zwanger worden na gebruik Mirena Spiraal..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissCx, 2 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissCx

MissCx Actief lid

Ja als het goed is krijg ik morgen mijn pakketje binnen.. en hopelijk kan ik me dan nog even inhouden om te gaan testen !

Maar alsnog zijn er geen rode duiveltjes te bekennen :D ik wacht nog af hihi spannend

2. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Wat mooi dat de medicatie je heeft geholpen om zwanger te raken zeg, het is wat je hoopt maar ook daarbij geen garantie natuurlijk. Maar in jou geval de oplossing.

3. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    @ MissCx: Je eigen kerstcadeautje voor onder de boom. Ben benieuwd hoe lang je ze kan laten liggen zonder de behoefte te hebben meteen te gaan testen! :) Een uitdaging voor je.

@Cabopoppetje, vervelend is dat dan he, als je nog zo lang moet wachten door al die feestdagen, als we iets van het ziekenhuis willen worden we nog ongeduldiger. Met mij gaat het goed, heb vijf dagen flink last gehad van mijn menstruatie. Deze is sinds zondag weer voorbij. Had veel last van mijn buik erbij maar beide is het nu weer weg. Het wordt wel al spannend bij jou....

4. MissCx

MissCx Actief lid

Nou ik heb vanavond een ovu test gedaan.. en maar 1 streepje. Miss was het ook niet zo slim om dat 's avonds te doen , maar eerder in de ochtend.. haha maar goed ik heb nog steeds geen rode duiveltjes gezien gelukkig ! En ik heb die biologische klok ( een app ) tijdje terug gedownload en ik heb het beetje op de gok ingevuld wat ongeveer mijn cycles moest zijn en die geeft nu aan dat ik waarschijnlijk 29 December mijn eiersprong moet gaan verwachten.. vandaar dat ik nu ook ben begonnen met de ovulatie te testen en of het werkelijk die dag is ! ( I hope so :D )

Hoe gaat het allemaal met jullie dames ?
    Lekker nog na genieten van de kerst waarschijnlijk hihi ^^

5. mamm86

mamm86 Actief lid

3 dec 2014
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai dames,
    Wauw de eerste zwangere alweer. WT super!!
    Mijn vent heeft vakantie dus we zijn druk met van alles daarom ben ik er heel weinig.

@ misscx, misschien is t alwel raak joh:d

Hier nig steeds niks...
    Het is bij die ene dag bloed gebleven op de 13e verder niks.
    Heb al 2 weken echt last van hoofdpijn iedere keer en misselijkheidss vlagen. Maar ben niet zwanger volgens testen en morgen alweer 28 dagen spiraal vrij.
    Ik twijfel of ikmaandag even de huisarts zal bell

6. MissCx

MissCx Actief lid

Nou het is bij mij net zo.. heb 5 december mijn spiraal laten verwijderen en het is bij 3 kleine bloedings gebleven.. elke ovu test is nega en ook ben ik niet zwanger :(
    Ik ga nog even afwachten en anders ga ik contact opnemen met mijn gyneacoloog.. ben er bang voor dat ik weer primolut en chlomit moet gaan slikken pff :(

7. MissCx

MissCx Actief lid

Voor alle dames hier een Super 2015 gewenst ! En hopen dat we allemaal zwanger raken dit jaar ! :D

8. kimberley1989

2 jan 2015
    9
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo dames,
    Hopenlijk word 2015 een vruchtbaar jaar!!
    Ik heb 30 nov '14 mijn spiraal verwijdert, heb hem bijna 2 jaar gehad en nooit ongesteld geweest in die 2 jaar.

Omdat ik ongeduldig ben, en t liefst zo snel zwanger wil worden, ben ik aan de ovulatietesten gegaan en toch was ik vruchtbaar op 19 en 20 dec. Druk bezig geweest de hele maand maar, helaas negatief getest. (Ben er ook teveel mee bezig denk ik dan, heel herkenbaar haha.)
    We gaan gewoon vrolijk door voor ronde 2.

Fijn om er over te kunnen praten. Ik hou deze forum in de gaten en probeer zoveel mogelijk mee te praten :D.

Groetjes x

9. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Goedenavond,

Allemaal een vruchtbaar, gelukkig en gezond 2015 gewenst! Zie nu dat ik voor de kerst voor het laatst geweest ben hier, was een drukke week geweest de afgelopen week. Gelukkig kost het me hier geen uren om bij te lezen. :)

@ Kimberly: Welkom, leuk dat je er bij komt. Succes met zwanger worden. Hoop dat je goed je ei kan vinden middels de ovulatietesten.

@MissCx: Vervelend dat je geen duidelijkheid krijgt zeg wat je menstruatie betreft. Zou toch fijn zijn als je deze keer niet aan de Clomid en Primolut hoeft. Had je deze de vorige keer omdat je geen eisprong had? Misschien heb je het al ergens geschreven maar zocht het niet om alles terug te gaan lezen.

@Mamm86; Hoe gaat het nu, nog steeds hoofdpijn en misselijkheidsvlagen?

