aah klote misscx...!! meisje 26 wat voor anti conceptie gebruik je nu dan of wil je gaan gebruiken? hier nog steeds niet ongi, dus als 23 dagen geen bloed gezien hopelijk een fatsoenlijke cyclus.... wanneer zal ik gaan testen!?
Oh wat ontzettend balen voor je zeg.... echt niet leuk, knuffel. Zit je met menstruatie nooit lekker in je vel of is het nu omdat je toch goede hoop had? Hoe lang was je cyclus, erg anders dan andere keer? Vloei je erger dan dat je gewend bent?
Wanneer heb je je eisprong gehad? Zo 14 dagen na eisprong is meestal je nod dacht ik, weet je ongeveer je cyclus lengte? Zou op zijn vroegst over een week testen als je 30 dagen achter de rug hebt
Mir78 ik gebruik nu ff niks en dat wil ik zo houden dus zullen het condooms moeten worden denk ik....
Hallo iedereeen 😉 ben weer terug van weggeweest hahah. Nou wat een verhalen allemaal ik wens jullie heel veel succes. Ik heb ook best slecht nieuws ik weet niet eens wat ik er mee aanmoet... Ik ben dus naar de gynaecoloog geweest omdat mijn cyclus 43-41-17-22 was toch? Nou ik heb een echo gehad en ze keek hoe me baarmoeder was nou me baarmoeder en eierstokken zagen er goed uit. Nou moest ik bloed gaan prikken 4 buizen 😢. En kom ze even dood leuk vertellen dat ik in een vroege overgang zit😱😱😱😱😱😱😱😱😱. Ze zei het net of het niks was ja zeg ze laat het maar ff bezinken hè dat is ff schrikken ...... omg ik wou haar echt slaan hè. Ik vroeg haar ja maar dat is na 1 test kan ik geen hormonen pillen krijgen of iets zei ze nee hoor heeft geen zin ook geen ivf helemaal niks je kan is dat 1%.... woooooooowwwww ik ging dood van binnen. Ze zei het net of het niks was 😢😢. Ik moet nog een test afwachten om te kijken of het echt zo is. Ik moet wachten op de AMH test ofzo dat zou 3 weken duren vrijdag heb ik weer een afspraak voor de uitslag. Ik toch niet te geloven ik ben er echt zwaar kapot van heeft dat mens gelijk????? Kan ik geen kinderen meer krijgen ????? Zijn er nog opties? ??? Ze heeft me gewoon afgeschreven dat vind ik het moeilijkste. Nou meiden dat is dus mijn verhaal in de tussentijd daarom had ik even geen zin in niks. Heeft iemand dit ook gehad ?? Allemaal veel succes en spreek jullie snel.
Jeetje meid wat een verschrikkelijk bericht en ook zo bot! Had ze niet beter eerst alle testen af kunnen wachten en een normaal gesprek daarna met je kunnen voeren? Komt erg bot over hoe het gegaan is. Mag ik vragen hoe oud je bent? Komt het bij meer voor in je familie? Met oog op zwangerworden weet ik niet wat de mogelijkheden zijn met eigen eitjes maar anders mogelijk eiceldonatie? Heb er geen verstand van, misschien zeg ik nu wel heel iets stoms wat ook niet kan, in dat geval sorry daarvoor. Veel sterkte in deze onzekere tijd.
Hai nee hoor je zeg niks geks.... maar ik heb me er nog niet echt in verdiept maar ik denk niet dat ik dat wil. Ik ben nu 38 jaar en het komt niet voor in me fam zo ver ik het weet dus het komt echt als een verassing ik voel me nog zo jong en als je me ziet zou je niet zeggen dat ik 38 ben ik wil niet zo stom overkomen hoor hahah maar bij de kassa vragen ze me of ik wel 16 ben als ik een wijntje koop 😂😂. Maar ja daar gaat het niet om dat weet ik maar ik voel me dan ineens wel zo oud terwille ik er niks aan kan doen. Ze was echt bit ja maf wijf pfff. Ja nu weet ik het ook niet meer ik moet op de andere testen wachten. Ik was naar me dokter gegaan en die zei weer nee joh maak je niet druk je word toch nog ongesteld ik zei ja alleen niet regelmatig hij zei nou dan zolang je ongesteld word heb jij nog kans want dan vind er een eisprong plaats.. dus ben wel weer een beetje opgelucht maar voel me echt k*t..
Ja ik hoop het ik ga niet opgeven en gewoon proberen als heb ik 1% er is kans me spiraal is er pas 1 september 2014 uit gegaan denk zelf ook wel dat me lijf verstoord is en dat me cyclus nog wel goed komt maar ja dat weet je nooit hè helaas...
Dat is het hè je kan zo jong eruitzien maak niets uit ik had een beetje gegoogled en meisjes van 26 hadden er ook last van dus ja het heeft geen leeftijd dat is het m nou 😯.ik ben wel blij dat ik in iedergeval 2 kinderen heb sommige mensen hebben dat helemaal niet kunnen meemaken helaas echt erg hoor allemaal pffff
Oh lees nu dat je twee kinderen hebt, gelukkig sta je niet helemaal met lege handen. Begrijp me niet verkeerd, de wens kan nu net zo groot zij en besef me ook zo een diagnose heel heftig is. Ik vind de kijk van je huisarts een stuk positiever, duim voor je!
Jaaa dank je wel daarom ik ben blij dat ik 2 kinderen heb anders zou ik helemaal kapot zijn. Die wens is er en ik wil graag nog een kleintje maar ja ik heb het niet voor het zeggen ik kan alleen maar hopen en bidden dat alles goed komt.
Dank je wel hoop dat jou eens ook in vervulling zal gaan hoe gaat het daarmee? Heb je een normale cyclus of ook zo in de war?
Hoe het gaat kan ik nog weinig over zeggen, eerste dag laatste menstruatie 10 dagen na verwijderen spiraal (25 dec), ik had 13 januari positieve ovulatietest (dag 20 van cyclus) en zou dan aanstaande dinsdag kunnen testen. Als menstruatie dan komt zou ik cyclus hebben van 34/35 dagen de eerste ronde.
Ja oke dat is goed toch laten we hopen dat het gelijk weg blijf haha dat zou mooi zijn .. ik duim voor je ☺
Jaa indd baalde ik heel erg flink ! Maja is niks aan te doen hopen dat het de volgende ronde wel raak is ! Nou dit was mijn eerste menstruatie naar 2,5 jaar en moest echt heel erg wennen.. veel krampen en heb nog nooit zoveel gevloeid pff maar eindelijk ben ik er vandaag weer vanaf haha ! Ik had een cycles van 27 dagen dus opzich heel erg netjes ! Sorry dat ik zo laat reageer maar ik zit nu met totaal iets anders.. ik heb afgelopen weekend voor het eerst in mijn hele leven contact gehad met mij biologische vader !! En aankomende zondag ga ik naar hem toe !! Pff heb het gevoel alsof ik in een achtbaan van emoties zit ..