Hey Donja, Ik snap helemaal wat je bedoeld! Ik wil ook niets liever dan zwanger worden... en het brengt je inderdaad zo in de war hier net hetzelfde.. weet ook niet of mijn cyclus in de knoei is door de mk... of dat ik gewoon terug zwanger ben.. hopend op het laatste maar mag er niet zoveel over nadenken... wel goed dat je heel veel rust vind in je zoontje! Ik duim voor jou en hoop dat je test positief is !
Hoi Chari, Ook zo spannend voor jou zeg.. zijn we allebei overtijd en hebben allebei de symptomen. Ik voel me zo zwanger.. ik ken me lichaam zo goed. Ik weet hoe het voelt.. maar na me mk benik ontzettend onzeker geworden over me lichaam. Ik slik nu 2 maanden vitaminen voor kinderwens met zink en foliumzuur. Om er toch een soort van invloed te hebben. Ik heb me voor en tijdens me mk zo druk gemaakt. En dat wil ik nu echt niet meer. Probeer jij ook rust te vinden en niet veel malen. Anders wordt de teleurstelling zo groot.. En ik denk echt dat het tegen werkt hoe drukker je je maakt! Ik hoop ook voor jou op een positief uitslag. Wanneer ga je weer testen?
Meiden, ik duim voor jullie! Hier vroege miskraam in ronde 9 (4wk+4dg) gehad en ronde 10... Zie banner! Wel ovutesten gebruikt en mijn eisprong was wel 5 dg later als verwacht... Misschien is dit ook bij jullie het geval?
Ik heb ook ovulatietesten gebruikt en heb ook het idee dat die misschien toch later is geweest dan ik dacht.. ik wacht nog eventjes af.. ☺
Hey dames Ben benieuwd of jullie zwanger zijn. Balen voor de dames die ongesteld zijn geworden. Zal weer even frustrerend zijn. Ik ga vrijdag testen. Kreeg 21 oktober te horen dat het hartje vzn het kindje met 9 weken gestopt was. Dacht 11 weken te zijn. Geen enkel teken van miskraam. Dag erna met cytotec vruchtje verloren. Helaas 31 oktober laatste restje gecurreteerd. Alles is me kwa behandelingen meegevallen. Verdriet was er zeker en de wens is sterk. Hebben ook niet gewacht en kijken wat de toekomst brengt. Dat is nog wel het moeilijkste. Echter heb ik 27 november wat bruin verloren en dag erna wat rood. Daarna zelden met afvegen bruin. Geen idee of dit menstruatie was dacht eerst vanwel maar bij ons 1e kindje ook dag wat bloed verloren dus vandaar voor de zekerheid vrijdag testen want had twee december krampen en lijk nu meer honger, afscheiding en moeheid te hebben. Kan ook gewoon van de feestdagen zijn. Ik duim voor jullie allen dat de test snel positief is. Groetjes
Hoi allemaal, Ik was dit topic even kwijt, maar weer gevonden. Hoe is het nu met jou, Chari? Al getest nu het weekend is? Ik hoop voor je dat je gevoel juist is, met alle symptomen. Een fijn idee. Wat jammer voor jou Donja, dat je toch ongesteld bent geworden... Moeilijk he, als je toch van alles voelde... En Zomer15, wat spannend of het een innestelingsbloeding was! Weet je al meer? Zelf zit ik nog steeds in onzekerheid na de bloedingen van een week. (met twee dagen kramp) Het bloed is opgehouden en was heel anders dan mijn vorige twee vroege mk. Nog steeds test ik positief, afgelopen woensdag nog en nu vandaag weer. Het streepje is ongeveer even licht. Maar zeker niet dubbel zo donker. Dus ik ben erg onzeker. Ik weet niet of ik nog mag hopen dat het goed zit. Ik voel nog wel prikjes en dingetjes in mijn buik. Fijn om dit met elkaar te delen! Ik vind het echt spannend voor jullie. Laten jullie het weten?
Hey jaetje! Ben enkele dagen geleden beginnen vloeien... bloeding is redelijk fel dus ben er zeker van dat het mijn menstruatie is... ben weer volop aan het temperaturen en ga terug ovulatietesten gebruiken.. zo ben ik ook zwanger geworden de 1e keer dus laat ons hopen dat het niet te lang moet duren ☺ heb het laatste dagen wel emotioneel heel moeilijk.. confrontatie dat alles echt weg is.. 😔 eventjes moeilijk ... En wat tof voor jou maar zo zenuwslopend ! Gek dat je bloeding had en nog steeds positief test.. ik zou zeggen laat eens bloed prikken bij de dokter?
