Wat zou het betekenen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Proudmommy80, 11 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Proudmommy80

Proudmommy80 Actief lid

17 okt 2015
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedenavond meiden,
    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn vragen. Zou ontzettend fijn zijn!
    Na het geven van borstvoeding kortgeleden weer voor de eerste keer ongesteld geworden; Ik had op vrijdagochtend 15/01 een klein beetje bloed bij het afvegen. Bij het volgende bezoek was dat al zowat verdwenen. Ik hoopte op een innestelingsbloeding, maar zondagavond kwam er toch weer bloed en brak de ongesteldheid door. Deze was heel erg heftig en pijnlijk (buikkramp en rugpijn). De menstruatie heeft tm zondag geduurd.
    Vrijdagochtend 5/2 had ik weer bloed bij het afvegen. Tot op heden geen bloed meer te bekennen. Zou dat een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn? Als ik uitga van een cyclus van vier weken (mijn cyclus voor de zwangerschap was niet regelmatig) dan zou het best een innesteling geweest kunnen zijn als ik rond de 14e mijn eisprong gehad zou hebben. Of zou het een ovulatiebloeding geweest kunnen zijn?
    Maar vandaag heb ik weer veel slijm, lijkt op vruchtbaar slijm. Dat brengt me weer in verwarring. Of heb je dat vaker bij een eventuele zwangerschap? Testen tot dusver zijn negatief. Weet natuurlijk niet precies wanneer mijn NOD aanbreekt.
    Hoor het graag, alvast super bedankt voor de reactie(s)

2. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Jammer genoeg kn het van alles betekenen. Maar als jij 17/1 heftige menstruatie hebt gehad kn je toch niet 14/4 je eisprong gehad hebben?

3. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik probeer het ff te snappen 17-1 begon de menstruatie die 1 week duurde dus tot 24-1. Met een cyclus van 4 weken zou je ongeveer een week later een ei kunnen hebben, dus rond 31-1. Dus op 5-2 zit je ongeveer 5dpo en zou het dus een innestelinsbloeding kunnen zijn. Dan zou je nu 12dpo zitten en een testje ( 2v5 ) kunnen proberen. Heb ik de data zo goed ?

4. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Enige wat uitsluitsel geeft is testen

5. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Mijn ervaring is, zeker als je tot voor kort nog BV hebt gegeven, dat je cyclus nog niet regelmatig is. Kort gezegd, bij mij was het een beetje een zooitje (cycli van 3-6 wkn), met ook (beetje) bloedverlies bij eisprong.
    Bij mij had het wel een paar maanden nodig om 'normaal' te worden.

In jouw situatie kun je niets anders dan afwachten zou ik zeggen... Gezellig blijven houden ;), om de zoveel tijd een testje doen als je niet ongesteld wordt...

6. Proudmommy80

Proudmommy80 Actief lid

17 okt 2015
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties!

@60k11, ja je hebt het helemaal juist :) Tot nu toe geven de testen negatief aan. Ik zal maandag nog een test doen. Hoop natuurlijk zwanger te zijn. Maar ik hou er ook rekening mee dat het niet zo is. Zijn bovendien net pas weer begonnen, dus moet gewoon even geduld hebben. En ik moet niet vergeten dat ik al een lieve en gezonde zoon heb. Dat is natuurlijk ook niet voor iedereen weggelegd helaas.

@Kache, ja, je hebt helemaal gelijk. Komt dat nou vaak voor een ovulatiebloeding?
    En ik vraag me toch echt af wat al dat slijm nou weer is als ik mijn eisprong allang gehad moet hebben???

Deel Deze Pagina