Hallo ik heb een aantal vragen en ALVAST SORRY VOOR DIT MEGA VERHAAL maar ben benieuwd wie dit ook heeft gehad en wat jullie ervaringen hierin zijn geweest , ik heb om te beginnen vanaf mijn eerste ongesteldheid meteen de pil gekregen werd altijd netjes en tijd ongesteld een jaar lang en naderhand werd het toch weer onregelmatig bleek dat ik zwaardere nodig had dus die kreeg ik ook vanaf dat moment was alles weer oké ook allemaal op tijd alleen in de week dat ik ongesteld moest worden werd ik het drie dagen van tevoren als ik weer de pil moest gaan slikken heel lichtjes maar ongesteld zo weinig dat ik vaak geen inlegkruisje of tampon hoefde te gebruiken en zag dit als een voordeel als ik al die verhalen va andere meisjes hoorde , jaar later kreeg ik mijn eerste serieuze relatie van het een komt het ander en omdat ik toen twee keer de pil vergat besloot ik de prikpil te nemen die heb ik in totaal drie keer gehad en kwam in twee en halve maanden tijd zeker 15 kilo aan ! ik. Voelde me hier niet prettig Bij en besloot weer de zelfde pil te nemen eN dat verhaal begon van voor af aan weer lichtjes ongesteld , het ging zoals het ging jaren gingen voorbij , en begon flinker te worden rare dingen te merken aan mijn lichaam toendertijd kortom het kwam door die hormonen Mijn enigste goede optie was voor mij dus het koperspiraaltje waarbij ik flauwviel tijdens het zetten en de eerste maand was ik normaal ongesteld hoort normaal meer te zijn zeggen ze maar ik was niet anders gewend dus had zoiets van zal wel ! En de maand later was ik alleen maar ongesteld dan twee dagen niet dan weer twee weken wel en na de derde maand had ik gemeenschap voelde alle twee rare dingen en besloot het te laten nakijken hij zat blijkbaar zo erg niet normaal verkeerd!! Zal de details maar besparen en heb hem laten verwijderen was metteen niet meer oingesteld heb erna een lichte pil gekregen weinig hormonen die heb ik twee weekjes geslikt gelukkig en me vriend en ik besloten toen om aan een kindje te beginnen dus ik stopte metteen de wens was er al maar we waren er nog niet zo mee bezig als nu we zijn super enthousiast erover ben meteen aan vitaal zwanger en visolie begonnen en werd na die twee weken pil slikken ongesteld om precies te zijn 27 februari ene dag was het normaal andere dag weer weinig zoals ik gewend was dat duurde tot 9 maart , en het is nu 13 april en AFKLOPPEN nog Niet ongesteld maar ik lees hier vanalles over ontpillen en zoveel meer wat erbij komt kijken onregelmatige Cyclussen dus ben nogal in de war is dit nog steeds ontpillen of whatever zijn ever kan het zijn dat ik zwanger ben de wens is zo groot heb sinds twee weken last van ja niet ongesteld maar zegd in mijnjn situati nog niks denk ik hoofdpijn met vlagen misselijk Dat is wel wat minder nu en opeens heel erg duizelig erg opgezette buik kleine puistjes op me voorhoofd en wat ik nog nooit had enorm veel heel de dag witte afscheiding rugpijn soms ongesteldheid pijn maar dan anders en steekjes heel erge moodswings dilemma met eten toch willen eten maar aan de ene kant ook weer geen zin of krijg ik een afkeur ervan en eet ik het ook echt niet veel plassen heel onrustig dit is een enorm verhaal maar ik lees nooit iemand die zo'n ingewikkelde situatie als mij hierin hier neer zet en ben zo benieuwd naar jullie advies en of jullie misschien het zelfde hebben gehad alvast heel erg bedankt !!!!
Hoi, Je verhaal ik wat moeilijk te lezen. Veel lange zinnen en weinig punten en komma's. Volgens mij staat je topic ook niet helemaal op de goede plek, dit zijn de clubjes, jouw verhaal zou ik bij "zwanger worden" zetten. Maar wat betreft de vraag of je zwanger bent; doe gewoon een test. De symptomen kunnen door allerlei redenen ontstaan (waaronder het heel graag willen), alleen een test kan je echt een antwoord geven. Bij Kruidvat koop je goede testen, 2 voor 5 euro. Groetjes