Hoi, Ik en mijn man waren op vakantie in Turkije een paar weken geleden, en toen hebben we besloten om mijn spiraaltje te verwijderen, en voor een derde te gaan. Vandaag is de dag dat het spiraaltje verwijderd wordt, maar hoe weet je nu ongeveer hoe het met je cyclus zit, en wanneer dus je vruchtbare dagen zijn? We hadden besloten om gewoon te kijken hoe het zou lopen, en ons niet teveel op te focussen, maar toch zou ik wel erg graag zekerheid willen hebben hoe het met mijn cyclus staat. Hoe is jullie ervaring? Hebben jullie ovulatietesten gebruikt om je vruchtbare dagen te vinden, en om er zo achter te komen hoe je cyclus in elkaar zit? Gisteren had ik de hele dag erge krampklachten, gevoel of ik elk moment ongesteld kon worden, want dit werd ik nog weleens met het spiraaltje, maar het zette niet door. Gisterenavond had ik een dikke klodder wit vloed in mijn onderbroek met een klein bruin streepje. Ik dacht nu komt mijn ongi door, maar niets meer vandaag, en ook geen krampen meer. Kan dit van een eisprong geweest zijn? Alvast bedankt.
Wat leuk dat jullie ook voor een derde gaan! Mijn spiraal is er vorige week uitgegaan dus ik zit in hetzelfde schuitje! Ik heb ovulatietesten besteld bij babyboomshop, zijn prima en niet zo duur! Maar ik ben denk ik te laat met testen, volgens mij is mijn ei vorige week al geweest. Succes ermee!
Pfff... Leuk hoor. Jullie ook veel succes. Altijd spannend. Net ovulatietesten gehaald bij de action. 5 stuks voor 2.50 dus het geld is het niet. De komende dagen testen, om te kijken of het streepje donkerder wordt. Ik had net een test gedaan en binnen de af lezende tijd een licht streepje. Kijken of het de komende dagen donkerder zal worden. En of ik misschien zo mijn cyclus kan ontdekken.
Ik hoop het ook. Morgen ochtend weer een testje er tegen aan gooien kijken of die meer knalt. Het spiraaltje is eruit. Dat viel me alles mee.