Nog even wachten met zwanger worden

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lisababy, Jul 19, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lisababy

Lisababy Lid

Nov 7, 2016
    31
    4
    8
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

In maart 2016 ben ik bevallen van een mooie zoon. Na een moeizame zwangerschap was ik blij dat hij er was.

Ik wil al een tijdje graag nog een kindje. Vriendlief gaf eerst aan dat hij dat niet zo zag zitten. kon ik wel begrijpen. paar maanden geleden zijn we verhuisd in september krijgen we te horen of ik een vast contract krijg (wat zo goed als zeker wel gebeurd) en in oktober gaan wij trouwen. vorige maand ben ik ongepland zwanger geweest maar is helaas uitgelopen op een miskraam. Ook mijn vriend vond het erg en zijn verlangen naar een tweede kindje was groter dan hij had verwacht. Hij wil er vanaf januari 2018 voor gaan. dan hebben we alles achter de rug en eigenlijk vind ik het wel reëel. zo'n 12 weken voor de bruiloft is het ook niet handig om zwanger te zijn aangezien jurk en alles al precies is zoals hij moet zijn.

maar nu komt het... dat wachten duurt nog zo lang. Zijn er meer meiden die nog even moeten wachten met zwanger worden? misschien kunnen we elkaar dan steunen waardoor (hopelijk) de tijd sneller gaat.

2. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

Feb 3, 2015
    2,607
    1,538
    113
    Female
    Hoi

Wij zouden gaan trouwen in februari 2017 maar is uitgesteld naar augustus 2017 en hadden gezegd na de bruiloft gaan we er voor. Het wachten duurde daardoor ook erg lang maar nu wij kort voor de bruiloft zitten gaat de tijd een stuk sneller omdat ik met van alles bezig ben. Ook herken ik jou stukje over de jurk dat hij al helemaal op maat is en vind het ook beter om op mijn eigen bruiloft een drankje te kunnen drinken.

Ben wel blij dat het wachten er nu bijna op zit. Heb trouwens een dochtertje van december 2015

Share This Page