MoodyL: Inderdaad typisch. Als ik nog een paar dagen langer gewacht had met bellen.. maarja, dat is achteraf he . Ik begrijp je onzekerheid zo goed, maar je verhoogde HCG is een goed teken. Knuffel voor jou! Nine: Het heeft bij mij zes weken geduurd voor ik weer ongesteld werd. Lindaatje: Ik voel me vooral heel opgelucht. Tuurlijk was ik liever zwanger geweest, maar de blijdschap dat alles het weer 'doet' overheerst. Maakte me zo'n zorgen, vooral omdat ik vier weken geleden dat eitje had zien zitten.. Het is een vrij hevige menstruatie, maar lang leve Alive Feminax . Vervelend die pijn die je had . Zou inderdaad je eisprong kunnen zijn. Nu alles weer op gang komt denk ik dat het ook wel wat heftiger kan voelen allemaal.. Eitje kan inderdaad tot 12u na de sprong bevrucht worden.
Over hevigheid van menstruatie gesproken, hoe ervaren jullie de menstruatie na de miskraam? Het is nu mn 2e, maar ook deze is qua pijnklachten de 1e 2 dagen heftiger dan voor de miskraam. ik voel me echt hondsberoerd. Is dat toeval?
Mijn menstruaties zijn altijd al heel verschillend geweest, ene maand heel veel last, andere maand amper pijn.. maar mij werd na de curretage al verteld dat mijn menstruatie veel heftiger kon zijn dan ik gewend was, dus ik denk niet dat het toeval is!
Mijn menstruaties na de miskramen waren juist minder heftig.. Al heb ik nooit hele heftige menstruaties gehad! De vorige keer had ik maar 2 dagen echt bloedverlies, daarna nam het alweer af.
Ohhh meiden...wat ben ik toch blij met een topic als deze. Iedereen in een andere fase, allemaal met dezelfde feiten in je rugzak met verschillende ervaringen eromheen. Wat leren we van elkaar, genieten we van elkaar, vinden troost, antwoorden en herkenning. Ik besef nu wel even dat ik vaak rustiger wordt van het even van mij af schrijven, even m'n gevoel uiten, op jullie verhalen reageren en mede leven tonen, maar zeker ook jullie het mooiste wensen. Dank! Zo...nu even verder aan mijn schilderij. Ik heb een prachtig schilderij gezien met manlief, maar die was even 360 euro whaha. Met een heel groot canvas voor 7 euro bij action, verf, letters en mijn crea brein wordt het een geweldig schilderij voor boven de bank 😃👍
Mijn eisprong heb ik nu niet gevoeld, terwijl ik de ronde van de miskraam mijn eisprong nog nooit zo erg gevoeld heb als toen. Ik merk dat ik onwijs aan het vergelijken ben wat ik nu voel met wat ik vorige ronde voelde. Ik heb nog steeds nenstruatieachtig gevoel wat toch best aanwezig is. Vorige ronde had ik op deze dag veel slijmverlies. Nu niks. Dus denk nu gelijk dat het niet raak is deze maand. Het verlangen is zo groot deze maand. Ik word er gek van!
Update van mijn kant: hier gelukkig nog geen bloed. Mijn borsten blijven zwaar, vol en vanochtend viel t mij en mijn man op dat mijn tepels wel groter lijken geworden. We zijn weer een paar dgn dichter bij de echo van woensdag!! Afleiding helpt! Wel raar om in zo'n onzekere tijd die veranderingen in en aan je lijf te zien. We houden ons er voor nu maar aan vast en houden hoop!!
Ik ook! Horen jullie ook vaak: "als je er te veel mee bezig bent lukt het niet"? Ik wordt daar gek van! Ik ben best een nuchter persoon, maar zo'n miskraam is niet niks. Logisch toch dat je daar mee bezig bent? Dan is dit forum erg fijn... Succes met je schilderij Linda!
Hoi allemaal! Nine, welkom. Ik heb 37 dagen na verlies van het vruchtje weer een menstruatie gehad. Ik wil nog op heel veel reageren maar ben het weer kwijt. Hier gaat het niet zo goed. Vrijdag avond en zaterdag ochtend weer van roze verlies gehad gepaard met wegblijven van symptomen zoals pijnlijke en volle borsten. Ik heb in paniek de vk gebeld, meer om het even van me af te praten. Zij merkte dat het zo niet meer ging en heeft mijn echo naar voren gehaald. Maandag middag ben ik aan de beurt. Ik ben doodsbang voor wat we gaan zien, of wat we misschien niet gaan zien natuurlijk. Inmiddels is het bloeden over, nu nog wat beige afscheiding, borsten weer wat meer gespannen en misselijk. Ik weet niet meer wat ik ervan moet denken. Heel erg bang voor morgen.
Erg die onzekerheid hè! Fijn dat de vk je afspraak naar morgen heeft verzet! Ik duim voor een goede echo morgen!
