Liva, wat fijn dat het goed gaat! Negen weken alweer.. Jeetje! Gaat echt snel! Ik kan me goed voorstellen dat het spannend blijft. Dat voel ik nu ook al wel. Mijn man helemaal.. bij elke beweging zegt ie "kijk je wel uit!" Haha! Heel lief hoor, maar wordt er zenuwachtig van.. Hihi
Dag dames, Wat is er een hoop gekletst hier. Ucks, hoe is het met je? Is het bloeden gestopt? Magnolia, wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien. Hopelijk stelt dit je gerust ondanks dat het spannend blijft. Geniet van je zwangerschap. Butterfly, fijn dat je je weer beter voelt. Jeszss, hoe gaat het nu? Ik ben ook niet van het snel bellen naar de huisarts, maar ik zou toch even aan de bel trekken nu. Kan zomaar achtergebleven weefsel zijn. Saartje, beterschap. Moody, fijn dat het de goede kant opgaat met je hcg. Lizzy wat spannend! Ben benieuwd naar je test morgen! Hoop dat je je bij de zwangeren kunt aansluiten. Geldt ook voor Nine85. Liva, wat goed om te horen dat het goed gaat. Negen weken alweer. Wat gaat de tijd hard. Hier alles rustig. Gisteren echo gehad in het zkh. Had een mooi eitje van 15mm. Morgen 2e echo en als het goed is, moet het eitje gegroeid zijn. Komend weekend heb ik mijn eisprong, dus we zijn al begonnen met het extra gezellig te maken. Na het weekend weer gezellig op het wachtbankje.
Hier vanmorgen weer een nieuwe test gedaan... Gister was hij opgelopen en goed zichtbaar, maar nu is het weer echt een tuurstreepje.. 😥 Beetje in paniek nu 😪 wil niet dat dit nu al mis gaat!
Pfff ik kan me je paniek goed voorstellen hoor! Maar probeer moed te houden (en ja, dat klinkt zooooo gemakkelijk!). Zeker in het begin schommelt je hcg nog (er word ook niet voor niets geadviseerd pas over twee dagen weer te testen ) en je urine is ook niet altijd even geconcentreerd. Het kan dus eigenlijk nog alle kanten op... maar het is dubbel, I know. Ik duim natuurlijk heel hard voor je en je krijgt bij deze een dikke knuffel!!!
Lizzy, ik heb nog gelezen ven vrouwen die donkerder testen in de namiddag. Daarnaast is het echt beter om 2 dagen tussen te laten. Het is om deze reden dat ik niet elke dag heb getest... het kan je zo van je melk brengen als het niet goed oploopt. Hou je sterk meid!
Bedankt Tacita en MoodyL, jullie hebben gelijk.. Had ook beter twee dagen kunnen wachten. Dat is inderdaad heel moeilijk.. Ik had gedacht dat HCG sneller op liep, maar niet dus. Pffff moeilijk! Wordt gek van mezelf. Gister super positief gestemd en nu... Bijna niets van over OkƩ, positief blijven.. Gister positieve test en ik ben niet ongesteld en verlies geen bloed. Ik moet nog even wennen aan het idee geloof ik.
Goedemorgen meiden, Jeszzs hoe gaat het nu met je? Nog last gehad van (darm)krampen? Ik heb ook altijd last van mijn darmen en dit kan inderdaad een heel erg vervelend gevoel geven .. Hopelijk gaat het nu beter met je. Hoe gaat het met jou Ucks? Je hebt vandaag toch ook de echo....? Belony, hopelijk is je eitje vandaag groter geworden en kan je ons over 2,5 week een mooie test laten zien hier. Lizzy wat een onzekerheid weer.. Probeer jezelf niet gek te maken, al snap ik dat het lastig is. Achteraf denk je.. Ik had beter een dag kunnen wachten, maar we weten allemaal wat die testdrang met je doet .. Ik testte soms in de middag beter dan in de ochtend. Ben heel erg benieuwd naar de test van morgen en hoop heel erg voor je dat de test mooi oploopt! Mijn ovulatietest was maandagavond echt knalpostief.. Dinsdagochtend ook en dinsdagavond ook nog.. Blijft dit altijd zo lang postief? Misschien ligt het aan het soort testen? Volgens mij had ik dit bij de sensitesten nooit. Zal er straks nog eens ƩƩn doen.