Hee Chari, ik herken je lege gevoel heel goed. Als je denkt dat je zwanger bent of als je het (even) bent geweest, geeft het daarna echt een leeg gevoel. Dat is ook moeilijk! Gewoon even verdrietig om zijn! Ik hoop voor je dat je gauw je eisprong vindt. Misschien wel fijn dat je weet dat je iig op het goede moment zit qua slaapkamer avonturen! Hier zo onzeker als wat. Ik heb de vk al twee keer gebeld (vorige week en vanochtend) en iedereen denkt (ik ook hoor) aan een vroege miskraam met zo'n grote bloeding met kramp rond nod. Logisch ook. Nu moet ik eind deze week weer een test doen en is die nog steeds licht positief, dan mag ik een echo laten uitvoeren. Wat heeel fijn zou zijn. Wordt de test wit, dan weet ik genoeg en was het toch een vr.mk. Het zijn verwarrende en onzekere weken! Ik probeer te vertrouwen op wat ik voel in mijn lichaam...... Maar ik ben nog zeker niet blij.
Amai ik geloof u dat je niet blij kan zijn.. altijd die onzekerheid is zo zenuwslopend.. dan heb ik ook liever dat ik dadelijk weet hoe of wat het zit dat je verder kan.. hoop voor je dat het goed zit en dat je zekerheid krijgt zodat je verder kan! Maar je zei dat de test nog steeds maar licht positief is ? Is ie dan nog niet donkerder geweest?
Ja, dat klopt, de test is nog steeds heel licht en wordt (nog) niet donkerder en ook niet lichter.... Vreemd he?! Ik weet dan ook niet wat ik denken moet.
Mmm.. jammer ik denk ik zoek het topic nog even op. Was zo benieuwd over er al positieve reacties waren maar helaas. Ik heb gisteren via bol.com ovulatie testen besteld, moet morgen binnen komen, deze week maar aan beginnen.. kijken of het werkt! Succes en hel veel sterkte allemaal! Ik leef met jullie mee!
Dat is echt vreemd.. hoop toch op goed nieuws voor je! Nu heb ik ook iets vreemds.. ben ongesteld van donderdag is begonnen met bruinverlies en dan wat feller.. maar nu heb ik vandaag al een licht positieve ovulatietest zou dat mijn eisprong al kunnen zijn dan? Want ik ben nog steeds licht ongesteld... ? Veel succes Donja! Bij mij is het de vorige keer ook gelukt met ovulatietesten en temperaturen ☺
Dank jullie wel. Ik hoop ook voor jullie goed nieuws volgende maand! Met ovulatietesten heb ik geen ervaring... Misschien leest iemand anders je vraag die hier meer vanaf weet? Je kunt evt. iets opzoeken over de luteale fase (fase van eisprong tot menstruatie/nod) die kan geloof ik kort, gemiddeld of lang zijn. Misschien heb jij een lange luteale fase? Dus een vroege eisprong? Ik heb zelf een beetje een late eisprong, rond dag 20 van mijn cyclus met een cyclus van plusmin 32 dagen. (maar ik weet niet of de eisprong elke maand rond dezelfde cyclusdag komt eerlijk gezegd) Misschien interessant om meer info over op te zoeken! Maar 4 dagen na je menstruatie een eisprong, klinkt wel heeel vroeg. Toch? Kan dat wel? Even een aanvulling: Wat bedoel je met licht positief eigenlijk? Want ik lees wel eens iets erover en met ovtesten krijg je toch langere tijd een licht streepje? En moet het echt donker zijn?
Een licht positieve ovulatietest bestaat eigenlijk niet. Ik heb altijd een licht streepje op een ovulatietest. Je test is pas positief als het streepje net zo donker of liefst donkerder is als de controle streep. Je hebt nu dus geen positieve ovulatietest..
Klopt! Een vrouw kan altijd een beetje LH in haar lichaam hebben. Als ik test, heb ik altijd een heel licht streepje als teststreep. Een ovulatietest is maar positief als de teststreep even donker of donkerder is dan de controlestreep. Is die teststreep lichter, dan is de test negatief.
Oh oké omdat cyclussen ervoor had ik anders altijd een witte test daarmee dat ik dit nu echt raar vond...
Hoi Dames! Even een update. Vorige week begonnen met ovulatie testen van clearblue 10 stuks. Ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben, duidelijke beschrijving. Eerste cyclus dag was 7 dec. Op cyclus dag 10 begonnen. Dag 10, 11 en 12 negatief en dag 13,14,15 en 16 positief en vandaag dag 17 ben ik op mijn piek geeft de test aan! Alle dagen seks gehad waarbij ik positief was en uiteraard vandaag ook. Ik hoop zo erg dat het dan deze maand nu eindelijk raak is!! We zijn vanaf augustus'15 afgelopen zomer bezig en 1 buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad in oktober. De testen waren duur 30 euro, maar ik ben echt zeer tevreden over de werkwijze en raad ze dan ook zeker aan van Clearblue, ook heel duidelijk met een leuke smiley! @chari, hoe gaat het bij jou? Al getest? Gr. Donja
Grappig dat jij zo tevreden bent over de cb testen. Bij werken ze juist niet goed. Hij geeft bij mij een valse piek aan. Dus wel netjes 2x knipperend en daarna vaste smiley. Maar vond het al gek zo vroeg dus doorgetest en na een week een vaste smiley. Die klopte wel (hield ook mijn temp bij). Ik vond het dus zonde van het geld.