zwanger worden na gebruik Mirena Spiraal..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissCx, 2 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissCx

MissCx Actief lid

@Mamm86 nog Gefeliciteerd met je dochter ! X
    Ooh dan word het voor jou klussen binnekort ! Zal voor je duimen dat het dan raak is ! Ik kan je wel zeggen dat op het 'wachtbankje zitten ' zenuwslopend kan zijn haha :p

Pff het is indd nu heel spannend aan het worden .. ik heb zo'n sterke testdrang ! Maar ik blijf vol houden tot zaterdagochtend en hoop dan 2 strepen te zien .. :D

2. MissCx

MissCx Actief lid

@Mirr ja dat maakte het indd een stuk makkelijker.. als ze het op huilen zou zetten, dan zou ik indd niet met een fijn gevoel weg gaan.. ze mag donderdag middag weer heen en ze heeft er nu al weer zin in haha !

En nee helaas is in sommige gevallen het jammer dat niet iedere zwangerschap het zelfde is.. dat zou heel wat makkelijker zijn hihi ! Maar als ik zwanger zou zijn dan is het nog de kunst om het stil te houden tot 12 weken ;)

En of het innestelings pijn is bij jou.. weet ik natuurlijk niet zeker haha misschien als die klachten die je hebt , intypt op google kom je er misschien wel achter wat het dan kan zijn.. :)

Ik heb nu op dit moment weer veel last van brandend maagzuur gatsie :(

3. Daaantje

Daaantje Actief lid

25 mei 2014
    119
    5
    18
    NULL
    Hier alles oke... wat gevoelige borsten...ik 31 dec voor t laatst n klein beetje gevloeid. ... dus nu al langer als 14 dagen niet meer zoals hiervoor.... (steeds om de 2 weken 2 dagen)

4. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    Mirena in januari eruit laten halen en regelmatige cyclus meteen.
    Eerste 2 maanden niet geklust. Daarna na 4 maanden zwanger :)

5. SANne1987

SANne1987 Actief lid

11 jan 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi youngmommy, wat een mooi verhaal daar wil ik voor tekenen!! Eind februari gaat m'n spiraaltje eruit.

Tevens wil ik iedereen bij wie het niet vlot gaat heel veel succes wensen. Ik duim voor jullie op een snelle positieve test!

6. Daaantje

Daaantje Actief lid

25 mei 2014
    119
    5
    18
    NULL
    Dat is inderdaad snel... ik begin na deze rond ook aan rond 4... laten we het hopen! !;)
    Of rond 3 moet nog goed afsluiten...!!!

7. MissCx

MissCx Actief lid

Oehh zaterdag kom steeds dichterbij !
    Ben nu al zenuwachtig haha het zou zo mooi zijn als het in ronde 2 al gaat lukken !

8. mamm86

mamm86 Actief lid

3 dec 2014
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de felicitatie, het was echt super leuk, erg verwend :D
    ik hoop inderdaad dat die dagen genoeg zullen zijn!

mir78, maar dan heeft die vrouw dus maar flink geluk dat ze er zelf niet bij was haha

spannend misscx, het is bijna zover... wat denk jezelf?

9. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Waar kan ik tekenen voor het zelfde verloop als bij jou? Wel leuk te lezen, geeft de burger moed.

10. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Spannend hoor. Zal voor je duimen!

11. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Inderdaad, wel beter voor haar dat ze het zelf niet hoefde te komen vertellen. :)

12. MissCx

MissCx Actief lid

@mirr en @mamm nou als ik kijk naar de symptomen dan denk ik wel dat het raak zou kunnen zijn .. maar tegelijke tijd denk ik het zou te mooi om waar te zijn.. maar we zullen het zien hihi

13. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    Hier ook vandaag het spiraaltje eruit laten halen....ik wil sowieso geen hormonen meer in mijn lijf en ik heb een sterke wens voor een derde....alleeen nu nog manlief overtuigen....:)

14. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Ja, dat gevoel heb ik zelf ook maar zit zo in de zelfbeschermingsmodus. Heb net even zitten google-en en toen ik achteraf ging tellen wanner ik last had was het precies rond de dagen die sites aangeven voor innesteling.... vreemd maar waar. En nee, ik verbeeld het me echt niet. :)

15. MissCx

MissCx Actief lid

@Mirr nou een heel goed teken voor jou dus !! Ik hoop voor je dat over een paar dagen 2 streepjes gaat zien !

Pff ik zit ff in een dipje.. vanmiddag ging ik naar de wc en had giga veel licht bruine bloed verlies.. ik hou het ff in de gaten, maar ben er bang voor :(

16. Daaantje

Daaantje Actief lid

25 mei 2014
    119
    5
    18
    NULL
    Ah dat is balen misscx maaar kan nog niets betekenen he!!

Toitoi.

17. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Had je veel last van de hormonen in je lijf? De eerste stap naar een derde is nu al gezet, manlief dat weet zal nu voor bescherming moeten zorgen als hij geen derde wil ;).

18. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Hoop en zal duimen voor je dat het loos alarm is!! Het is nog geen rood , vers bloed. Zolang bruin is hoeft het helemaal niet negatief te zijn. Kop op

19. MissCx

MissCx Actief lid

Helaas dames.. de rode duivels zijn er ! :(
    Op naar een nieuwe ronde.. ;)

20. MissCx

MissCx Actief lid

pff ik vloei echt veel en bah zit ook totaal niet lekker in me vel.. :( hopen dat die dagen gauw voorbij zijn..

Nu maar hopen dat het niet bij jou gebeurd @Mirr en dat je mooi een postieve zwangerschapstest in je hadden hebt !

Deel Deze Pagina