier zijn de vragen zo herkenbaar. Eigenlijk krijg ik de vragen al jaren, omdat ik al "op leeftijd ben" (36). Nu na 2 miskramen weet een aantal mensen dat we bezig zijn, dus nu krijg ik naast: "wanneer beginnen jullie aan kinderen?" ook nog eens: "en, is het al gelukt?". Heel irritant.

Ik ga zelfs geen ovulatietesten in huis halen. Ik ga proberen het zwanger worden (los van de behandeling uiteraard) los te laten. Na de eerste mk was ik er te veel mee bezig. Dat wil ik nu niet.

8. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Gisteren mijn broer vertelt van de miskraam en hij was helemaal in tranen. Jeetje had zo'n reactie niet verwacht. Zo zie je maar hoe uiteenlopend men kan reageren. Ben er nog steeds een beetje stil van.

Overigens heb ik het nu dus wel met wat meer mensen gedeeld. Vooral na jullie berichten en merk dat het toch wel prettig is!

9. Pitahaya

Wat fijn Jeszss, dat je het met wat meer mensen hebt gedeeld en dat dat goed voelt. Ik heb het ook met veel mensen gedeeld.

Pff, ik ben er ook echt heel veel mee bezig. Ik was de eerste keer in 3 maanden zwanger. Nu ben ik alweer bijna 3 maanden verder en nog niet eens een ovulatie (dus een kans) gehad. Dat is frustrerend.
    Ik ga nu ovulatietesten bestellen bij zwanger en kids en hopelijk krijg ik dan deze ronde een ei en vind ik die ook. Kan gewoon niet wachten met zwanger worden. Zo vervelend.

10. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pitahaya ik hoop dat de ovulatie testen jou goed gaan helpen. En dat je volgende maand zwanger bent!!

Hier beetje alles raar… Ik heb afgelopen donderdag weer getest om te kijken of dat ie al negatief is maar helaas niet het geval. Streepje is nog best donker. Dus ik ben benieuwd wat er eind van de week gaat komen menstruatie…nieuwe zwangerschap….of alles is in de war nog haha…??

11. Pitahaya

Heb je gemerkt dat je een ovulatie hebt gehad? Of was je miskraam gewoon 21 dagen terug?
    Want dan kan het zeker nog wel zijn van de miskraam maar je zou toch wel denken dat het streepje dan wat lichter moet zijn.
    Wat een onzekerheid dan zeg!

12. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Hmm najatt.. dit is wel heel vaag..maar je hebt nog geen negatieve test gehad toch? En weet je idd zeker dat je al een nieuwe eisprong hebt gehad.
    Pitahaya.. ik heb ook de ovulatietesten van zwanger en kids, ik vind ze erg fijn. Ik hoop voor je dat je je eisprong zal vinden en je snel zwanger bent!

Jezszz super dat je het met mensen hebt gedeeld. Dit helpt vaak idd met het verwerken en kunnen deze mensen je steunen.

13. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jawel ik heb wel het gevoel gehad dat die geweest is. Maar ik baal zo dat die hormoon dan nog niet uit me lichaam is. Had vrijdag de vk gebeld die zou terug bellen en heeft ze niet gedaan:S

Ik ga zo zelf maar even bellen om het te vragen nogmaals. Want heb ook nog gevoelige borsten. Als er ddl maar geen overgebleven resten zitten of iets...

14. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja als het goed is wel.

15. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend zeg.

maar wanner is je miskraam geweest dan najatt? En hoelang is normaal je cyclus?
    Het kan snel gaan ik weet het.
    ik had namelijk 14 dagen na start mk mijn eisprong al. Maar had wel al een negatieve test met een week.

jij al negatieve test gehad?

Ik heb het ook veel gedeelt en dat was soms erg fijn maar soms vroegen mensen er naar als ik er even niet mee bezig wou zijn.

Mijn lichaam is fantastisch ;) volgens berekening start vandaag de vruchtbare week. Eind deze week mijn eisprong.
    En vanmorgen bij plassen een klibberig wc papiertje
    vruchtbaar slijm dus. Dat heb ik altijd 3a4 dagen voor een positieve ovulatie test
    klopt weer precies.

Spannend wordt het weer.

duimen dames

16. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Live87 Mijn miskraam was 30 dec en ik altijd een normaal cyclus gehad van 28 dagen. Tenzij het nu dus anders gaat…
    Maar ik zie wel hoe het gaat lopen. Helaas nog geen negatieve tests.

Hoop voor jou ook snel op een nieuwe zwangerschap! Zoals het er nu naar uit ziet gaat het dus de goede kant op!!

17. Pitahaya

Maar je test was ook nog best donker toch?
    Dat is wel vreemd dan. Want volgens mij kun je niet echt ovuleren als je nog zo'n donkere test heb toch? Moeilijk hoor.

Liva87, wat fijn dat het bij jou precies volgens het boekje gaat zeg!! Dat wil ik oooooooook!

18. Ucks

Ucks Actief lid

15 jan 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Najatt wat een onzekerheid hè. Kon je je lichaam maar precies lezen en weten wat er speelt.

Ik heb mijn ei gevonden. Streep even dik als teststreep. Zit nu op dag 16. Mooie tijd dus. Gisteravond nog gevreeen en vanavond voor de zekerheid ook nog maar even😊 daarna begint t wachten weer... Spannend!!!

19. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja klopt hij was nog week geleden nog best donker. Afgelopen donderdag wel wat minder. Maar die action testen ik weet niet of ik daar op moet vertrouwen. Ze geven best donker aan terwijl die van de kruidvat een licht streepje gaf.

Ik heb zo juist gebeld en de vk zal weer terug gaan bellen. Dus ik ga weer ff afwachten.

20. Pitahaya

Ik zou wel elke keer met hetzelfde merk gaan testen hoor, anders geeft het een vertekend beeld.
    Ben benieuwd wat de verloskundige zegt. Heb je wel nog een echo gehad ter controle of alles weg was?

Deel Deze Pagina