Hallo, Afgelopen maand had ik een tuurstreepj, maar wel gewoon ongesteld geworden. Normaal heb ik een cyclus van 28 dagen, maar nu was hij 30 dagen. Wat heel normaal is natuurlijk. Maar nu had ik vandaag al een wee gevoel in mn onderbuik, maar dit heb ik wel vaker rondom mn eisprong. Nu ga ik net naar het toilet en zie ik opeens dat ik allemaal bruine afscheiding heb. Op CD13. Wat zou dit kunnen zijn? Normaal zou ik er niet eens bij stil staan, maar ik heb nu al 3 maanden achtereen een erg korte menstruatie (1 dag veel bloed, 1 dag nog wat roze afscheiding). Dus ik vraag me echt af waar die korte menstruaties en nu opeens die rare afscheiding mee te maken kunnen hebben?
Haha nee CD13 inderdaad. Bij 13dpo zou t een komende menstruatie of innesteling kunnen zijn. In dit geval zou het alleen mn eisprong kunnen zijn, die in aantocht is, maar dat is nooit eerder voorgekomen dat ik dan bruinverlies had.
Dat kan heel goed een ovulatiebloeding zijn en nee, daar hoef je niet elke cyclus last van te hebben. Qua jouw cycluslengte zou dat uitstekend kloppen. Een ovulatiebloeding tijdens de eisprong / ovulatie