Raar hoor, wie herkent dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miss2015, 5 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben gewoon 'ongesteld' geworden op verwachte dag.. Mijn menstruatie schommelt altijd tussen 30-33 dagen.. Dus wist ik dat ik 4/5/6 aug ongesteld zou worden.. Nou ben dus op 4 aug geworden..

Nou sorry.. Even een uitleg over mijn bloedverlies op een rij... Er zijn meerdere topics waarin ik verschillende dingen heb gemeld, dus even hier op een rij en ik hoop dat iemand van jullie dit hetkent.. Het kan altijd2 kanten op, maar even samen je gedachtes delen, helpt je altijd even beter te denken!

De dag voordat ik ongesteld moest worden had ik in de avond rechts onderin mijn buik een rare gevoel.. Iets wat ik nooit had gehad, het voelde alsof iets ging samentrekken (een kleine gedeelte wat ik precies voelde), het deed niet pijn maar als ik vooraf ging bukkken tijdens liggen, voelde ik het steeds.. Dan ging ik even opstaan en toen voelde ik het meer en ging het beetje doorschuiven naar middenin mijn onderbuik..

Nou volgende ochtend rond 8 uur (04-08) even getest: negatief

Weer gaan slapen en toen ik wakker werd had ik al last van menstruatieklachten, waardoor ik dacht dat ik gewoon ongesteld ga worden en ja hoor ik werd ongesteld rond 1 uur..
    - het was rood/rozig bloedverlies in kleine hoeveelheid
    - na 1 uur toiletbezoek waren het maar 1/2 druppels rood bloedverlies
    - tot de loop van de dag werd het wel beetje meer, maar op mijn wc papier wat ik als extra met maandverband zet, zag ik echt maar 1 druppel steeds.. Alleen tijdens afvegen of plassen is het alleen meer geworden of klodders uitgekomen.. Maar dat ook niet zoveel

Gisteravond weer last van buikpijn, dit keer een hevige menstruatiepijn zeg maar, onderin mijn buik zo een rare gevoel

Ben vandaag in de ochtend wakker geworden en helemaal geen bloedverlies.. Alleen tijdens plassen een klodder..

Heb toch maar even getest: negatief

Weer gaan slapen en net wakker.. Toiletbezoek: alweer geen bloedverlies.. Bij het plassen maar een sliertje.. Huhh.. Raar

SORRY VOOR EEN TE LANGE VERHAAL, maar iemand die dit herkent? Heb ik een late innesteling ofzo die ik eerst heb gevoeld? En ben ik dan gaan bloeden? Wat nog steeds niet echt doorzet.. Tijdens plassen is het steeds beetje meer maar echt veel wat ik altijd heb gehad, zie ik nog steeds niet:S

Even vandaag ook aankijken

2. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand?

3. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Kan jou jammer genoeg niet helpen
    Mss eens naar de ha?

4. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat hoeft niet meer, want nu is gelukkig mijn menstruatie meer. En normaal. Tenminste ben ik niet meer onzeker! Het is gewoon een menstruatie, op naar ronde 5.. Nou in principe ronde 2😄

Deel Deze Pagina