grrrrom + helaas

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Natasja, 27 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoihoi

    Ik ook even van me af praten ;)
    Deze maand weer goed geklust (met ovutesten)
    Voelde me de afgelopen week beetje vreemd alsof ik ziek moest worden, mijn borsten leken zowat te ontploffen, GEEN ongi pijn (had de de vorige keren onwijs last van meer dan een week van te voren) Nou naar mate het meer naar zaterdag ging (dan moet ik ongi worden) dacht ik hmmmm wie weet, geen buikpijn! verder voelde ik niet veel. Vandaag ook niks, ga ik vanmiddag naar de wc, afvegen.... bruine afscheiding grrrrrrrrom nu heb ik beetje ongizeurgevoel...

    Dat zal ronde 3 worden ben ik bang...

    Moest een beetje huilen. Dat vind ik stom van mezelf.... Kan me zo goed inhouden de hele maand maar dan zo dicht op mijn NOD ga ik toch denken...

    Ben ook een beetje angstig. De tante van mijn man is onvruchtbaar, dat is de zus van zijn moeder. Is dit genetisch bepaald?
    Ik zit hier eigenlijk al mee van voor we gingen proberen....

    zucht :( ben ook zo moe deze week, van de week viel ik in de auto bijna in slaap echt erg... dat heb ik nog nooit gehad.

    ach ja, ik zit lekker in mijn pyjamaatje op de bank, lekker big brother kijken.

    doei
     
  2. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Dat is balen zeg Natasja.
    Ik kan geloven dat je zo aan het denken gaat. Mss deze ronde dan toch meer geluk. De 3de ronde was bij mij de goede ronde, hopelijk bij jou ook!
     
  3. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    jammer natasja kan je gevoel voorstellen, maar meid je bent nog zo kort bezig je gaat ronde 3 in .
    probeer je niet van alles in je hoofd te halen. wordt je niet vrolijker van.
    ik zit nu in ronde 3 ( vlak voor de ovulatie ) pff mijn eierstok is behoorlijk aan het protesteren al.
    maar dit is voor jou. ik ga je aankomende ronde veel geluk toewensen. en probeer het te geloven dat het echt niet meteen het ergste hoeft te zijn........ knuf lieke.
     
  4. Niet meer actief

    Maak jezelf niet gek meisje, het komt vast wel in orde gewoon doorgaan...:)
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoihoi

    Bedankt Poester en Lieke.

    Lieke: snap me niet verkeerd hoor! ik weet heel goed dat het lang kan duren. Ik denk nog niet aan enge dingen hoor! Maar ik ben even in zo'n bui hihihihi ;)
     
  6. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Balen zeg, ik kan je alleen niet helpen met je vraag.
     
  7. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Thanks Nadia en Mon!

    Soms heb ik even jullie opbeurende woorden nodig. :D
     
  8. Niet meer actief

    Natasja we gaan er gewoon voor met z'n allen, geloof me uiteindelijk zitten we allemaal in het zelfde schuitje, maar niet mopperen gewoon doorzetten;)
     
  9. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik mopper niet, ben een beetje teleurgesteld....
     
  10. Niet meer actief

    Nou volgens mij ben je toch stiekem aan het mopperen thuis hihihi just kidding:) Ach als je wilt huilen dan moet je dat gewoon doen, sommige mensen hebben echt zo makkelijk praten. Dan hoor je weer "laat het gewoon los het komt vanzelf wel"??? :( Alsof je zomaar je hoop, dromen en wensen kunt uitschakelen.... :rolleyes:
     
  11. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Hoi Natasja
    Als ik heel eerlijk ben vind ik ...zolang je nog niet ongi bent is er nog hoop toch?
    Wil je geen valse hoop geven maar die moeheid is toch wel vreemd dan niet?
    Nou ik hoop in ieder geval dat je niet ongi word....en als t wel zo is wens ik je veel succes voor de volgende ronde ;) en doe een beetje rustig aan he niet teveel denken 8) is niet goed voor je ;)

    groetjes liselotje
     
  12. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    whahahahahahah nee hoor, thuis ook niet mopperen...

    Ik snap wel wat je bedoelt hoor. Ik denk er ook amper aan de hele maand.. en dan zo dicht bij mijn ongi.. tja dan mag je toch we hopen toch?
     
  13. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dank je wel. vind ik heeeeel lief liselotje
    ik las net nog ergens dat iemand vanmorgen positief teste na buikpijn en bloed/bruin verlies en dan denk ik weer... wie weet. Maar nee... ik zeg nu gewoon maar tegen mezelf dat ik ongi ga worden.
     
  14. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hopelijk heb je snel duidelijkheid! Sterkte met wachten (en met het mopperige gevoel).

    Groetjes, Wendy
     
  15. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Inderdaad probeer dat maar voor ogen te houden hoe moeilijk dat ook is.....maar goed hoe je ook denkt de teleurstelling blijft groot :x
    Maar stiekem draai ik mn duimpjes toch voor je hoor :)
    Laat je wel weten hoe t afloopt....
    Wanneer is eigenlijk je nod?

    liefs liselotje ;)
     
  16. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    ja vroeg ik mij ook af wanneer je NOD valt.

    Lieke: snap me niet verkeerd hoor! ik weet heel goed dat het lang kan duren. Ik denk nog niet aan enge dingen hoor! Maar ik ben even in zo'n bui hihihihi
    NEE HOOR IK BEGRIJP JE NIE VERKEERD WILDE JE EEN BEETJE PROBEREN OP TE BEUREN.
     
  17. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    vervelend hoor dit gevoel, ik heb de laatste keer ook even gehuild, was ook teleurgesteld, maar onze tijd komt zeker!!
     
  18. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Natasja
    Ik spreek je momenteel wegens de omstandigeheden ( die wij wel weten)
    niet zoveel.
    Ik hoop dat je je weer een beetje beter voelt.

    liefs Jolanda
     
  19. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Hoi Natasja

    het kan nog altijd hoor ik kreeg ook last van bruineafscheiding maar deze keer stopte dat na een paar dagen en verdween daarna maar de ongesteldheid bleef uit. terwijl normaal de afscheiding in bloeden over ging. Ik was ook extreem moe en had kleine krampjer in mijn onderbuik.

    Dus ik hoop voor je dat het deze keer raak is voor jullie, succes met wachten
     
  20. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Weet je al meer natasja?
     

Deel Deze Pagina