Hallo forumleden, Ik ben sinds augustus gestopt met de pil en helaas nog niet zwanger Ik weet inmiddels dat je lichaam je erg voor de gek kan houden. Nu is er momenteel wel wat gaande waar ik nog niet mee bekend ben. Ik heb namelijk vorige week donderdag mijn eisprong gehad (ik temperatuur mezelf en gebruik een ovulatietest) en sindsdien kan ik niet meer naar de wc. Rare is dat er geen buikpijn van heb. Afgelopen maandag dus maar wat gehaald en toen kwam het op gang, maar was nog steeds niet veel.. (Sorry voor het smakeloze onderwerp btw) Nu kan ik helaas weer niet naar de wc. Ik weet dat je hier last van kan hebben wanneer je zwanger bent, maar heb nog niet gehoord dat dit direct na de eisprong kan. Hebben meer mensen hier last van? Gr. Jolien
Ik heb hier ook al sinds mijn eisprong last van (nu twee weken geleden) en heb sinds gisteren ineens dat ik aan de diarree ben en wel twee keer per dag, dit is 3 dagen voor nod.. of het een zwangerschap kan betekenen kan ik je nog niet vertellen.. heb nog niet getest haha maar ik lees even mee!!
Ik had wel een week na mijn eisprong een hele opgezette buik en verstopt toen ik zwanger was. Helaas werd dit een mk na 10 weken. Nu heb ik weer een dikke buik en verstopt, mijn eerste gedachte was, zwanger! maar meteen na je eisprong vind ik wat vreemd, volgens mij ga je pas hcg aanmaken als het ingenesteld is, dus 5 a 7 dagen na je eisprong? Ben benieuwd! Hoop dat jullie zwanger zijn!
Nou dus echt precies dat, ontzettend harde/opgezette buik en opstopping.. ben benieuwd.. Het lijkt mij trouwens ook dat 'symptomen' pas komen na de innesteling maar je lichaam kan je helaas ook zo vaak voor de gek houden, weet af en toe echt niet wat ik moet denken
Ik had pas naar een paar weken zwangerschap verstopping en. Het kan door de hormonen komen. Ik heb altijd veel klachten gelijk na mijn eisprong tot mijn ongesteldheid.
Het is ook zo vervelend dat zwangerschapsklachten en menstruatieklachten zo idioot veel op elkaar lijken.. en het wachten is zo zuur....
Maar het heeft toch niets met HCG te maken? Ik dacht dat dit maken heeft progesteron en dat maakt je toch aan na je eisprong? Maar ben blij om te lezen dat ik dus niet de enige ben. Het vreemde is wel dat ik nog nooit een verstopping gehad heb. Mijn darmen werken normaal prima, dus wie weet is het wel een goed teken Nog even geduld hebben haha
Nee volgens mij heeft het niks met hormonen te maken.. het enige wat ik weet is dat je er bij een eventuele zwangerschap last van kan hebben omdat je baarmoeder wat uitzet en dus vervelend op de darmen kan gaan drukken, ik dacht dat dat pas veel later gebeurde in de zwangerschap maar de ha zei dat dat zelfs in de 3e/4e week al kan gebeuren! Even afwachten maar.. wanneer ga je testen?