zwanger worden na gebruik Mirena Spiraal..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissCx, 2 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissCx

MissCx Actief lid

@Mamm86 oh wauw dan had je veel geluk bij je andere zwangerschappen ! Jammer voor je dat het dan nu niet het geval is ;)

Ja ik hoop dat het bij ons allebi weer gauw op de rit is en dat we gauw zwanger mogen raken !

2. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Er is weer lekker gekletst hier, vanaf vandaag is het voor mij ook 'na gebruik mirena spiraal. Hij is vanmiddag verwijderd, het laatste wat nu letterlijk nog in de weg zat.

@MissCx; Als het bij je dochter een jaar geduurd heeft zou het zeker snel zijn als het nu al raak zou zijn. Las alleen je berichtje van vanavond, benieuwd wat dit gaat zijn, echt een menstruatie of een enkele bloeding net als eerst.

@Mamma86; Wat bijzonder zeg vier keer in de eerste ronde raak, terwijl er wordt gezegd dat er maar weinig mensen zijn die überhaupt de eerste ronde meteen zwanger zijn en jij doet dat gewoon vier keer, :). Lees dat het bij jou verder ook slecht te pijlen is hoe je cyclus is,

@Lien26, ik kan er niks nuttigs over zeggen helaas want ben nog niet goed thuis in het cyclus verhaal. Enige wat ik kan doen is duimen dus dat zal ik voor je doen. :D

Ik ga me bed maar eens een bezoekje brengen. Tot ziens,

3. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoop het uiteraard voor je. Duidelijkheid is zo fijn he om te te hebben dan weet je waar je aan toe bent.

Ik ga morgen weer testen. Een vriendin van mij testte pas na 1,5 week positief terwijl ze al een paar dagen voor NOD al symptomen had, alle tests er tegen aangegooid allemaal omo wit, pas na 1,5 week werden ze + raar toch!

4. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Spannend!! duim duim duim dat je gauw zwanger mag zijn, en wij ook ;)

5. MissCx

MissCx Actief lid

@Mirr78 ik had voor me zwangerschap van me dochter , cystes in me linkereierstok.. en heb toen van de gyn clomit gekregen en dat had ik een jaar lang gebruikt.. ik raakte toen zwanger van een tweeling ( ben zelf ook van een tweeling geweest ) maar het andere 'deel' groeide niet meer verder toen ik 8 weken was.. gelukkig kwam me dochtertje wel gezond op de wereld !

En de bloeding van gisteravond is alweer gestopt pff.. het is echt een raadsel op dit moment !

6. MissCx

MissCx Actief lid

Nou indd als er duidelijkheid is dan ben je lange na niet zo onzeker erover..
    Oh spannend !! Zal voor je duimen :D
    Dat is indd wel heel raar van je vriendin.. pff je lichaam kan je echt zo voor de gek houden he dat blijkt dan maar !

7. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    We duimen met zijn allen voor elkaar. Dat we het maar snel over misselijkheid en andere kwaaltjes mogen hebben :)

Dat is lang na NOD dat vriendin van je pas posi test had. Voor jou geeft dit wel weer wat hoop waarschijnlijk. Het ene lichaam is het andere niet, schijnt ook heel erg per persoon te verschillen hoeveel HCG je aanmaakt.

8. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    @MissCx; Je lijf speelt een vervelend spelletje met je, frustrerend zeg! Door die clomit te geven hebben ze geprobeerd dan de kans op zwangerschap te vergroten via rechts omdat je linker eierstok minder kans had met die cystes? Zelf ook nog van een tweeling, is ook niet niks wat je ouders toen hebben moeten meemaken, gelukkig hebben ze jou gezond op de wereld kunnen zetten. Maar je hebt sowieso misschien wel wat meer kans ook dan op een tweeling, lijkt me best wel leuk ( op de extra risico's na die een meerling zwangerschap met zich meebrengt )

9. MissCx

MissCx Actief lid

Oh misschien heb ik niet helemaal duidelijk vertelt hihi.. ik had een tweeling kunnen hebben.. alleen me dochtertje had het overleefd. En mijn moeder heeft het zelfde meegemaakt met mij.. dus ik heb weer 'kans om weer een tweeling te krijgen'.