Hier nu aan de ovu testen maar heb werkelijk geen idee, 15 december was spiraal eruit en sindsdien al twee hevige "menstruaties" gehad. Ik zet het tussen haakjes omdat het me niet lijkt te kunnen dat er maar twee dagen tussen de ene en de andere menstruatie zit. Dus toen de tweede reeks over was meteen gaan testen, dan maar wat meer testen aanschaffen en kijken of ik een beeld van krijg. Zodra weer binnen een week bloed ga ik me door laten verwijzen. Ben benieuwd.

10. mamm86

mamm86 Actief lid

3 dec 2014
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allemaal de allerbeste wensen en gelukkig en gezond 2015 gewenst!

Kimberly: Succes deze ronde!
    MissCx: ik ken dat niet, heeft die vervelende bijwerkingen?

@Mir78 wat vervelend dat t zo hevig en snel achter elkaar is. OvU probeerde ik ook maar omdat ik werkelijk geen idee heb ben ik er ook weer mee gestopt. Was er voor me gevoel te veel mee bezig.

Me hoofdpijn is aardig weg.. Misselijkheids vlagen heb ik nog wel. Verder behalve die ene dag geen bloed gehad.. En ben nu al 34 dagen zonder spiraal. De testen zijn nog zo wit als het maar kan helaas. Ik ga maandag mocht er nog niks gebeurd zijn gewoon me HA even bellen. Ik frustrer me echt omdat ik niet weet waar ik sta en aantoe ben😳😳

11. Marlo

Marlo Bekend lid

30 aug 2014
    845
    161
    43
    Ik heb in de eerste maand na het verwijderen van mijn Mirena spiraal alle symptomen gehad die er maar zijn....test op test negatief....toen na 35 dagen weer menstruatie...sindsdien een regelmatige cyclus gelukkig...

Mijn zus heeft hem laten verwijderen, ook de eerste maand alle symptomen die je maar kan verzinnen, zo frustrerend!!
    Die werd na haar eerste menstruatie wel meteen zwanger!

Mijn advies: wacht het even geduldig af!
    Je lichaam moet zich gewoon nog even herstellen!

12. Daaantje

Daaantje Actief lid

25 mei 2014
    119
    5
    18
    NULL

ik heb dus nu ook al om de 2 weken iedere keer 2 dagen gevleoid..
    hoelang was dat bij jou biancaelisabeth voordat je naar dokter /kuur kreeg ging?

13. MissCx

MissCx Actief lid

@Mirr met mijn vorige zwangerschap heb ik daarvoor ook indd primolut en chlomit moeten slikken omdat ik dus helemaal geen eiersprongen kreeg.. was eigenlijk ook zowat onvruchtbaar verklaard.. ik heb dat een jaar moeten slikken pff en dat vond ik echt geen pretje.. en voor alsnog zijn de rode duiveltjes nog niet aanwezig ! ^^

14. MissCx

MissCx Actief lid

@mamm86 wat ken je precies niet ? De hormoontabletten.. primolut en chlomit niet of bedoel je wat anders, hihi

15. MissCx

MissCx Actief lid

Ohja ! Helemaal vergeten te melden hihi
    Ik heb vanavond weer een ovutestje gedaan en ik zie een heel licht streepje erbij naast !!! Ff heel goed in de gaten houden dus morgen maar weer een testje !!! :D

16. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Ik heb na 12 jaar gebruik van de mirena(s) hem in november 2011 laten verwijderen. In juli 2012 werd mijn zoon geboren. Was meteen zwanger.

17. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Hier in de familie 2 die spiraal verloren en zwanger. (nu kinderen) kan dus snel gaan :)

18. mamm86

mamm86 Actief lid

3 dec 2014
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hier nog steeeeeds niks.. Geen ongi en tests alleen maar negatief.. Pffff:(
    Wat duurt wachten dan zo lang:(
    ( ben misschien beetje te verwend geweest bij mn andere kindjes dat was gelijk)
    Ik wil gewoon graag weten waar ik aan toe ben.

Eigenlijk alles misscx ☺️

19. Desiree92

Desiree92 Actief lid

8 apr 2014
    263
    15
    18
    NULL
    NULL
    Hallo damens

Ik heb ook een spiraal gehad
    Had er erg veel last van
    Had veel last van buikpijn inderin en vooral tijdens menstruatie veel pijn
    Daardoor dus laten verwijderen
    We zijn nu 1.5 jaar verder en nog niet zwanger
    Ben nu wel een week overtijd maar testen blijven negatief helaas

20. MissCx

MissCx Actief lid

Dan kun je mij de hand schudden.. ik heb precies het zelfde pff ik heb wel een naar gevoel onder in me buik ( elke dag ) en al mijn testen zijn ook negatief :( en ondertussen ook geen rode duiveltjes te zien..

Ik krijg wel de ene pukkel naar de andere en laatst jeukte mijn tepels zo erg .. dat was wel apart maar volgens mij is onze lichaam helemaal in de war.. hopelijk hebben we gauw duidelijkheid toch ? ;)

Deel Deze Pagina