zwanger worden na een prikpil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angilla, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    ik heb een vraag ik ben nu 2 maanden geleden gestopt met de prikpil en me man en ik willen nu heel graag een kindje

na dat ik gestopt ben met de prikpil heb ik nog wel een tijdje gebloed en dat was zo weinig dat ik wel gemeendschap heb gehad

ik heb nu een gevoel in me buik en de ongesteldheid is helemaal weg

kan het zijn dat ik nu al zwanger ben :(: :(: :(:

2. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Het zou kunnen, maar ik zou er niet teveel vanuit gaan als ik jou was. Je hebt hormonen gebruikt en nu moet je lichaam zich weer aanpassen. Je moet dus ontpillen (ook al heb je niet de pil gebruikt, de hormonen van de prikpil zijn hetzelfde).
    Toen ik net van de pil af was dacht ik ook steeds dat ik zwanger was. Allerlei symptomen. Maar steeds was het niet zo. Ook al een jaar een hele onregelmatige cyclus, terwijl ik voor de pil heel regelmatig was.
    Huisarts zegt dat ontpillen een jaar kan duren.

Succes!

3. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Hoi Angilla,

Ik weet niet of het uitmaakt hoelang je de prikpil hebt gebruikt, maar mij is door de huisarts verteld dat het zeker een jaar duurt voordat je cyclus weer normaal op gang is. In het begin dacht ik dat ik weer een normale cyclus had, maar na een tijdje bleef opeens de menstruatie zomaar weg.
    Nu ruim een jaar later is mijn cyclus weer normaal.
    Ook heb ik van anderen gehoort dat het minimaal een jaar duurde voordat ze zwanger raakten.

Giegel

Deel Deze Pagina