En ja indd gaf de gyn mij clomit om mij een eiersprong te laten krijgen door de linker eierstok.
    En nadat ik was bevallen hebben ze weer gekeken en toen waren de cystes weg! :)

10. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw

Of ik las het verkeerd, ;)dacht dat het andere deel sloeg op de situatie van de zwangerschap van je moeder, maar het zelfde heeft zich dus weer herhaald... hoe gek dat zowel je moeder als jij dat hebben gehad. Super dat je ondanks dat een gezonde dochter heb mooie krijgen. Is het vruchtje wat was gestopt vanzelf losgekomen of pas meegekomen bij de geboorte van je dochter. Voor jullie dan spannend of jullie straks 2 of drie kinderen gaan hebben :)

11. MissCx

MissCx Actief lid

Haha geeft niks we snappen elkaar nu hihi :)
    Ja geschiedenis herhaalde zich blijkbaar.. we kwamen er achter met de aller eerste echo, was 6,5 week en zagen toch 2 kloppende hartjes op het scherm ! En met 8 weken was het 'andere' gestopt met groeien.. en heeft net zolang in me buik gezeten totdat ik was bevallen en dat vond ik toch maar een raar idee.. maargoed ze vroegen nog of ik het wou zien en ja op dat moment had ik me dochtertje vast en wou het moment niet ' soort van verpesten' dus had ik nee gezegt en soms denk ik er wel eens aan terug en vind ik het zeer jammer dat het niet had mogen komen.. dus ik hou me hart vast als ik zwanger ben hihi

12. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Meiden ik ben zwanger :D Kei en kei blij..... ik zat te shaken ...nog een beetje.... whaaaaaaaa

13. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Wauwwww!! Wat gaaf, gefeliciteerd! Klopte je gevoel toch en ook een late positest. Het lijkt me zo onwerkelijk. Hoop dat je de trendsetter bent van dit clubje!! Was je man erbij dat je testte of ben he nu aan het bedenken hoe je hem gaat verrassen met deze uitslag?!

14. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik had hem niet eens gezegd dat ik ging testen want hij is daar te nuchter voor, en dat brengt zenuwen bij mij teweeg dus hebben we afgesproken dat ik het hem vertel met een cadeautje, leek ons leuk. Dus ik kan nu gaan shoppen :D

Het is ook heel onwerkelijk, twee testen vertellen me dat ik zwanger ben, ik ben opslag misselijk. Heb de huisarts gebeld en me vast aangemeld voor moeders voor moeders. Ik zat echt helemaal te shaken....en ik heb de drang om het van de daken te schreeuwen. whaaaa! ik ben zo blij. Mijn lieve vent wordt pappa! (en ik opnieuw mamma) HAPPY ALL OVER.

Jullie wens ik ook allemaal zo toe dat het snel raak is! ik blijf duimen

15. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Jeetje, dat lijkt me zeker raar als je de hele zwangerschap met die wetenschap loopt. Ik snap dat zo een vraag je ook een beetje overvalt op dat moment en je snel een beslissing maakt. Lijkt me ook een hele gewone gedachte die je zo af en toe hebt dat als je naar je meiske kijkt je afvraagt hoe het zou zijn geweest met een tweeling. Niet gek dat je nu extra spannend vind in geval van nieuwe zwangerschap.

16. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wat verdrietig MissCx, ik hoop dat een volgende zwangerschap meer voorspoed met zich meebrengt.

17. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw

Oh wat gaaf, nog de hele dag een geheimpje met je meedragen en dan vanavond de reactie van je man. Wat zal jij daar in de stad lopen met een mega grijns op je gezicht! :) Je man wordt voor het eerst papa begrijp ik, dat is super dan dat hij het ook mee mag gaan maken! Ga je nog iets speciaals doen voor je kids om het aan hun te vertellen? Moet nog oppassen dat hun niks door hebben voor je het vl verteld heb.

18. MissCx

MissCx Actief lid

Waaauw !!! Van harte Gefeliciteerd met je zwangerschap !! :D :D ben blij voor je :)

19. MissCx

MissCx Actief lid

Heel lief van jullie @Mirr en @Degoe !
    Ik heb gelukkig al een super mooi meisje en hopelijk word ze binnekort een grote zus ' ♡

We houden de moed er gewoon in en proberen positief te blijven ! :)

20. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Dat mooie meisje maakt een hoop goed ws MissCx, niks mooier dan zo een hummeltje die rond loopt, je bent gelukkig niet helemaal met lege handen komen te staan.

@Degoe; En, en, en? Wat had je geshopt voor vl en wat was zijn reactie? Verder ben ik niet nieuwsgierig hoor, valt best niet mee. ;)

Ik ben beetje verbaasd, vanmorgen wakker geworden met mega buikpijn en niet lekker. Gister hoorde ik dat er een griepvirus heerst dus dacht dat ik als gelukkige was uitgekozen. Echter vanmiddag wist ik beter. Ik heb nu al, nog geen 48 uur na verwijderen van spiraal een menstruatie. Laatste wat ik verwacht had eigenlijk, nu zien hoe lang het aan gaat houden.

Deel Deze Pagina