Menstruatiekrampen na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DRLB, 7 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DRLB

DRLB Bekend lid

11 dec 2015
    566
    23
    18
    Hoi dames,

Hebben jullie ook last van menstruatiekrampjes na je eisprong?
    Zit nu op 6 dpo en heb er echt last van :(
    Hoop niet dat nu al de ongesteldheid aanbreekt zeg pffff

2. rachel93

rachel93 Actief lid

12 jan 2016
    199
    76
    28
    Ja hier hetzelfde! Ik zit op 4dpo! Gevoelige tepels, misselijk en af en toe steken in mijn onderbuik alsof ik ongesteld moet worden! Dus ik lees even mee of er meer vrouwen dit herkennen!

3. caadje1989

caadje1989 Actief lid

6 okt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idemdito; 3 a 4 dagen na mijn eisprong.... afwachten maar en meer kunnen we niet doen. Maar die menstruatie achtige pijn blijft met vlaagjes terugkomen hier

4. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Meestal kreeg ik pas menstruatie pijn als mijn menstruatie net door was gebroken, niet ervoor. De ronde dag ik zwanger was na eisprong al krampen.. Voor mij was het dus een goed teken ☺️

5. Marrissie

Marrissie Bekend lid

19 sep 2012
    889
    208
    43
    Vrouw
    Ik lees ook even mee, vandaag 7/8 dpo en ook al heel de dag ongi gevoel, vanavond nog erger geworden... Ben benieuwd of het iets goeds betekend!:D

6. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.395
    1.174
    113
    Helaas hier al 14 mnd dus hier geen goed teken..

7. Bailey2005

Bailey2005 Actief lid

23 jan 2014
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij de laatste cyclus op 5 dpo menstruatiekramp, duurde ongeveer twee uur rond etenstijd. En bij mij een goed teken, zie onderschrift! Ik testte op 12 dpo positief met kv2v5.
    Ik had dit soort kramp na ei alleen bij de zwangerschap van mijn dochter twee jaar terug.

Spannend voor jou, sterkte met wachten nog ff!

8. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Ik had de nacht van 7dpo heel erg menstruatie steken, zie banner 🙏🏻 Hopen dat het je innestelling is ❤️❤️

9. rachel93

rachel93 Actief lid

12 jan 2016
    199
    76
    28
    Herkennen jullie dan ook dat je constant denkt het zal wel "tussen je oren zitten"? Ik word er namelijk erg onzeker van, neemt me lichaam me nou in de maling of heb ik die pijn echt? Aan de andere kant vanmorgen toen ik moest plassen, zonder pijn naar de wc, echt super pijnlijke steek toen ik druk zette op mijn blaas.. Dat kan toch niet meer "tussen mijn oren zitten"?

Ik heb trouwens vanaf de dag dat ik me positieve ovulatietest had al steken in min buik en is niet meer weg gegaan. In vlagen dan trouwens!

10. snoop222

snoop222 Actief lid

3 feb 2016
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rachel ik ken het helemaal dat je denkt zit het nu tussen de oren??ik denk dat je alleen je eigen moet beschermen en denken dat wat je voelt niet zo is ik weet dat het moeilijk is maar dan heb je straks mischien niet zo enotme tegenvaller als het niet zo is.

Ik voel ook van alles en ik kan er totaal niet tegen als ik niet weet waar ik aan toe ben!! Wanneer is nod dag?

11. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    Ik ben nu zes weken zwanger en ik heb ook elke dag "menstruatiekrampjes". Het betekent dat je baarmoeder aan het groeien is.

12. DRLB

DRLB Bekend lid

11 dec 2015
    566
    23
    18
    Nou dames,

Ik hoop echt dat we allemaal positief gaan testen ❤️❤️❤️

13. rachel93

rachel93 Actief lid

12 jan 2016
    199
    76
    28
    Ik kan er dus ook niet totaal niet tegen! Het is voor mij dan de eerste keer dus het is ook allemaal nieuw. En je kan het met niemand delen, want elke vrouw is natuurlijk uniek in haar cyclus. Maar wel erg fijn om hier vaak te lezen dat je niet de enige bent met bepaalde gedachten. Mijn NOD is volgens mij 16 februari! En die van jou?

14. rachel93

rachel93 Actief lid

12 jan 2016
    199
    76
    28
    Ik zag je ook staan op dezelfde NOD-dag op de NOD-lijst! En dat we allemaal maar ene positieve test hebben deze ronde inderdaad!

15. DRLB

DRLB Bekend lid

11 dec 2015
    566
    23
    18
    Pfoe, wordt er niet gezelliger op hier.
    Ben al 45 min bezig om me aan te kleden om de hondjes uit te laten
    Zo duizelig als nu ben ik nog nooit geweest :(
    En misselijkheid hoort bij het duizelig zijn denk ik
    Menstruatiekrampjes zijn al verminderd

16. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    Ik heb ook vanaf mn ei menstruatie achtige krampen de hele dag door.
    Meestal heb ik dat pas rond mn NOD en niet de hele LF lang.
    Morgen mijn NOD heb gisteren al testje gedaan maar was omowit.
    Mochten de duiveltjes zich morgen en donderdag niet laten zien doe ik weer test donderdag.

17. nirak1978

nirak1978 Niet meer actief

Ik had het gisteren, op 5 dpo, ook in combinatie met flinke steken en lage rugpijn. Het begon rond 7 uur en was halverwege de middag over.
    Ik hoop natuurlijk op een innesteling, maar goed. Nu ik ermee bezig ben, voel ik ineens van alles pfff

18. rachel93

rachel93 Actief lid

12 jan 2016
    199
    76
    28
    Poeh ik snap je helemaal! Ik ben zo vreselijk MOE! En ik wordt echt een beetje chagrijnig van de krampen en steken in me onderbuik! Ben ik nou gewoon aan het ontpillen of is er wat anders? De pijn is niet fijn :(

Nog een weekje met zijn allen!

19. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    ik had vandaag (7dpo) ook menstruatie krampen, nu dat weer rustiger zijn mijn darmen aan het rommelen.. Maandag de 15e is mijn NOD

20. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Ik zit vandaag op 4 dpo en ook ongi achtige kampen. Dat had ik bij mijn laatste zwangerschap ook dus fingers crossed

Deel Deze Pagina