Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Magnolia83, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Magnolia, dikke knuffel voor de echo straks! Hopelijk zien jullie een heel mooi kloppend hartje en ziet alles er goed uit!

Ucks, wat fijn dat het bloeden nu weg is! Je vorige echo was aan de vroege kant dus hopen dat je woensdag meer ziet!

Ils1, wat fijn dat je ei gewacht heeft! Hopelijk is het direct raak en blijft het bij 3x scheepsrecht! Hoop voor jullie dat je snel een fijne zwangerschap mag hebben (de rest wens ik dat natuurlijk ook toe!)

Butterflynova, wat jammer voor je dat je zo beroerd bent.. Hoop voor je dat de misselijkheid gauw weg gaat en dat je snel kan genieten van een onbezorgde zwangerschap.

Jeszss, ik kan me jouw gevoel helemaal voorstellen. Ik werd afgelopen ongesteldheid ook heel verdrietig van het ongesteld zijn en kon gevoelsmatig niet op mijn eisprong wachten.. Dikke knuffel meid! Hopelijk springt over twee weken een heel gaaf eitje! Wij hebben hier hetzelfde.. Als het nu niet raak is dan gaan we komende maand minder actief bezig.. ik ben ook liever niet uitgerekend rond kerst en oud&nieuw. Toch wil ik liever ook niet pas volgend jaar uitgerekend zijn ;)

Hier vanmorgen weer getest. Weer een licht tuurstreepje.. Hij is niet echt donkerder geworden. Ik ben ook nog niet ongesteld geworden, terwijl ik dat altijd vroeg in de ochtend wordt.. Ik blijf dus nog even in spanning! (Foto maken lukte nog niet echt.. Verklaar mezelf voor gek als ik de foto bekijk)

2. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Jeszss: 32 dagen valt toch wel mee? Ik heb standaard 36-40 dagen cyclus, de 2 cycli waarin ik zwanger werd zouden zelfs rond de 50 dagen uitkomen.

Dames in de stress: veeeeeel succes en sterkte, hopelijk is het allemaal vals alarm!

Ik heb het idee dat mijn lichaam weer in de plooi komt. Het bloeden is al sinds vrijdag gestopt en ik krijg een drukkend/stekend gevoel rond mijn eierstokken. Het lijkt dus of er weer wat staat te gebeuren. We slaan deze ronde over, ik wil toch gevoelsmatig eerst een menstruatie afwachten. Toch het nestje eerst even "schoonmaken" voor een volgend kindje.

Ik had bij mijn miskraam zo erg het gevoel dat het een meisje was en gisterenavond kreeg ik ineens het gevoel dat de volgende een jongetje zal zijn. Waarom weet ik niet. Ik ben er echt van overtuigd dat ik een jongensmama ben, alsof dit kindje er niet mocht komen omdat het een meisje was. Zo gek!

3. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Lizzy je houdt het wel spannend zeg ;)

Saartje, soms kan je gevoel zomaar gelijk hebben. Op de een of andere manier kwam er in mijn gedachten ook dat de eerste wel eens een jongetje zou kunnen zijn. Bij de eerste had ik lichte voorkeur voor een meisje, alsof het vruchtje dat zou voelen ofzo.. Ik hoop het niet!

Natuurlijk is zowel een jongen als een meisje erg welkom!

Dank dames, ik ben eigenlijk nooit ziek, zwak of misselijk vandaar dat het zo heftig is denk ik.. :(

4. Ucks

Ucks Actief lid

15 jan 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lizzy wat onwijs spannend zeg!!!

5. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Lizzy Je bent niet gek hoor! Een streepje komt er niet voor niks denk ik dan maar, hoop op snel duidelijkheid voor je!!! hier overigens niet heel verdietig van de ongesteldheid hoor dit keer. De teleurstelling was er al eerder met de witte testen. Mijn gevoel wist al wel hoe laat het was en dan zorgt het juist voor rust dat de twijfel weg is. Maar idd een paar dagen later zit je weer in de 'we kunnen nog niet anders dan afwachten modus' en die is stom hahaha.

Saartje het is een hele normale lengte ja dat klopt, maar ik vind het nog steeds lang aanvoelen :p.

6. Ucks

Ucks Actief lid

15 jan 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier weer bloedverlies, helder en meer... Bang dat dit miskraam nr 4 gaat worden:(

7. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland

Haha ja! 😃 27 maart.....pfff tot april kan en wil ik miet wachten hihi

8. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Oooh Ucks, dit is verschrikkelijk! :'( Ik weet dat er niets is wat ik kan zeggen om je beter te doen voelen. Hou je sterk meisje!!

9. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland

Ohhhh nee!!! Hoe waren de anderen? Begonnen die ook zo?

Wat erg 😔 ik hoop zó dat het zou lukken; het is je zo gegund na alle gedoe met de mk....

Ergens hoop ik dat t meevalt en de echo ok is...wanneer krijg je die? Of ga je er nu om vragen?

10. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Magnolia....🍀 succes!

11. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Aah nee Ucks, je gevoel weet meestal al genoeg.
    Ik zou willen dat we iets voor je konden doen.

12. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland

Nee...... oh nee Ucks, ik hoop zo dat het toch goed zit... ben er helemaal stil van :(

13. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ucks, sterkte meid, ik hoop dat je gevoel het mis heeft...

14. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Oooh Ucks! Ik hoop zo voor je dat het niet waar is.. Zou het heel erg voor je vinden als je opnieuw een miskraam zou krijgen..
    Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen 😔

15. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn dat je het gevoel hebt dat je lichaam het weer oppakt Saartje. :)..

Wat ontzettend spannend Lizzy!

Agh nee lieve Ucks :(.. ik weet ook even niet wat ik moet zeggen! Wat verschrikkelijk dat je nu meer bloedverlies hebt. Veel sterkte en een hele dikke knuffel!

16. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Ben ook weer even ongerust. Ik ben gisteren in bad geweest wat ik normaal niet vaak doe. Sinds gisterenmiddag heb ik een brandend en zwaar gevoel in mijn vagina en net bij het inbrengen van de utrogestan had ik fluogele afscheiding aan mijn vingers.

In januari heb ik ook deze afscheiding gehad net voor mijn mk op gang is gekomen. Maar dus wederom geen idee of er een verband is tussen de twee. Voel me echt nog wel goed zwanger, maar die onzekerheid is echt niet om vol te houden.

17. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    He Bah, hoop dat het niks is MoodyL!

18. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Top! Ik gebruikte deze testen ook en vond er ook alle drie de keren mn ei mee. Allemaal een duidelijke knaller, hooguit dag na de test zoals jij hem nu hebt ;)

19. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh neeee... word er helemaal stil van... Ik hoop zo dat je voorgevoel niet uitkomt! Pas goed op jezelf, wij zijn er voor je. Dikke knuffel, ik duim voor je!

20. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sh*t, kan me voorstellen dat je hier ongerust van word en dat die onzekerheid killing is...
    Het is herkenbaar dat je dingen in verband met elkaar brengt. Ik begon de vorige keer (erger) roze verlies en later bloedverlies te krijgen na het inbrengen van een Canesten tablet. Heb soms weer dezelfde klachten, maar zou zo doodsbang zijn om weer ooit zoiets nodig te hebben. Dus zou er echt niet zomaar voor open staan mocht dat advies ooit komen, je hebt er toch een nare bijsmaak bij.

Het is wel 'fijn' dat je je nog zo zwanger voelt, zeker omdat juist het wegvallen van die symptomen verontrustend kunnen zijn.

Hang on! x

Deel Deze Pagina