Wachten op eisprong (10) Wensje90 Mama2512 Annekeruiter85 Belony Pinniewinnie Lindaatje Saartje5 Robijn89 Jeszss Joyceee Wachtbankje (3) Lizzy01 (NOD 16 maart) Nine85 (NOD 24 maart) Ils1 (NOD 30 maart) Zwanger!! (7) Liva - Magnolia - 5 november 2015 j/m ButterflyNova - 7 november 2015 j/m iNikkens - 7 november 2015 j/m Ucks - 10 november 2015 j/m Tacita - 19 november 2015 j/m MoodyL - Afspraken ButterflyNova - 19 maart - eerste echo gyn Magnolia - 20 maart - eerste echo Ucks - 23 maart - echo iNikkens - 31 maart - 2e echo Tacita - 7 april - eerste echo vk -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met jouw gegevens. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- De lijst kopiƫren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
Gefeliciteerd Lizzy, ik hoop dat het gewoon goed zit! Ucks, hoe is het met jou? Heeft het bloedverlies nog doorgezet. Vandaag weer een echo?
Wachten op eisprong (9) Wensje90 Mama2512 Annekeruiter85 Belony Pinniewinnie Saartje5 Robijn89 Jeszss Joyceee Wachtbankje (4) Lizzy01 (NOD 16 maart) Nine85 (NOD 24 maart) Lindaatje (NoD 28 maart) Ils1 (NOD 30 maart) Zwanger!! (7) Liva - Magnolia - 5 november 2015 j/m ButterflyNova - 7 november 2015 j/m iNikkens - 7 november 2015 j/m Ucks - 10 november 2015 j/m Tacita - 19 november 2015 j/m MoodyL - Afspraken ButterflyNova - 19 maart - eerste echo gyn Magnolia - 20 maart - eerste echo Ucks - 23 maart - echo iNikkens - 31 maart - 2e echo Tacita - 7 april - eerste echo vk -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met jouw gegevens. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- De lijst kopiƫren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.[/QUOTE]
Lizzy, ik had echt net hetzelfde... net hier geroepen hoe positief ik was, maar de dag erna schoot daar niets meer van over. Ik denk dat het normaal is gezien wat we meegemaakt hebben. Het is niet niets besef ik nu nog maar eens. Mijn huisarts sprak niet voor niets van een trauma! Het komt goed hoor! Ils, ik heb ook 3 knaltesten gehad. Maar ik denk als je ze naast elkaar legt dat de middelste het donkerste zou kunnen zijn?? Bij mij was het alvast zo. Na die laatste test had ik ineens een hele lichte test en was sprong dus geweest. Als je goed geknuffeld hebt zal het wel in orde komen! Belony, dat wordt een gezellig weekend! Hoop op een mooi eitje vandaag! Vanaf 18mm zij ze klaar om te springen zeker of heb ik dit verkeerd op?
Ohhh meiden, wat kan ik het mij voorstellen dat jullie zo onzeker zijn! T is ook niet niets na alles wat wij hebben meegemaakt... Wil jullie toch even sterkte wensen 😘
Hier voel ik niets qua ongie ofzo (had ik voor m'n mk wel, toen voelde ik alles wat daarop wees) maar dat kan ook komen omdat ik in een buikgriep zit, haha... Vandaag wel weer mensen ontvangen om beter te gaan ontbijten, maar m'n buik doet nog wel zeer.... Wachten dus hier... Ik denk afgelopen vrijdag mijn eisprong te hebben gehad. De dagen ervoor deed m'n bm zo'n zeer en toen stopte t vrijdagmiddag. Manlief was iets ziek, we hebben nog wel 1x geklust, maar verders niet.
