Jeetje Lizzy, ik blijf voor je duimen hoor! Ach lieverd, ik hoop zo dat dat het kan zijn! Ook voor jou blijf ik duimen!! Lief! Een niersteen, dat lijkt mee heel pijnlijk. Hopelijk blijft het hierbij.
Wachten op eisprong (9) Wensje90 Mama2512 Annekeruiter85 Belony Pinniewinnie Saartje5 Robijn89 Jeszss Joyceee Wachtbankje (4) Lizzy01 (NOD 16 maart) Nine85 (NOD 24 maart) Lindaatje (NoD 28 maart) Ils1 (NOD 30 maart) Zwanger!! (7) Liva - ♥ ButterflyNova - 7 november 2015 j/m iNikkens - 7 november 2015 j/m ♥ Magnolia - 9 november 2015 j/m Ucks - 10 november 2015 j/m Tacita - 19 november 2015 j/m MoodyL - Afspraken Magnolia - 20 maart - tweede echo ivm bloedverlies Ucks - 23 maart - echo iNikkens - 31 maart - 2e echo Magnolia - 2 april - derde echo Tacita - 7 april - eerste echo vk ButterflyNova - 15 april - termijnecho gyn -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met jouw gegevens. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. Zwangere dames, wie hebben er nog meer een kloppend hartje ♥ gezien?
Butterfly wat fijn een kloppend hartje! Super! Kun je nu iets meer genieten/het beseffen? Nine, spannend.. zoals de andere meiden ook al zeiden 9 dpo is vroeg.. wil nog niks zeggen Jeszss goed dat je hebt gesolliciteerd! groot gelijk om nu even voor jezelf te kiezen en dan maar vertellen op een andere afdeling dat je straks zwanger bent.. De buikpijn kan idd heel goed vd eisprong zijn, al heb ik dat de afgelopen maanden niet eerder gehad (of zo bewust gevoeld).. we wachten het af.
Wat een super goed nieuws Butterfly! Yes .. Tuurlijk is het nog vroeg, maar met een kloppend hartje is de kans dat het goed gaat zoveel groter al geworden. Echt heel erg fijn voor jullie! Hopelijk kan je het nu allemaal weer meer loslaten en wat meer genieten van de zwangerschap. Wanneer heb je de volgende echo? (Oh laat maar, ik zie het nu al op de lijst ) Nu zit je waarschijnlijk ook de hele tijd met een big smile naar de echo te kijken..? Heb je een foto van de echo? Hopelijk is het bloed wat je bent verloren gewoon van een innesteling Lizzy, dit kan natuurlijk heel erg goed! Wat spannend toch.. Ik hoop dat je zaterdag een mooie test in je handen hebt! Magnolia, de baarmoedermond is sowieso gevoeliger tijdens de zwangerschap. Hopelijk zit alles nog goed. Ik hoop het zo voor jullie.. hoelaat mogen jullie morgen? Mijn duimen draaien heel erg hard! Jeszzs een niersteen klinkt vervelend en pijnlijk.. kunnen ze daar verder nog wat mee?
Yessssssssssssssss Dat is alweer een stapje verder! Ben zo superblij voor jullie *maakt een vreugdesprongetje*
Hoe gaat het met de zwangere dames onder ons? Hoe voelen jullie je? En zitten er inmiddels nog wat eisprongetjes aan te komen? Hier weinig meer veranderd sinds vanmorgen.. vanmorgen dus een aantal druppen donker bloed verloren. Daarna niet echt meer, op een enkele drup na.. Ik ben rustig, maar het houdt me de hele dag bezig. Vanmorgen wel echt een flink potje gejankt omdat ik dacht dat het nu al einde oefening was. Nu heb ik nog een klein beetje hoop dat het een innesteling bloeding is geweest welke naar buiten is gekomen. Vandaag mijn derde dag over tijd.. voorzichtig een mini-vreugde-dansje
Wat zijn jullie lief! Ik gun het iedereen hier! We zijn ontzettend blij, we zijn al verder dan de voorgaande twee keren. Eerste keer een lege vruchtzak en de tweede keer heb ik niets gezien, toen kreeg ik de echo en had ik alles al verloren. Ik hoop dat die kleine lekker door groeit daar binnen en we over een paar weken een prachtig mini mensje te zien krijgen! Toch is de angst nog niet helemaal weg hoor.. De kans is misschien kleiner maar nog steeds aanwezig.. Toch hoop ik dat het nu goed blijft gaan! Hierbij een foto van onze beeb
ButterflyNova, wat een mooie foto van jullie kleintje! Geweldig! Ik kan me goed voorstellen dat de angst nog niet helemaal weg is. Maar in ieder geval fijn dat jullie dit keer een kloppend hartje hebben mogen zien en dat jullie al verder zijn dan de voorgaande twee keren! Het is jullie onwijs gegund!
Ik doe met je mee Overtijd is in dit geval het meeste gunstig Ga je nog weer een keer testen dit weekend of zo?
Ben er stiekem een beetje verliefd op! Hartje klopte ook zo duidelijk. Hopelijk gaat het de komende weken goed.
Dankjewel, vind ik fijn! Ik wilde zaterdag eigenlijk pas weer een test doen.. gister voor het laatst een test gedaan, die leek lichter te zijn geworden dan de dag er voor. Nu denk ik dat ik morgen opnieuw test. Mocht het goed zitten dan moet het streepje donkerder zijn geworden. Is het foute boel dan zal het streepje misschien al wel weg zijn. Ik zou graag een beetje bevestiging willen nu ik dat bloedverlies heb gehad.. Konden we soms maar verder in de tijd kijken haha
Goed nieuws, Butterfly. En wat een mooie echo! Kan heel goed begrijpen dat je verliefd bent. Het is je gegund!
Het is vast een innestelingsbloeding, Lizzy. Ga keihard voor je duimen. Bij mij zit de eisprong eraan te komen. Morgenochtend echo om te kijken of mijn ei al gesprongen is, maar denk het niet. Denk zelf zaterdag pas.
Hier heeft een paar donkere druppen plaats gemaakt voor een stroom rood bloed met weefsels.. 😪 Ik weet het nu even niet meer.. Ben er de hele dag bang voor geweest, maar had nog altijd de hoop dat het gewoon goed was. Dit kan niet goed meer zijn. Ik kruip vanavond onder de dekens.. Ik durf niet meer te dromen en te wensen.. Ik kan de angst niet meer aan, de onzekerheid. Sluit me maar op, want bij al die zwangere mensen in mijn privé omgeving lijkt het goed te gaan.. Geen zin meer in babyshower's, baby borrels, kraam visites en het oppassen op onze kleine neefjes en nichtjes. Drie vriendinnen die op knappen staan... Ik heb er even geen zin meer in, in al dat vrolijke gedoe 😪
Lieve Lizzy, ik vind het echt verschrikkelijk. Geef de moed niet gelijk op ook al ziet het er niet goed uit. Ik snap ook echt wat je bedoelt. Dat ze maar even allemaal de boom in kunnen! Kruip inderdaad maar onder de wol en trek je van de wereld even niets aan! Heel veel sterkte en ik denk aan je!
Oh Lizzy!! Dikke knuffel, het is nu weer heel moeilijk en zwaar, maar het is zo weer je eisprongtijd! Ucks, hoe gaat het me jou? Belony, wij hebben samen een fijn weekend! (en de rest natuurlijk ook)