Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Magnolia83, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Ils1, hier gaat het goed. Ben best rustig op dit moment. Ik heb me afgelopen dagen vaak gevoeld zoals bij mijn eerste zwangerschap, dat gaf me wel hoop. Veel last van mijn rug, buikpijn, hoofdpijn, af en toe duizelingen.. Vanmorgen dat hele kleine tuurstreepje heeft me goede hoop gegeven.

Oooh Butterflynova! Ik heb net helemaal over jouw stukje heen gelezen! Heel begrijpelijk dat je zo onzeker bent.. Wel spannend om voorbij dat punt te komen waar het bij je vorige zwangerschap mis ging. Dikke knuffel meid! Ik zal mijn duimen voor je draaien!

Tacita, hoe gaat het bij jou? Heb je veel last van kwaaltjes?

2. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Nou precies, fijn dat je dat zegt! Daarom vind ik het extra irritant dat mensen zeggen "dat als je er te veel mee bezig bent het niet gaat lukken". Ik vind het heel logisch dat ik er elke dag aan denk en vind dus ook helemaal niet dat ik er te veel mee bezig ben. Maar zij blijkbaar wel? Ik vind het ook lastig om er wat van te zeggen. Het is zo'n standaardzin die veel mensen uitspreken. Ik negeer het daarom maar een beetje.

3. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Och meis....😳 spannend dus morgen... Weet even niet wat te zeggen...😘😘

4. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    #1644 Tacita, 15 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2015
    Het valt nog wel mee. Bijna alle dagen trekkerig gevoel in buik en lage rugpijn en tepels zijn gevoelig. En ben wat eerder moe, maar dat was mijn dingetje al ;) Merk verder dat darmen wat actiever zijn, maar had ik vorige keer ook. En meer afscheiding.
    Echt misselijk en zo maar af en toe, maar merk wel dat geuren sterker binnenkomen.
    Leuk hoor, je schoonmoeder die hapjes op tafel zet die je niet mag hebben en die heeel sterk ruiken (cervelaatworst, zure zult, ...) en dan niks laten blijken :p

5. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Ik vind de opmerking dat het niet lukt als je er teveel mee bezig bent zo'n rare opmerking... Alsof een zaadcel op weg naar een eitje denkt: o ze is er teveel mee bezig, dus ik draai maar weer om!

Wat een onzekerheid Magnolia :(. Ik hoop ontzettend op goed nieuws morgen.

Klinkt hoopvol Ucks. Hopelijk goed nieuws woensdag.

Spannend Lizzy!

6. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Magnolia, hopelijk is alles gewoon goed, maar ik begrijp je angst! Veel succes morgen!

Ik haat het ook als mensen zeggen dat je er niet zo mee bezig mag zijn. Verschrikkelijk :x net zoals in me nu niet druk mag maken. Ik zou dat ook liever hebben, maar helaas buiten mijn wil om :(

7. Ucks

Ucks Actief lid

15 jan 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat roze slijmverlies sinds eind vd ochtend. Amper op t papiertje, meer met de diptest... Hhhmmm wat gaat dit weer brengen vandaag...?:(

8. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat wil je niet zien Ucks :(.. Wat een onzerheid toch, maar het hoeft natuurlijk helemaal niks te betekenen. Knuffel voor jou!

Tuurlijk wil jij je niet druk maken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Het gebeurd gewoon en je bent er altijd mee bezig in je hoofd.. Ik hoop dat alles goed gaat en dat je straks toch nog kan genieten van de zwangerschap!

9. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Misschien een rare vraag, maar het viel me tijdens de vorige zwangerschap ook op. Naast jeukende tepels ging het rond deze termijn onder zeg maar ook eerder jeuken / kriebelen. Kan dat ook iets met de doorbloeding, hormonen of zo te maken hebben?
    Heb net zoals de vorige keer verder ook geen rare klachten daar ;)

10. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Haha, nou idd!

11. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Grappig gezegd😄😄

12. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Hier rustig nog steeds aan t wachten... Mss vrijdag m'n eisprong gehad, dus dan ongeveer 27 april ongesteld worden... Maar ik hou mezelf in bescherming om de 31e maar aan te houden😊

13. Wensje90

Wensje90 Actief lid

21 feb 2015
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Magnolia: heel veel succes morgen! Ik snap dat t je onzeker maakt. Fijn dat de vk wat kon betekenen.

Ucks: hoe is jouw dag verder verlopen? Hopelijk wordt je woensdag wat wijzer van de echo!

Butterflynova: kan me zo goed voorstellen dat t moeilijk is. Denk daar zelf ook veel aan dat mocht ik weer zwanger worden die dagen erg dubbel en angstig zullen zijn. Maar nu gaat het gewoon goed 😊

Lizzy: ik hoop dat het raak is meis! Spannend zeg!

14. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Magnolia heel veel succes vandaag, ik duim voor je dat je goed nieuws krijgt! Dikke knuffel x

15. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel veel succes vanmiddag Magnolia.. Ik hoop zo dat alles er goed uit ziet! Heb je de spanning nog een beetje onder controle? Ik duim voor je..

Hoe gaat het nu met jou Ucks?

Lindaatje 27 maart bedoel je hoop ik ? ;)

16. Ucks

Ucks Actief lid

15 jan 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Magnolia ik duim voor je! Heel veel succes!!

Heb bloedverlies was gisteren na t werk wat bruinverlies, paar kleine streepjes en wat licht roze. Vanochtend is alles weer weg. Gisteren een halve dag, niet in mijn inlegkruisje maar wel met afvegen en nu weer weg. Mijn pijnlijke borsten blijven aanwezig, maar mijn onderbuik voelt ook wat beurs.

17. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gelukkig is het bruinverlies gestopt Ucks en het is ook gewoon oud bloed geweest.. dat is een goed teken lijkt me :)! Ik duim voor een mooie echo woensdag!

Ik heb mijn ei gevonden met de action testen.. Het streepje kan nog heel iets donkerder, maar dat zal vanavond of morgen wel zo zijn! Gelukkig heeft mijn eitje nog even gewacht dus haha :D

Bijgevoegde bestanden:

18. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wat fijn, dat wordt gezellig vandaag ;)

"M" heel veel succes vandaag, we duimen voor je!!

Ucks, hopelijk houdt het nu op.. ook voor jou blijven we duimen.

Ik voel me elke dag beroerder worden :( Ben met veel moeite op kantoor gekomen.. benieuwd hoe ik het vol ga houden vandaag..

19. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Veel succes straks M!

Ucks voor jou blijft het ook telkens spannend zeg....

Butterflynova oef dat is dan weer het andere uiterste aan klachten en niet prettig! Ben je zo misselijk?

Hier vandaag een beetje 'verloren' gevoel. Na de komst van mijn menstruatie mijn rust weer gevonden, maar dan begint nu het welbekende ik wil weer verder gevoel :p, ik blijf een standje ongeduld. Wel goed om te zien is dat mijn cyclussen heel regelmatig zijn, continue 32 dagen. Wel lang.... dat wel.

Zei van t weekend nog tegen mijn vriend, zul je zien. Deze maand willen we eigenlijk liever niet, omdat ik dan eind december uitgerekend ben en dan een kerst of oud en nieuw kindje krijg. We gaan dus niet bewust bezig. Wedden dat het dan lukt hahaha, zou wel een bak zijn zeg. Maar goed, ga het ook niet een maand overslaan, dat zie ik niet zitten. :)

20. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Magnolia, heel veel succes vandaag! Ik denk aan je...

Ucks, ik duim met je mee voor een goede echo op woensdag.

Butterflynova, dat is niet leuk zo slecht zijn. Hou vol hoor vandaag.

Ils, super dat je eitje gewacht heeft. Heel veel plezier vanavond ;)

Jeszss, tuurlijk wil je gewoon verder doen. Misschien een kerstekindje... :D

Linda, wachten tot 27 april voor je nod gaat wel heel lang duren denk ik. :)

Deel Deze Pagina