wachten op eisprong (9) wensje90 mama2512 annekeruiter85 belony pinniewinnie saartje5 robijn89 jeszss joyceee wachtbankje (4) lizzy01 (nod 16 maart) nine85 (nod 24 maart) lindaatje (nod 28 maart) ils1 (nod 30 maart) zwanger!! (7) liva - butterflynova - 7 november 2015 j/m inikkens - 7 november 2015 j/m magnolia - 9 november 2015 j/m ucks - 10 november 2015 j/m tacita - 19 november 2015 j/m moodyl - afspraken butterflynova - 19 maart - eerste echo gyn ucks - 23 maart - echo inikkens - 31 maart - 2e echo magnolia - 2 april - 2e echo vk tacita - 7 april - eerste echo vk -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met jouw gegevens. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- de lijst kopiƫren werkt niet!! druk op quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
Lizzy: Hou je meis. En nogmaals, misschien test je net als ik 's middags donkerder. Het schijnt dat de HCG niveau niet kan fluctueren maar de concentratie natuurlijk wel. Stel dat je voor het slapen gaan drie koppen thee gedronken hebt zal je test de volgende ochtend echt lichter zijn dan de dag ervoor ook al is je HCG waarden gestegen. Zo werkt het bij mij igg zeker wel. Ucks, meid, hoe is het met jou? Gaat het nog goed met je? B: hoe is het met jou? Wat waardeloos dat je je zo beroerd voelt. En morgen is DE dag! Hou je het nog vol? Hoe laat moet je? Moodyl, hoe is het met jou? Voel je je alweer wat rustiger? Belony, have fun dit weekend! Lindaatje we gaan weer duimen deze ronde! Hier, onzekerheid slaat weer toe, maar dat hoort denk ik sowieso wel een beetje bij zwanger zijn. Dat het hartje klopt is natuurlijk een enorme stap, maar we zijn er nog niet. 2 april de volgende echo, dus daar ga ik maar weer naartoe leven. Zou fijn zijn om ook echt op die dag een echo te hebben en niet eerder door een bloeding. Ik heb nog steeds niet altijd heldere afscheiding, hij is nu weer wat beige. Maar ik heb sowieso eigenlijk voor mijn doen heel erg weinig afscheiding terwijl je overal leest dat het meer moet worden als je zwanger bent. Weer iets om onzeker over te worden.
Lizzy, probeer positief te blijven. Ga jezelf vooral niet gek maken. Test gewoon over een paar dagen weer. Hoop dat je weer een beetje opvrolijkt. Ils1: ik heb ook wel eens een paar dagen een knal ovulatietest gehad. Dus is inderdaad goed mogelijk. Moody: dat zal best kunnen dat een eitje bij 18mm springt. Echter springen eitjes bij gebruik van Clomid later. Vanmorgen mijn 2e echo gehad. Eitje was 21,8mm en staat dus op springen. Vrijdag 3e echo om te kijken of het inderdaad gesprongen is. Vorige ronde is mijn eitje pas bij 25,8mm gesprongen.
@Magnolia: onzekerheid hoort inderdaad bij het zwanger zijn en al helemaal met onze geschiedenis. Probeer positief te blijven en te genieten van je zwangerschap. Knuf!
Haha! Gister avond ongeveer drie longdrinks water gehad?! Hoop dat je gelijk hebt. Eergisteren avond heb ik weinig gedronken.. dus misschien dat daar inderdaad het verschil in zit. Ik zal me proberen in te houden om zaterdag pas weer te testen. Ik denk dat de onzekerheid er inderdaad gewoon bij hoort.. Ben zo blij voor jullie dat het hartje klopte! Het is inderdaad een stap dichter bij. Nu hopen op 2 april om dan een nog mooier kindje te zien! 😄 Belony, wat spannend om je eitje te zien groeien! Ik ga onwijs hard voor je duimen!! Ook voor jou Lindaatje! Ucks, succes met de echo meid! Houd je ons straks op de hoogte? MoodyL, dankjewel! Ik hoor mezelf inderdaad nog tegen je zeggen dat het HCG niet bij iedere vrouw even hard oploopt en dat een streepje echt een streepje is! Haha! Emoties en onzekerheid doen een hoop met een vrouw haha! Ils1, succes deze dagen!! Hopelijk is je eisprong goed benut deze dagen! Is je heel erg gegund meid! ButterflyNova, ik hoop voor je dat je weer wat opgeknapt bent! Anders misschien medicijnen vragen tegen de misselijkheid? Dat helpt soms echt hoor! Voor iedereen die ik hierboven vergeten ben een dikke knuffel! Ik blijf hopen dat iedereen volgende maand goed en gezond zwanger is! 🍼😄
Dank je Magnolia en Lizzy! Ik wacht relatief rustig af. Ik heb het druk, ben lekker bezig en vermaak me goed: goede oplossing tegen het afwachten. 😊👍 Moodl...hcg wisselt idd enorm naarmate je meer of minder drinkt. Urine is altijd sterker als je minder drinkt dan als je veel drinkt. Zwanger of niet. Dus dat wisselt je hcg ook 😊 maak je geen zorgen meis. Een streep is een streep. 👍👍