Ik duim mee. Fijn dat ze de afspraak naar voren heeft gehaald. Het is ook zo lastig, want dat je die symptonen niet meer voelt hoeft helemaal niets te zeggen.
Magnolia, dikke knuffel!! Ik denk aan je meid! Hoop voor jullie op het allerbeste morgen! Verder wil ik wel op iedereen reageren, maar het gaat zo ongelooflijk snel dag ik het echt niet bij kan houden. Zoveel nieuwe mensen wordt de groep best groot en dat betekend veel meer gepraat haha! Maar ik ben nog steeds blij dat iedereen zijn gevoelens hier kwijt kan en dat er ruimte voor herkenning is. Dat helpt mij echt om goed met de miskraam om te kunnen gaan. Ik weet door jullie dat de angst, gevoelens en onzekerheid logisch zijn en dat het niet raar is dat je elk gevoel probeerd te verklaren. Thank you all for that! Hier is morgen mijn NOD.. Stiekem al wel getest en zowel ik als mijn man zagen een beginnend tuurstreepje.. Niet genoeg voor een foto. Vorige keer had ik vier dagen na NOD een klein echt streepje. Daarom verbaasd het me niet dat (als het echt raak is) ik nu nog geen dikke streep heb.. Spannend!! Ben erg benieuwd of ik morgen een echt tuurstreepje heb
Wat is het moeilijk hè Ucks.. gelukkig al dichter bij woensdag. Probeer positief te blijven. Ach liev. "M" ik was er al bang voor omdat je zo stil was. Wat fijn dat je morgen al terecht kunt, ik hoop zo dat je iets moois te zien krijgt. Is het veel roze verlies? Had je zelf nog inwendig gevoeld? Zou dat er nog mee te maken kunnen hebben? Meis toch, een hele dikke knuffel! Lizzy wat spannend! Hier ondanks diverse symptomen ook nog steeds onzeker, sinds gisteren meer afscheiding waardoor ik telkens naar het toilet ga om te kijken of het geen bloedverlies is. Gisteren was ook de dag waarop bij de tweede zwangerschap het bloedverlies begon.. deed me toch meer dan ik had verwacht.
Ucks ik ben erg benieuwd naar je echo van woensdag! Hopelijk is er dan wel wat te zien. De eerste echo was natuurlijk nog een beetje vroeg. Wel fijn dat de symptomen aan houden, dat moet toch een goed teken zijn?!
Ik kan me je angst zo enorm goed voorstellen! Wel fijn dat de vk dit begrijpt en je eerder laat komen voor een echo. Ik had dat ook met de mk de vorige keer, dat die symptomen wegvielen. Wel 'hoopvol' dat ze bij jou nu weer terug zijn gekomen en dat het roze verlies gestopt is. Ik ga enorm hard voor je duimen!!!! Een dikke knuffel van deze kant x
Spannend zeg!!! In het begin zijn die streepjes soms zo moeilijk op de foto te krijgen! En bij iedereen lopen de testen in een ander tempo op, maar als ik je verhaal zo lees heb ik hele goede hoop Duim duim duim!!!
Wel herkenbaar, heb zelf ook meer last gekregen van afscheiding en dat gevoel vind ik wel heel dubbel. Er is verder geen aanleiding om te denken dat het fout zit, maar als je het voelt weet je niet wat het is voor je het ziet. Wat dat betreft is deze zwangerschap zeker minder onbezorgd als de eerste
Het is inderdaad fijn om hier te kletsen met jullie en zoveel herkenning te zien! Je kan nog zo nuchter persoon zijn Nine maar een miskraam is niet niks en het is heel erg heftig om mee te maken. Dan ben je er hoe dan ook elke dag mee bezig! Ik ben benieuwd naar je schilderij.. foto.. ? Ucks fijn dat je geen bloedverlies hebt en dat de klachten aanwezig zijn. Lijkt met een goed teken .. Gelukkig is het bijna woensdag, wat spannend zeg! Heb je na die laatste testen nog een test gedaan? Of heb je helemaal niet meer getest..? De vorige echo was natuurlijk ook zo vroeg dat er nog zoveel kan gebeuren.. Probeer positief te blijven. Hoe is het verder met je? Wat ontzettend vervelend Magnolia de je steeds roze verlies hebt .. En die wisselende symptomen helpen ook niet mee! Het hoeft natuurlijk helemaal niks te betekenen.. Het is volgens mij heel erg normaal als de symptonen op en af gaan. Wat fijn dat je VK zo goed naar je luistert en dat je morgen al mag komen voor een echo. Ik ben heel erg benieuwd en zal voor duimen. Het is jullie gegund meis! Wat ontzettend spannend! Hoe gaat het verder? Dat kan ik mee heel erg goed voorstellen Butterfly.. Helemaal op die dag, dan ga je wel een paar keer extra naar de wc toe. En helemaal als je meer afscheiding hebt. Wat blijft het ook onzeker he . Gelukkig heb jij volgende week ook de echo en meer zekerheid. Ik duim voor een mooi echo.