Vanochtend heb ik voor het eerst helder cervix slijm gespot! Nu weet ik dat mijn ei er bijna aan komt. Nu mijn vraag: hoeveel dagen voor de ei-sproing spotten julie helder, rekbaar slijm? (Vraag is uit nieuwschierigeheid, ik gebruik zelf ovu testen om duidelijk te krijgen wanneer mn ei eraan komt.)
De ene keer is het bij mij 4 dagen van te voren, en soms dezelfde dag. Dus bij mij geen pijl op te trekken
Bedankt voor jullie reacties! Gisteren had ik nog een negatieve ovutest. Op de namiddag maar weer ff een testje doen!
Hier soms de dag van eitje pas, soms een dag van te voren, soms 4 dagen van tevoren Erg onregelmatig dus jammer genoeg... maar ovu-testjes helpen mij het beste om eerlijk te zijn
Hier dus echt wel 5 dagen van te voren... en elke keer denk je; ik zit nu op de top: even actie... en dan de dag erna; WEER slijm.... maar ik heb ook rare cyclussen..
De cyclus van bijna elke vrouw is anders lees ik wel.. @druif: wat heb je een lange cyclus... Ik had gisteren wat slijm maar dan moet ik wel erg goed opletten om het te zien... Gelukkig hebben ze de ovu test uitgevonden!
ik heb het nu ook en wacht vol spanning mijn ei af. Waarschijnlijk komt het in 2 dagen. Had het al veel eerder verwacht maar ben erg ziek geweest.